home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Načelnik Uprave saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova Srbije Dragiša Simić najavio je a će najverovatnije od 1. juna vozačima koje kamere snime u saobraćajnom prekršaju stizati prijava sa fotografijom prekršaja, i na osnovu toga biće kažnjavani.

Simić je, na konferenciji za novinare rekao da će do 1. juna biti rešeni postojeći tehnički problemi, kao što je poboljšanje ulične rasvete, kako bi vozila bila što bolje snimljena.

Sudu će, dodao je on, pored fotografija prekršaja, na kojima se jasno vidi lokacija, vreme i registracija automobila, biti dostavljen i video zapis, a obrazac koji vozač dobije na kućnu adresu biće ujedno i krivična prijava, jer je sud to prihvatio.

Na konferenciji za novinare prikazani su zastrašujući video snimci teških prekršaja koje su kamera zabeležile, poput prolaska kroz crveno i izazivanja sudara, obaranja pešaka, bahate vožnje vozača automobila, pa čak i gradskih autobusa.

Ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić rekao je da će saobraćajna policija nastaviti sa pooštrenim kontrolama, ali da će istovremeno raditi na tome da se analitički sagledaju podaci iz statistike, jer oni najviše govore gde je najveća opasnost od nesreća i šta treba preduzeti.

On je naveo podatak da su 50 odsto poginulih u saobraćajnim nesrećama vozači, 26 odsto pešaci i 23,6 odsto putnici, a da je među poginulma najveći broj, 118, starijih od 65 godina i oni su najviše stradali kao pešaci.

Najveći broj poginulih vozača, dodao je on, starosti je od 26 do 35 godina, a najčešći uzrok nesreća je neprilagođena brzina.

Autor : FoNet



čitanja : 2471



Komentari

Ova slika sve govori.
Kilometarska kolona i prazna žuta traka,sjajno !
Gužve su nesnošljive,sad od prvog će biti još veće. Ovde pre mosta ima i sa desne strane a i u nastavku žuta traka. Da 2,5 autobusa i 3 taxija ne čekaju dok stotine kola stoje u kolonama...

Autor PITBULL™ 12 Maj 2011, 20:21

@PITBULL™,
A sto je u proseku 1.5 osoba po kolima to nista a?

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Maj 2011, 20:52

@UCS
I to,nedostatak metroa,saobraćajnica itd. Ali oni su još na svu ovu muku napravili samo još gore. Smanjenje brzine na 50 i žute trake koje zvrje prazne.
Nesposobni su da samo okreče ono što je ranije napravljeno,a kamoli metro da naprave koji je preko potreban. U svim civilizovanim zemljama ljudi na posao idu metroom. To bi prilično rešilo nesnosne gužve,pitanje parkinga itd.
Ali ko će to da napravi?
Da sačekamo izbore pa da nam osvedočeni lažovi obećaju preko lažovizije? :)

Autor PITBULL™ 12 Maj 2011, 20:58

@PITBULL™,
Ne znam, ja se slazem oko postojanja zute trake posto najcesce koristim autobus za dolazak na posao. A ova slika je cista slucajnost. Realno je zapravo da je na semaforu kod TC Usca kolona od kilometar. Budi siguran da je posle minut ovde bilo dve 15-ce, 706, 16, 65, 704, 5 taksija, 72, 75-ca itd...
I sam znash da niko ne vozi 50 tako da to pravilo ne vazi. Stoji da ima puno rupa u zakonu ali da se vadimo na to sto ne naprave metro!??! Ne ide, para za isti nemamo...Evo stize 30 tramvaja novih, bice malo lakse. A i razmisli, svi bi kolima, unesu 8m2 lima (koje posle treba negde ostaviti) u grad koji nije predvidjen za toliki broj vozila. Bidi samo Brankovu ulicu. Usko grlo...

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Maj 2011, 21:12

@UCS
I tebi je tih par vozila paritet sa kolonom kod Ušća,od počekta do kraja onog pravca?
Znaš li koliko bi se rasteretio saobraćaj da nema te glupe žute trake. Pa kod Ušća (semafor) imaš jednu traku i jednu žutu.
Vamo kolaps,vamo promaja.
Gde je tu logika?
Is*enjam im se na taj sistem nadzora i agenciju za saobraćaj.

Autor PITBULL™ 12 Maj 2011, 21:19

@PITBULL™,
Aj sad iskreno. Poredjaj pored autobusa, neka bude dupla 706-ca, maksimalno 5 automobila sa otprilike 10 ljudi (i preterao sam ovaj broj). Sta mislis, kome je teze kad ceka? Coveku u kolima sa klimom ili gomili ljudi koji se guraju u autobusu. Jbg, od dva zla biram manje. Volim i ja kolima da idem, kad hocu da uzivam ali znam da cu cekati u koloni. U poslednje vreme praktikujem i da idem s kevom kolima do opstine, a onda peske do firme koja je blizu SC-a. Ili busom 4 stanice... Treba biti racionalan.
P.S.
Ocigledno se ne vozish autobusom cesto preko mosta pa ne znas koliko tu GSP-ovih vozila prolazi u minuti. Jesam li u pravu?

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Maj 2011, 21:25

@UCS
Ne vozim se autobusom uopšte. Znam da prolaze,ali to je marginalno u odnosu na broj kola koja su zakrčrena u kolapsu.

Autor PITBULL™ 12 Maj 2011, 21:30

Molim vas da se iskezite dok vozite, da na slici ne ispadnete namrgođeni!
:))))))))))

Autor Dejan L 12 Maj 2011, 21:31

@PITBULL™,
Veruj mi..drugachije bi razmishljao. Da se vozi bar 2-3 ljudi u kolima u proseku, bila bi druga pricha. Ovako vise ljudi predje most, u to cvrsto verujem. Jednostavno, ulice starog Beograda NE PODRZAVAJU toliki broj vozila. Sacekajmo ovaj novi most i Gazelu, valjda ce nam svanuti... :D
P.S. Da li si video kako funkcionisu raskrsnice na NBG bez onog crvenog polja koje ukazuje da se ne ulazi u stu ako ne mozes da prodjesh a da ne blokirash saobracaj iz drugog pravca. Svaki dan peske idem pored istih. Ljudi vriste, psuju, seku se... Izgleda da je vrlo tesko biti fin. Sirenom ne mozes podici vozilo ispred sebe kako bi proshao dalje. Bilo u Mythbusters-u, pisao im neki isfrustrirani vozach iz Beograda :D

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Maj 2011, 21:36

@UCS
Ta mreža pismenom čoveku ne treba. I bez nje bi trebao da zna,ali...
Ovo je Srbija.
Metro je rešenje.
U Rusiji npr,u Moskvi metroom stigneš za 15-30 min tamo gde bi kolima išao 3 sata.

Autor PITBULL™ 12 Maj 2011, 21:43

@PITBULL™,
Al' 'ajmo da se pobijemo dok ne izgradimo metro! Razumesh sta hocu da kazem? :D
Uvek razmishljam u trenutnim ogranichenjima, kako saobracajnim tako i ljudskim. Bash juce, u naletu besa sto je guzva (ustvari svaki dan prolazim tuda, ali krenem kasno na posao) i sto zbog troje kola sa rotacijom u Zemunu (idu po Cvetkovica) "isekao" sam jednog lika kad sam se ubacio ispred njega. Osecao sam se kao najvece...znash sta. Na semaforu sam se nagnuo kroz prozor i mahnuo mu da se izvinem. Gledao me je i klimnuo glavom. A dotle mi je trubio sigurno minut a ja sam bio u fazonu da ga ubijem. Nema coveka da nikad nije uradio nesto tako. Samo malo mirnije, postovanja sledeci put ili krenuti ranije...Mnogo smo nervozan narod.

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Maj 2011, 21:50

@UCS
Postoje sigurno rešenja za saobraćajni kolaps. Siguran sam da bi pronašao neko rešenje da se rastereti saobraćaj (u postojećim okolnostima).
Pravac kod Ušća komotno može 80 da se ide.
žute trake bi ukinuo negde i samo bi stavio neposredno pred stanicu.
Ograničenje da se vrati na 60 i tamo gde ima uslova i više.
U ulici Cara Dušana u Zemunu je ograničenje 40 ! Pa Ej !
4 trake ! Do Bataje 60.
Kod Ušća boga pitaj,bilo je 60 sad je vrv 50,nema znaka.
Semafori nisu sinhronizovani (veoma bitno). Prema Pančevu onaj pravac 60km/h. tri trake u svakom pravcu (jedna zaustavna). I pitamo se kako je gužva. Plus imaš debila koji voze sporo prvom trakom. Jedan takav napravi ogroman zastoj. Takvim bi odma uzeo dozvolu,odma.

Autor PITBULL™ 12 Maj 2011, 22:03

P.S. A novi put ka Bataji,sa dve trake u svakom smeru isto je ograničenje 60km/h kao starim putem gde ima samo jedna traka.
Gde je tu logika?
Logika je da se panduri sakriju u žbun i da ti podlete pod auto da ti uzmu pare. Na starom Batajničkom imaš čak autobuske stanice na sred puta,zbog kojih je bilo dosta nesreća,čak nekoliko kobnih nažalost,jedan motociklista je poginuo tu.
E to je njihova briga o bezbednosti. Umesto da ima stanica odvojena od puta,stanica na sred puta !
Al zato imaju para za nove džipove za saob. policiju,nove Golfove 6,pikapove,Polo itd.
Nema ovde ničeg više sem toga da udaraju po džepu. Kakva crna bezbednost,pa za najteže prekršaje su uveli mogućnost da se plati i nikom ništa. O čemu pričamo...

Autor PITBULL™ 12 Maj 2011, 22:12

@PITBULL™,
Pazi sad:
-da li ikada vozish 40 uprkos ogranichenju? Ja u Zemunu nikad nisam ishao ispod 60 tako da to otpada. Imam drugara koji je namerno od Surduka do Batajnice vozio sgtriktno po ogranichenju. I policajci su mu trubeli, ne bi verovao...
-da li mislish da bi se ljudi neposredno pre autobuske stanice vracali u levu bez usporavanja i zaustavljanja vozila u istoj, odnosno da li bi ih neko propustio?
-Puno je krsheva na ulicama, auto stane na mostu i jbg. chep. Muka je to...
Slazem se za neke stvari,ogranichenje na magistralnom BG-NS je 60!?! Ali cinjenica je da su tu pnacickali industriju, milion semafora pa i ne moze brzo. Iako svi vozimo preko, pa bezimo u desnu kad se zabeli 307-ca. Moze tu da se poboljsha neki deo problema, ali bojim se ne mnogo. Ne mozesh kroz zid glavom! Srbi smo! :D
Mozda neparne/parne tablice ili BG voz. Ide na 15 min sad...

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Maj 2011, 22:17

@PITBULL™,
Alisa u zemlji cuda-Srbiji! Lude sheshirdzije na vlasti! Sta da ti kazem vishe...
Nazalost, znao sam iz vidjenja te poginule na batajnickom drumu, strasno je to. A onaj mrak kod autobuske kod "Elektronske", pre skretanja za Z.Polje je kriminalan. Uvek palim duga, da pomognem i sebi i njima....

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Maj 2011, 22:22

@UCS
Pa ne,ali znam gde su kamere pa ću se tu paziti. ;)
Pitaću te da li ćeš ići tamo gde su kamere više od 50 !
Možda samo jednom,dok ti ne stigne kazna.
Skuter (Maxi) je majka Janja za leto. :)
Najpoasnije je kod onih firmi sa strane na starom Batajničkom. Izleću odatle samo tako. Ali na novom isto 60,dve trake u svakom smeru.
Od pola pa do Bataje,kažu "naseljeno" mesto,haha.
Da naseljeno je par kilometara odatle a tu nema razloga da pretrčavaju,nema ništa tu.
Tu stoje često pre punkta.
Volim sa motorom da ih d*am tu. :)
Obavezno pun gas pored njih. :)

Autor PITBULL™ 12 Maj 2011, 22:24

@PITBULL™
A šta misliš kad prođem 200++ a pub misli da je elementarna nepogoda. Imaju neki presretači na Suzama. Oće da izginu, pa Bog.

Autor Energy saver 12 Maj 2011, 22:30

@PITBULL™,
Jbg....bice drz ne daj! :D
Ja koristim onaj put izmedju batajnickog i novosadskog. Pocinje od 13. maja a ide do malo posle Metroa, i onih salona kupatila.To je onaj put sto prolazi pored OMV pumpe. Malo skrati put u shpicu, sve zavisi da li stignesh na zeleno na semaforu koji se ukljucuje na neki od ova dva puta. Ali guzve nema (ma niko tuda ne ide:) i nov je asfalt. Milina. Eto ti savet... :D

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Maj 2011, 22:34

Oni koji žive u BGD sada imaju i "metro", samo 12 minuta od N.BGD do Vuka. To ni "kavasaki" ne može van špica ...

Autor Moron 12 Maj 2011, 22:36

@Moron, upravo to...Karta 40 din, sedish u vozu i uzivash. Mislim ,ko sta voli vise. :D

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Maj 2011, 22:40

Uros Cuore Sportivo
50 dinara! Ali vredi svakog dinara ...

Autor Moron 12 Maj 2011, 22:41

Beograd je jedino lep iz aviona. Neko se prevari pa siđe i gadno se zajeb...

Autor Energy saver 12 Maj 2011, 22:41

Moron
Znači sada je aktuelan "metro"?

Autor Predrag 12 Maj 2011, 22:43

@Moron,
Ok, onda greshka. Ali iz Bataje je 80. (analogno kartama u autobusu chini mi se). 35 min do Vuka. Ja sam svojevremeno od kuce do arhitektonskog faksa kod Vuka putovao 1h-1.15 u jednom smeru... kombinovano autobus s presedanjem i pesice.Pa ti vidi..

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Maj 2011, 22:45

@Energy
Jel znaš koje su Suze? Da se paziš.
K9 hiljadarke bordo-crne,nose Nolan kacige i Dainese opremu.
Ja jedared sišao sa autoputa (Novosadskog) i stoje posle Crnomarkovića pumpe (stalno stoje tu) i ide neki auto ispred mene 150 i vidi pandure i skrene u desnu traku,vidim ih i ja i u trenutku pustim gas i samo pomislim u sebi "ma važi što ću stati" i nastavim istom brzinom. Naravno,nisu me ni pogledali,već ovog jadnika sa kolima zaustavili...
@UCS
Ček,jel misliš na onaj paralelno sa novim Batajničkim?
Onaj na Altini? Od Metroa pravo (Metro ti dodje sa desne strane),predješ "auto-put", pa levo jel?
Hehe,na tom semaforu sam baš jedared prošao sa 230 noću,a patrola tu. :))))
Nisu znali šta ih je snašlo i šta je prošlo. :)
A duga biju za sve pare,bolja nego na kolima.
@Energy
Znaš kakva duga imam na motoru,bi-xenon,to nije normalno,genocid na putu. :)
Dugo svetlo izaziva trajna oštećenja vida,kao stroboskop je. :)
Kawa ima fabrički projektore,pa su joj xenoni legli kao budali šamar. :)

Autor PITBULL™ 12 Maj 2011, 22:47

Predrag
Mislim da uskoro dižem ruke od vozila i grada. Ne ide to, bar dok Gazelu ne svrše. Ne mogu više, ovih dana ostvarujem prosek od 9-10 km/h. Čemu kola? Tako brzo mogu i peške ...
A u metrou sam svoj čovek, "gospodin čovek"...

Autor Moron 12 Maj 2011, 22:48

Moron
A kolika ti je potrošnja pri toj brzini?
Jel ti blizu stanica?

Autor Predrag 12 Maj 2011, 22:49

@Moron
Uvek sam se čudio što će ljudima kola u Beogradu? Neviđena glupost, ima jeftin gradski prevoz, koji je ili isti ili brži od kola, plaća se parking, ne možeš da ga držiš na parkingu duže od 2 sata. Samo sebi prave troškove i gužvu gradu. I neverovatno je koliko malo se voze skuteri, koji bi bili idealno rešenje.

Autor Energy saver 12 Maj 2011, 22:52

@Pitbull,
Totalno si me sad dezorijentisao...cek. :D uglavmnom ide pored OMV pumpe, one blize magistralnom, ne starom bat. drumu. Eto..izmedju Metroa i novosadskog. Ma znash, samo si tu mogao 230 da idesh! :D ima nekih 2-3km ako se ne varam. Ja tu vozim lagano, valjda zato sto nikog nema pa mi je osecaj praznog puta satisfakcija kad gledam one mucenike u koloni na putu do mene. Sve mi se vrati ako ne uvatim zeleno na semaforu ali se bar malo odmorim...

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Maj 2011, 22:53

Predrag
Mislim da je uz to "jurcanje" pokazao 8,5...
Ukupan "pešački transfer" do odlazne i od ciljne stanice traje oko 12-15 minuta. Sve u svemu, ništa sporije no kolima ( računajući vreme potrebno da nadješ parking u centru grada )

Autor Moron 12 Maj 2011, 22:55

@Energy
Upravo to. Trebali bi ovde ljudi malo da se ugledaju na italiju,Grčku...
A znaš li šta je najsmšnije od svega?
Što po pravilu motor isto treba da voziš kao auto,da ćekaš u redu. Pa koja je onda njegova svrha. Najavljivali su da će obilaženje motorom strogo sankcionosati. Pa onda isto treba da čekaš u koloni iako možeš da prodješ???

Autor PITBULL™ 12 Maj 2011, 22:55

Moron
To ti je onda svakako bolja opcija, bar dok ne završe radove na Gazeli ;)

Autor Predrag 12 Maj 2011, 22:57

Energy
U pravu si da su kola po BGD besmislena, spor prevoz, problem za parking ( pa i vremensko ograničenje, ako nisi u garaži ili u pretplati ). Ja imam mesečnu kartu za parking ( pa sam bez vremenskog ograničenja ), ali mi džaba ako mesto ne mogu da nadjem.
Skuter jeste rešenje, ali samo za nekoliko meseci tokom godine. A "metro" je pun pogodak ( ako ti linije odgovaraju )

Autor Moron 12 Maj 2011, 22:59

@Pitbull
Pa ako bi bilo manje četvorotočkaša, u jednoj traci mogu da idu 3-4 skutera.
A to što će oni da sankcionišu, je samo priča, tresigaće za naivne. I do sada su oni radili koliko su mogli. Kako mogu odjednom da se "prorade", kad su rođeni neradni i korumpirani.

Autor Energy saver 12 Maj 2011, 22:59

@Energy
Sa ovim presretačima će biti gusto.
Jedino ko može da se "natkuruje" sa njima su druge hiljadarke. Mada ove su pojačane,power-comander,vozači prošli obuku.
Oćeš da ti prodam foru? :)
Kako elegantno da se izvučeš kad hoćeš da divljaš.

Autor PITBULL™ 12 Maj 2011, 23:03

Tuga i sramota sta se desava kod nas!

Tolike kolone...meni se smrkne kada pre 20 h treba da predjem preko nekog mosta na NBG stranu...

Autor NemanjaBB 12 Maj 2011, 23:04

A,inace,autor teksta (ili neko drugi) je uzeo pogresnu sliku za primer bahate voznje. Pogledajte malo bolje,ova Lada Niva se nalazi ustvari u delu trake gde je bela linija,odakle se skrece desno. Ne znamo da li je auto prethodno bio u zutoj traci,ali po nonsalantnoj pozi glavnog junaka sa slike,rekao bih da nije. :)

Autor Marko 13 Maj 2011, 08:11