
Aprilska prodaja nemačkih proizvođača luksuznih kola bila je uspešna u skoro svim regionima, pre svega u Kini i na drugim tržištima u usponu gde je zabeležen visok rast, kao i na jednom broju razvijenih tržišta, gde isporuke skaču po dvocifrenim stopama.
BMW, najveći proizvođač luksuznih kola na svetu, objavio je da je ukupna
prodaja grupacije na godišnjem nivou dostigla 17,9 procenata i da je na putu da
isporuči više od 1,5 miliona vozila ove godine, što će biti novi rekord.
Prodaja kola brenda BMW porasla je 14,8 odsto u aprilu, na oko 113.000 vozila,
s tim što sportska i višenamenska vozila, kao što je novi X3 model privlače
više kupaca uprkos skoku cene goriva.
Robna marka "Mini", kao deo BMW grupe, objavila je skok prodaje od
34,5 odsto, na oko 24.000 jedinica, dok je super-luksuzni brend
"Rols-Rojs" povećao isporuke od čak 115,9 procenata, na 458 komada.
Direktor prodaje grupe BMW-a Jan Robertson izjavio je da je kompanija na dobrom
putu da u 2011. godini proda više od 1,5 miliona jedinica, što je dosadašnji
rekord.
"Folksvagenova" robna marka "Audi" povećala je prodaju u
aprilu 13,2 odsto, na oko 109.000 vozila, a računa se da će ove godine
isporučiti 1,2 miliona luksuznih vozila, kazao je šef prodaje Peter
Ssvarcenbauer.
"Dajmler" je prošle sedmice saopštio da je prodao 7,7 odsto više
"Mercedes-Bencovih" kola u aprilu nego godinu ranije, oko 100.000
automobila. Druga "Dajmlerova" filijala "Smart", takođe je
zabeležila umereno povećanje prodaje od 3,2 odsto, na oko 9.300 jedinica.
Kina i druga tržišta u usponu, kao što su Brazil, Indija, Rusija, Južna Koreja
i Turska, beleže "impresivne" stope rasta, ocenio je Robertson,
ističući skok prodaje od 67,2 odsto u Kini, na oko 12.500 kola. BMW je povećao
prodaju u SAD 18 odsto, na nešto preko 31.000 komada.
"Audi" je uspeo da poveća prodaju u istočnoj Evropi za 30,1 odsto, u
Francuskoj 20,5 procenata, dok su isporuke Indiji udvotručene na oko 2.000
automobila.
BMW je početkom maja objavio da je čist profit kompanije uvećan skoro četiri
puta u prvom tromesečju ove godine na 1,21 milijardu evra (1,79 milijardi
dolara), zahvaljujući dobroj prodaji u svetu, pre svega u Kini.
Profit BMW-a u prva tri meseca minule godine bio je 324 miliona evra, dok je
ukupan prihod kompanije porastao 29 odsto, na 16,04 milijarde evra.
BMW je objavio snažan rast profita nakon što su glavni nemački konkurenti
"Dajmler" i "Folksvagen" takode zabeležili dobru prodaju u
prvom tromesečju ove godine, posebno u Aziji.
Zarada grupacije "Dajmler", u okviru koje posluje
"Mercedes-Benc", skoro je udvostručena u prvom tromesečju na 1,18
milijardi evra, dok je "Folksvagen", proizvođač luksuznog brenda
"Audi", zabeležio profit od 1,7 milijarde evra, tri puta veći nego u
istom periodu minule godine.
Autor : Tanjug.rs
Foto : BMWStvari će se dramatično promeniti kada stignu:
nova A, nova S klasa, BLS, ML... Živeo nama Q3, A6 i serijski Quattro, novi A3 HB i sedan...
Nije sve u broju prodatih komada!
A bmw-u se smeši ozbiljna konkurencija.
To je istina isto koliko i podaci o prodaji, nema provokacije, nema ironije! Ko to ne vidi, žao mi je
Aaaa vidim i autoblog se ispravio. Objavili su ispravne podatke o profitu o kojem sam i ja pricao pre neki dan. Dakle BMW 1,21 milijarda, a cela Daimler grupacija 1,18 milijardi. Hmmm, nisam znao da je Setra u okviru Daimler-a.
hahahah nova vest o prodaji tri najjaca konkurenta...neka svadja pocne... :-)))
"BMW, najveći proizvođač luksuznih kola na svetu"
ROUND 1 .... FIGHT !
@Dejan L,
Ali dok ne izadji, ovo su trenutni rezultati...
Ako tako gledas, treba nova serija 3 i 1 da izadju, a to su najpovoljniji modeli kod bmw-a...
Inace, video sam novog CLS-s skoro u uscu, tamnija sampanj boja...odlican je
@NemanjaBB
CLS je extra...nesto najlepse sto se u zadnje vreme pojavilo...a sto se serije 1 tice...ne znam sta da kazem...da lezim na parama ne bi mi palo na pamet da je uzmem, kod nje jedino vredi bmw-ov amblem na haubi...moja molba za bmw je da ubace 520d xDrive...sa njim bi ubili sve zivo...
@DaMir
Ima istine...samo mi zao sto ne koriste taj najnasviraniji 23d...koji ima u bmw 123d sa 204ks...
On bi legao i u seriji 3 kao budali samar!
A sto se tice x drive pogona, tu nema greske, mada su i takmaci odlicni u tom segmentu!
audi q pogon, meckin 4-matic...ludilo
Bmw 1 je dosta specifican auto, ne krasi nekom lepotom, ali jbg sve na njemu je ipak bmw, tako da ima snage i kvaliteta, ekonomican i brz auto.
Mislim da bi novi trebao da bude lepsi, tu nema dileme!
ClS je zmija, bas pleni paznjom...a video sam i novu seriju 6 cabrio u gradu(ovo pricam vec peti put)...ko ima za njih, blago njemu!
Mislim da ne bih puno razmisljao koji od ta dva, na eci peci pec :)))
BMW serija 1 je pre svega Originalan auto. I namerno sa velikim O. Jedini u segmentu sa zadnjom vucom. Totalno jedinstven dizajn koji su kasnije neki jako uspesni modeli kopirali. A klasa koncept ima bocnu liniju kao reno megan kupe ili opel astra GTC, to sa serijom 1 nije slucaj, i nikako je ne mozete pomesati sa nekim drugim autom. Dakle kupcima premium vozila nije najbitnije da auto izgleda usminkano na slikama, vec da ima pojavu i personaliti. I pre svega sto neko rece, to je 100% BMW. A3 je zapravo usminkani golf. Isto ce biti i sa novim modelom. Pa ne misli valjda neko da su pasata novog napravili na bazi golfa 5, a da ce za a3 nesto drugo da smisljaju. A slike govore vise od reci. Evo test mule novog A3 sedan:
http://imageshack.us/photo/my-images/716/a3as.jpg/.
Mercedes A klase ce cak imati Renoove motore. Tako da serija 1 ne moze da omane nikako.
@ toma
Poklopac 5. vrata Hyundaija i30
Svaki Lexus je najružnija kopija bmw-a
@ D. L
pa koji je pre izasao!? serija 1 ili hyundai? pricas ljudima kako ne shvataju neke stvari, a ti pojma nemas...
@Dejan L
Svaki Leksus je kopija BMW-a?
ne bih se slozio, vise lici na mercedesa.
Starije s klase, pogledaj prvog LS-a, masku hladnjaka, zadnja svetla... mene ipak vise podseca na mercedesa ali ajd.(Bez uvrede na bilo ciji racun)
@Dejan L
@Lee
Prvobitni modeli Lexusa su zamisljeni kao alternativa Mercedesu na americkom trzistu!
Naravno, vremenom su se osilili, vrhunski kvalitet potvrdili pa mogu da rade sta hoce...:)))
@carobnjak
u pravu si, luksuzniji brend toyote za ameriku, to sam zaboravio da kazem... To je slicno kao sto Nissan za americko trziste ima Infiniti.Kvalitet je dobar, LS Hybrid, ali japanac je odmah iza nemca...Mercedes S ima nekako "zvucnije" ime statusni simbol... Ne vredjam leksus ali sto sam i pre govorio, mecka je mecka.pozdrav
@Lee
tako je, a prva koja je to uradila u Americi je Honda sa podbrenodom Acura...
Kad cujem ovo,mecka je mecka,automatski mi se znate sta vec :))
Da kazes,Bugati je Bugati,pa ajde...Ali ovo... :)
@dusan
Bugati je marka iz istorije, koja je mirovala jedan niz godina, a kad se umesao WV i nije nastao EB16-4 nije se toliko pricalo o njemu. Mecka je tu 125 godina, jubilej, i milioni prodatih primeraka sirom sveta dokazuju ko je i sta je mercedes. ako ti se ne svidja u redu je, ja za bugati ne kazem nista, ni lepo ni ruzno, opet napominjem svako ima svoje stavove i licno misljenje.Za mene je mecka vrh auto sveta, jer mnogi znaju sta je mecka...pozdrav
Bugatti ima VW mehaniku, Rolls Royce BMW-ovu, Mercedes pravi kamione, ne znam...
@Lee
Pazi,Bugati je snaga svih snaga...Dakle imas jednog Vejrona,njemu konkurent bio Ultimat Aero,kad su napravili Vejrona SS,ostali su sami na vrhu...Dakle,bolje je reci Bugati je Bugati...
Dok kao Mercedes imas njih dosta...Njegove najvece protivnike Audi,Bmw pa i Lexus...U,dosta toga su njegovi konkurenti bolji,u dosta toga Mercedes bolji,i imas da biras sta ces,hoces Mecku,Audi,Bmw ili Lexus...Dok Bugati je jedan jedini,snaga svih snaga,na vrhu,sam...Zato kazem,bolje je reci,Bugati je Bugati.
Dobar dan, dobar dan, ali je Lexus prvi ubaico osmostepeni menjac u sportski auto...nisu naivni :)
On jeste premium brend prvenstveno za USA bio namenjen, jer tamosnjim snobovima bi smetalo da voze luksuznu Toyotu...
Ivane, ne kradi fore. :D Kad kazes to mnogo glupo zvuci, jer se zna ko je tata za automobile. To kad bi rekao u nekom drustvu svi bi ti umrli od smeha. Mercedes je auto, dok su Audi i Bmw samo alternative, onako ako naidju i tako... :D
@McLaren
Pa zar nisi shvatio do sad da su pojedini fanovi NEinvetivni?
Kao i sam menadzment fabrike koji je ukrao reklamu Ferarriju ili Shell-u nebitno kome,suština je da je marnuo.
Pa jbt,zar nisu mogli da smisle nešto?
Toliko para imaju,stručnjake i sve ostalo i moraju da kradu reklamu.
@McLaren
Na postu si o prodaji Mercedesa,Bmw-a i Audija...Izgleda Audi i Bmw bas nailaze :D hahahaa!
@dusan
pa mecka je mecka, danas sam i sam sebi dosdio sa ovime, kad ostali o bmw-u i audiju, malo i mecka da se vrti! Pozdrav za vse na blogu.
@Lee
Vrti se mecka non stop,non stop se prica,mecka,mecka...Samo opusteno :)
Kod automobila, put je sredstvo da bi se stiglo do cilja. Kod BMW-a sam put je cilj!
@ivan 21:22
E hvala ti što si mi rekao.
Čekaj samo da pitam auto gde ćemo večeras. :)
P.S. Evo ga toma opet piše pod drugim nickom. :)
hehe,providan si tomo.
Pardon,durex tomo. :)
ja nisam video ni jednu mecku sad u kragujevcu...na driftu..ti ako imas i juga ..bice dobro..
@ivan
"ja nisam video ni jednu mecku sad u kragujevcu"
Karadžiću Vuče izadji iz groba da dovršiš posao !
Ime se piše velikom slovom,naziv grada takodje.
A ne čudi me što nisi video,mnogo toga ti ne vidiš. Bila je 190 Mečka.
@ivan
Pa nije to krš kao neki. :)
Merc je na asfaltu,za razliku od nekih koji su na otpadu.
Nisam gledao sve,samo sam video tu 190. Možda je bilo još,možda ne. U svakom slučaju to nije ni bitno. Ništa ne znači i da bude tu neko i da ne bude.
Iovako se najviše iživljavaju sa Japanskim kolima za drift.
na asvaltu..haha..e nemoj da lupas..juce sam oduvao cls..a sa kockom..obisao sam ga na 240..i ja bi ga zapalio da je moj..decko se kurcio..obisao me na 150..ali kasnije je bilo pisanje..bmw zakon
@ivan 21:45
Ahahahahahaha.
Ništa smešnije nisam čuo u poslednjih godinu dana,a možda i više.
Šta je bilo kad si se probudio? :)
ok..smejo sam se i ja njemu..kocka v8..4,4..cip..mozes i ti da imas ..doteraj kocku i 2000..evra..i imaces azdaju..
@ivan
Kad si već spomenuo CLS-a,danas sam ga video opet,belog,kakav je...
Ubica !
ja nisam rekao da je ruzan..ali mogu zamisliti kako mu je bilo kad sam ga oduvao..covek hteo da se trka ..pa je mogao samo da vidi plavobeli znak..na gepeku..
njega je sigurno bolela glava..sigurno se nikad nisi provozao u kocki v8..4,4..odakle si..pa cu ti reci kod koga da se javis da te provoza..
da 3.kocka ..sa v8..4,4..skoro svi u kragujevcu su imali takve kocke na driftu..
@ivan
3-ka sa V8 motorom?
Prvi put čujem to.
Zar može da stane V8 u kockicu,sumnjam. A i moralo bi sve ostalo da se prilagodi.
ako imas fejs..dacu ti profil pa vidi sta covek radi..cak stavlja i v12 u kocku..to je najeftiniji auto..a malo ko ce te obici na putu i od nula do 100..
to je motor od 7..ima fabricki 286..ks..ali sa doradom i cipom..ima 350..a kockica lagana..ubija kako ide..
@ivan
Zar može da stane?
Sigurno mora da se budži nešto. I mora još ostalo da se uskladi sa tim.
Daj link.
veruj malo ima budzenja na sasiji..sve su uskladi..i diferencijal..i menjac..ma bruka..
@ivan
Svaka čast. Vidim da sklapa i preklapa sve živo (Što uopšte nije čudno kad je iz Šapca). Za one koji nemaju para,jedino rešenje za brza kola. Ali opet,ne može da se meri sa novijim,a kamoli novim kolima.
Al gotivna je zezancija.