home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

I ove godine, 19. put zaredom, Škoda je glavni sponzor IIHF svetskog prvenstva u hokeju.

Ovog puta domaćin je Slovačka i utakmice 16 najboljih reprezntacija na svetu od 29. aprila do 15. maja igraju se u Bratislavi i Košicama. Češki proizvođač automobila je prisutan kao nikada do sada: flota od 40 automobila Škoda za učesnike i goste, logotipi na ledenim površinama, ogradi terena i trikoima, na kacigama pet ekipa, a tu su i aktivnosti na stadionima i na internetu. Snažan nastup u kojem će između ostalog do izražaja da dođe i prezentacija novog dizajna kompanije višemilionskoj televizijskoj publici.

„Naš angažman u hokeju na ledu predstavlja glavni motiv naše sponzorske strategije i snažno doprinosi stepenu prepoznatljivosti i imidžu marke Škoda na međunarodnim tržištima. Ponosni smo što već godinama možemo aktivno da pratimo jedan od najznačajnijih međunarodnih sportskih događaja“, izjavio je Jürgen Stackmann, član Upravnog odbora Škode zadužen za prodaju i marketing, naglašavajući dugogodišnje partnerstvo koje je proizvođaču u međuvremenu donelo i Guinnessov svetski rekord za „najduže glavno sponzorstvo u istoriji sportskih svetskih prvenstava“. Činjenica da se IIHF WM ove godine po prvi put održava u Slovačkoj za nas naravno predstavlja nešto posebno, jer smo kao češka marka jako povezani s našom susednom zemljom. Povrh toga, 56. Svetsko prvenstvo u Bratislavi i Košicama predstavlja savršenu priliku za prezentaciju našeg novog korporativnog dizajna svetskoj milionskoj publici po prvi put“, izjavio je Stackmann.

Sponzorstvo češkog proizvođača izražava se na različite načine: tako tokom svetskog prvenstva na putevima oko slovačkih stadiona i u drugim gradovima da saobraća flota od 40 automobila Škoda. Sedam Superb Combija i 33 Yetia omogućiće mobilnost službenim licima i gostima. Na svakoj utakmici videće se novi logo Škoda na centru ledene površine kao i na ogradi. Timovi iz Češke, Slovačke, Rusije, Norveške i Slovenije, pet nacionalnih reprezentacija, imaju logo Škoda na trikoima i kacigama. Pored toga na stadionima u Bratislavi i Košicama pred 350.000 gledalaca izloženi su aktuelni modeli češkog proizvođača.

Izvor : Netauto.rs



čitanja : 800



Komentari