home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Jedan od najupečatljivijih koncept modela devedesetih godina, BMW Nazca M12, stavljen je na prodaju. Dizajn potpisuje poznati Giorgetto Giugiaro koji je takođe odgovoran za dizajn BMW M1 sportskog automobila.

BMW Nazca M12 je debitovao 1991., nakon čega je usledila hardcore verzija pod nazivom Nazca C2 (1992) i open-top Spider C2  model (1993). Jedan od Nazca našao se u prodaji, a prodavac se nalazi u Republici Češkoj. Početna cena je je 725.000 €.

Automobil koji se našao na prodaji se temelji na telu Nazca M12, ali ima Alpinin 5,7 litarski V12 motor (koji potiče iz 750i / 850i ere) i raspolaže sa 379KS. Prema zvaničnim podacima, izvorni M12 coupe je pokretao 5,0 litarski V12 sa 300KS (850i), dok je C2 Coupe bio opremljen tjuniranim Alpina V12 motorom sa 350KS i C2 Spider koji je iz 5,7 litarskog motora (850CSi) izvukao 380KS.

Izvor : Presretac.com



čitanja : 6314



Komentari

BMW...

Autor Gagiba 04 Maj 2011, 12:16

Molio bih slike nekog mercedesa od pre 20 godina....Please!

Autor toma 04 Maj 2011, 12:20

@ toma
Godina 1990

http://ww1.prweb.com/prfiles/2006/02/13/346183/Mercedesimage.jpg

Autor Dejan L 04 Maj 2011, 12:22

Pogledajte Mercedes C112 pa onda lupetajte. hahaha

Autor McLaren 04 Maj 2011, 12:23

@Dejan L
pa ti si ...hmmm stvarno neznam kako da te nazovem, dajes mi neki model koji je:
1. mnogo ruzan
2. sportski model koji se nikada nije niti ce se pojaviti na ulici sa registarskom tablicom.
C112 je u odnosu na NAZCA ruzan za sve pare, pa opet nisam siguran da li se ikada prodavao, i gde mu stavljaju reg. tablicu. Auuuuuuuu. Znaci prototipove postavljate. Ako bi postavljali prototipove, koncepte evo dve slike koje bi u tom slucaju lagano okoncale jednu drugu prepirku koja uveliko traje na ovom blogu:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e3/BMW_Concept_CS_AMI_Front.JPG
http://l.yimg.com/dv/i/articles/2007_frankfurt_auto_show_gallery/bmw_concept_cs/bmw_concept_cs_1_x.jpg
Ako je nekome C112 i ono sto je onaj Lazarevcanin okacio lepse od ove NAZCA-e onda je i jasno kako su razvili suludu ideju da su i danas neki modeli mnogo lepi. BTW. ovo je cak i "ruzna" NAZCA. Postavicu kasnije sliku originalne, koja je JOS lepsa.
Hahahahah!!!!!

Autor toma 04 Maj 2011, 12:44

http://www.carstyling.ru/resources/studio/large/1991_ItalDesign_BMW_Nazca_C2_and_M12_01.jpg

ma zdrrrravo!

Autor toma 04 Maj 2011, 12:54

http://www.gticarz.com/wp-content/uploads/2011/04/BMWNazcab-480x337.jpg
http://www.iris.ne.jp/wildfire/wf/graphic/car/bmw-nazca-giugiaro-01.jpg
e tako a ne ona dva dizajnerska izbljuvka koje su D L i McL linkovali!

Autor toma 04 Maj 2011, 12:56

@toma
Naca je toliko dobra da je mnogo dobra! Na ovoj sličici što si postavio je skoro nestvarna, naročito ako se vratimo u početak devedesetih.
A što se tiče C112, to je automobil koji podleže trkačkoj homologaciji, znači rađen je po specifikacijama i nikako ali nikako nije predviđen za civilnu upotrebu. E sad što pojedinci brkaju babe i žabe, to si valjda primetio da ne može ispraviti ni Milan Tarot bacanjem kontramagije za otklanjanje negativnog uticaja Flaš Gordona... (ovo je stvarno radio, gledao ja lično na televiziji) !! :))

Autor Gagiba 04 Maj 2011, 14:26

Nazca je kocnept tako da...

Autor hh 04 Maj 2011, 14:56

@hh
Nazca je prodavan regularno, e sad sto nije bila neka velika serija....Nikad automobili koji se prodaju za 1-1.5 miliona$ (a to je mnooogo vise nego danas kad se auto prodaje za 1-1.5 miliona) ne mogu da dozive neku ne znam koliku seriju.
@gagiba
a sto se tice njihovih uporedjenja, jednom kad sam pominjao da se M motori vrte na 8300, RS na 8250, a AMG na 6800, McLaren mi je ladno odgovorio da je svojevremeno postojao neki E190 DTM koji se vrteo na 9000 obrtaja. Reko, i kao sto vidimo, ostao ziv!:)))

Autor toma 04 Maj 2011, 16:06

cudo od auta , strava i izgelda premocno za te godine , i danas bmw nema nesto ovako upecatljivo , auto leti.
cudi me da nema onog lupetala amg lovera da ubaci svoji koji inteligentni komentar.

Autor HAHE 04 Maj 2011, 16:45

Je l' zna neko podatak o ubrzanju i maksimalnoj brzini?

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Maj 2011, 16:47

@Uroš CS
4,2 do 100 km-h
297 km-h maksimalna brzina
http://www.coolestcars.org/BMWNazca/BMW_Nazca_C2_Spider.jpg

Autor Gagiba 04 Maj 2011, 17:15

@Uros Cuore Sportivo
bas sam hteo da kazem 300 km/h, koliko se ja secam!

Nazca je tada bila ono sto je Veyron danas.

Obratiti paznju da su postojale 2 verzije : M12 (prvobitni koncept) i C2, razlika je u prednjem delu!

Autor carobnjak 04 Maj 2011, 17:23

P.S.
stari M1, 850i i ova Nazca su najbolji pokazatelj koliko je BMW danas nisko pao!

Autor carobnjak 04 Maj 2011, 17:24

@carobnjak
E pa nećemo tako... :)
Mada ne mogu da negiram da i mene čudi to što ovoliko otežu sa razvijanjem par supersporaka ali nije to dokaz o padu ili usponu. Pročitao sam na netu da je zbog krize prolongiran razvoj ali eto bar jedne mašine još koliko dogodine!! :))
Inače C2 je po meni lepše urađena napred od M12. Zapravo bre mnogo je dobra!!! :)))

Autor Gagiba 04 Maj 2011, 17:44

@Gagiba
u to vreme sam bio zestok fan BMW-a, otprilike kao danas Italo, sad ti je jasno zasto, kao i zasto vise nisam!

Autor carobnjak 04 Maj 2011, 17:48

Ovo NAZCA ja mislim da su hteli da ga nazovu NAKAZA, nego Švabe ne mogu da skapiraju srpski

Autor Dejan L 04 Maj 2011, 17:51

Ova gore je stvarno ispala ruzna!
Kod mene na zidu su stajala (dugo) ovakva 2:

http://alex.carpent.free.fr/BMW%20Nazca%20M12.jpg

http://img410.imageshack.us/img410/973/01eb1.jpg

Autor carobnjak 04 Maj 2011, 17:57

@Dejan L
Hajde otvori link koji sam postavio u 17:15 pa ponovi to što si napisao u prethodnom postu.

Autor Gagiba 04 Maj 2011, 17:59

Tomce
https://www.youtube.com/watch?v=ivZH-PLVCYY&feature=youtube_gdata_player

Amg se vrti na 7250, a ne na 6800. I naravno Mercedesi imaju brze menjace. Dokaz ti je na SLS.

Autor McLaren 04 Maj 2011, 18:19

@carobnjak, Gagiba,
Hvala na infou. Samo moram primetiti komplikovan ulaz u vozilo sa klasicnim vratima i leptir staklima. Jedino ako su "uigrani" tj. sinhronizovani.
I ja mislim da je BMW izgubio tu "ostrinu" s pocetka 90-ih. Bangl je bio pozitivni ludak za brend...
@carobnjak,
Je l' se secas Scighera-e? kad smo vec kod "koncepata" 90-ih...:D

http://www.influx.co.uk/wordpress/wp-content/uploads/2011/02/Alfa-Romeo-Scighera-Concept-Car.jpg

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Maj 2011, 18:45

@gagiba
da li sam subjektivan ako kazem da ako bi danas stali jedan pored drugog c2 i r8, da bi ga sto se paznje prolaznika tice c2 pojeo za predjelo. Auuu, na onoj slici sto si postavio....ma bruka. Vise nisam toma:))))

Autor nazca 04 Maj 2011, 19:11

@nazca više nisi toma :)
Može biti da sam i ja subjektivan ali Naca mi je atraktivnija!!! Da ne poveruje čovek da je onakav dizaj sa izbačenim lukovima iznad točkova, početkom devedestih već dizajniran!! Ferari je to tek sa 458 počeo a praktikuje. :)

Autor Gagiba 04 Maj 2011, 21:42

onaj amg lover sad surfa trazi imal sta slicno od mercedesa pa da lupi koji svoj vusoko inteligentni komentar , mada mu nece poc za rukom

Autor hahe 05 Maj 2011, 00:00

@hahe
Ma jok,bio sam kod tvoje "stare" pa me zato nije bilo. :)))

Autor PITBULL™ 05 Maj 2011, 01:46

"onaj amg lover sad surfa trazi imal sta slicno od mercedesa pa da lupi koji svoj vusoko inteligentni komentar , mada mu nece poc za rukom"

Autor hahe 05 Maj 2011, 00:00

Dobro je da ovo ne gleda neki profesor Srpskog, da se ne šlogira čovek. :) Strefila bi ga srčka na jedan. :)

Autor PITBULL™ 05 Maj 2011, 01:51

P.S. Ovaj smeh otkad je video koji sam auto vozio,nije mu dobro,ne može da dodje sebi. :)
Takav auto nije ni na slici video pa se čudom čudi.
Hehe,ne može da sakrije frustracije siroma. :)

Autor PITBULL™ 05 Maj 2011, 01:55