
I ove godine, 19. put zaredom, Škoda je glavni sponzor IIHF svetskog prvenstva u hokeju.
Ovog puta domaćin je Slovačka i utakmice 16 najboljih reprezntacija na svetu
od 29. aprila do 15. maja igraju se u Bratislavi i Košicama. Češki proizvođač
automobila je prisutan kao nikada do sada: flota od 40 automobila Škoda za
učesnike i goste, logotipi na ledenim površinama, ogradi terena i trikoima, na
kacigama pet ekipa, a tu su i aktivnosti na stadionima i na internetu. Snažan
nastup u kojem će između ostalog do izražaja da dođe i prezentacija novog
dizajna kompanije višemilionskoj televizijskoj publici.
„Naš angažman u hokeju na ledu predstavlja glavni motiv naše sponzorske
strategije i snažno doprinosi stepenu prepoznatljivosti i imidžu marke Škoda na
međunarodnim tržištima. Ponosni smo što već godinama možemo aktivno da pratimo
jedan od najznačajnijih međunarodnih sportskih događaja“, izjavio je Jürgen
Stackmann, član Upravnog odbora Škode zadužen za prodaju i marketing,
naglašavajući dugogodišnje partnerstvo koje je proizvođaču u međuvremenu donelo
i Guinnessov svetski rekord za „najduže glavno sponzorstvo u istoriji sportskih
svetskih prvenstava“. Činjenica da se IIHF WM ove godine po prvi put održava u
Slovačkoj za nas naravno predstavlja nešto posebno, jer smo kao češka marka
jako povezani s našom susednom zemljom. Povrh toga, 56. Svetsko prvenstvo u
Bratislavi i Košicama predstavlja savršenu priliku za prezentaciju našeg novog
korporativnog dizajna svetskoj milionskoj publici po prvi put“, izjavio je
Stackmann.
Sponzorstvo češkog proizvođača izražava se na različite načine: tako tokom
svetskog prvenstva na putevima oko slovačkih stadiona i u drugim gradovima da
saobraća flota od 40 automobila Škoda. Sedam Superb Combija i 33 Yetia
omogućiće mobilnost službenim licima i gostima. Na svakoj utakmici videće se
novi logo Škoda na centru ledene površine kao i na ogradi. Timovi iz Češke,
Slovačke, Rusije, Norveške i Slovenije, pet nacionalnih reprezentacija, imaju
logo Škoda na trikoima i kacigama. Pored toga na stadionima u Bratislavi i
Košicama pred 350.000 gledalaca izloženi su aktuelni modeli češkog proizvođača.
Izvor : Netauto.rs