
Nemački diler specijalizovan za prodaju polovnih luksuznih automobila je ponudio na prodaju i Jaguar XJ220 koji je nekada bio deo automobilske kolekcije Flavija Briatorea.
Jaguar je 1994. godište i prešao je 22.000 km, a ako ste zainteresovani oglas možete pogledati OVDE.

Ivan Mitić – Autoblog.rs
hehehe...ako ste zainteresovani...
Duhovito, nema šta... :))
Inače ako ne najlepši onda najelegantniji svakako!!
Imate oglas na mobile.de traže za njega 200.000 eura, nije puno s obzirom kakav je auto
@UROS88
Ubedljiv!DZEG!Ipak je ispred njega po lepoti opet jos jedan DZEG,E Type !! :))
Pogledaj felne, kao iz praistorije, WB smešno mali u odnosu na dužinu kola, boja očajna, oblici neusklađeni, enterijer kao na starinskim japancima.
Sve u svemu FUJ!!!
Nije ni meni neki lepotan, u smislu da je naj naj. Smeta mi najvishe ovoliki medjuosovinski razmak i ovoliki prepusti. Tj, da je malo "sabijen" duzinski bio bi perfetto! Iz tog perioda Bugatti EB110 pre Jaguara, pa cak i Lotus Esprit iako je slabiji mnogo.
@Alpina
Konstruisan tada da zabelezi najbrzu najbrzinu ikada.Sto je i uspeo ;)
@Uros
Ipak je Dzeg Dzeg ;)
Kakav je to zmaj bio samo! Najbrzi i najskuplji auto tog perioda!
Brojka 220 iz imena dolazi od ciljne maksimalne brzine u miljama koja je nesto kasnije i dostignuta..
@carobnjak
Najbrzi auto kog perioda?! On je bio najbrzi samo jednu godinu dok nije izasao Macca F1. :)
@loshmi89
The Jaguar XJ220 is a mid-engined supercar produced by Jaguar in collaboration with Tom Walkinshaw Racing as Jaguar Sport between 1992 and 1994. It held the record for the highest top speed of a production car (350 km/h, 217 mph) (although it was modified from standard to achieve this), until the arrival of the McLaren F1 in 1994. The XJ220 is unrelated to other XJ models, despite sharing the "XJ" prefix.
McLaren F1
This car dominated as fastest in the world (240 mph) for a whopping seven years, from 1998 to 2005, and pulls from zero to 60 mph in 3.2 seconds. In 1995 the F1 became the first street-legal car to beat prototype race cars in the 24 Hours of Le Mans. A 3-seater with the driver's seat set in the middle of the car and two passenger seats slightly behind on either side, the F1 was designed by Formula One race car designer and engineer Gordon Murray. He used materials such as titanium, gold, carbon fiber, magnesium and Kevlar to create a lightweight, powerful vehicle. When it was released, British car magazine Autocar gushed: "The F1 . . . may possibly be the fastest production road car the world will ever see."
@carobnjak
http://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_F1#Record_claims
Jeste 1998. postigao najvecu brzinu od 391km/h, ali sa pet godina starim autom, znaci 1993. godiste. A jos ranije je postigao limitiranih 372.
@carobnjak
Sa fanovima Bmw-a i Mercedesa se ne moze izaci na kraj...Ne pokusavaj za dzabe.Oni ne postuju neke vrhunce.Postuju samo Bmw,Mercedes,i one automobile koji imaju Bmw-ove ili Mercedesove motore.Nije valjda da do sada nisi to shvatio?
@dusan
sve sto sam napisao sam i dokazao!
Samo mi ti nemoj davati savete, ako je moguce...
@carobnjak
Ne dajem ti ja nikakve savete,vec sam te pitao da li si provalio da nije moguce pricati sa okorelim fanovima Merca i Bembare...
Ovima je Zonda vrh Ss automobila(Mercedesov motor),ovima je F1 vrhunac(Bmw motor)...Gampert Apolo izadje na Ring,pojede i te Zonde i ostale,ali posto ima Audijev motor,o njemu ne pricaju.Smesno.
@dusan
Meni je apsolutno nebitno ciji je motor u kojem autu, koliko obozavam F1 toliko i Zondu iako ne "gotivim" Mercedes. Za Gumperta svaki respect, ali je u najmanju ruku ruzan pored ostalih SS automobila.
Ovaj XJ220 je izazvao toliko veliki skandal na predstavljanju da su mnogi kupci koji su ga vec kaparisali odbili da ga kupe. Trebao je da kosta 370.000 funti, ali su ih davali i za manje od 150.000 samo da ih se otarase. Dok F1 danas vredi najmanje trostruko nego sto je kostao nov.
@loshmi89
Slažem se potpuno.
McLaren F1 i Zonda su pravi ss automobili.
Takodje se slažem za Gumpert,svaka čast za perfomanse,ali izgled. Na njega nisam ni pomislio,jednostavno auto ne privlači pažnju,ne ureže se u memoriju.
Kakav skandal je izazvao XJ220?
@loshmi89
Ali on je postigao ono sto je hteo.Najveca maks brzina ikada...Znaci ostao je po necemu upamcen.Ali i izgled mu je vrh...
Inace Jaguar koji bih pre voleo da vidim,pa i da imam je E type ;)
@Pitbull
Zato sto su prvo rekli da ce imati 4x4 pogon i atmosferski V12 motor, a na kraju su ga predstavili sa zadnjim pogonom, i twinturbo V6 motorom sa "ogromnom" turbo rupom. Mislim da treba oko 3 sekunde da auto pocne da vuce kad das gas. :)
Kocnice su ocajne, a i upravljanje nije bas najbolje.
https://www.youtube.com/watch?v=yBrH-l92qR0&feature=related