home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Luksuzno tržište automobila u Kini raste po dvostruko bržoj stopi od prodaje ukupne auto industrije, a vozila američkih gigantskih kompanija iz Detroita više nisu među modelima za najbogatije kupce.

Kineska autoindustrija rasla je po stopi od 33 odsto u 2010., a prodaja kola koja pripadaju luksuznom segmentu povećana je u tom periodu 75 odsto, prenele su agencije.

Kada Kinezi govore o luksuznim kolima, oni misle pre svega na nemačke brendove "Audi", "Mercedes-Benc" i BMW, tako da kineski bogati kupac smatra da je "Kadilak", na primer, jedan "korak ispod", tvrdi analitičar agencije "IHS automotiv" Namrita Čov, sa sedištem u Kini.

Glavni cilj "Kadilaka" nije da odmah nadmaši nemačke konkurente, uprkos činjenici da je njegova kineska prodaja lane skočila 139 odsto, izjavio je predsednik kompanije "GM-Čajna" Kevin Vejl.

Prodaja čitavog brenda "Kadilak" je prošle godine povećana na 17.000, što je znatno manje od isporuka svake pojedinačne robne marke devet najvećih inostranih prodavaca kola u Kini, u čemu prednjači prodaja 115.000 modela "audi A6L".

GM zajedničko preduzeće sa kineskom kompanijom SAIC, izrađuje u zemlji modele "kadilak SLS", dok kompanija uvozi CTS, SRX i "eskalejd" modele.

Uvozna kola su znatno skuplja u odnosu na vozila izrađena u Kini, ali to nije nikakav problem za sve veći broj kineskih kupaca luksuzne robe, ističu prodavci.

Više od milion Kineza zarađuju oko 1,5 miliona dolara godišnje, izjavio je Kevin Čen koji rukovodi "Kadilakom" u Kini.

Terenac "kadilak SRX" sa pet sedista košta 77.000 dolara, a u tu cenu uključeno je 25 odsto uvoznih dažbina, 12 odsto osnovne takse na snagu motora i 17 odsto poreza na dodatu vrednost, naveo je Čen.

Takav model u SAD košta 56.725 dolara, uključujući i isporuku. Veći, manje energetski efikasan "kadilak eskalejd" je još skuplji i u Kini košta oko 215.000 dolara, a u SAD 89.180 dolara.

Najprodavanija luksuzna kola u Kini lane su bili, između ostalih, "audi A6L", BMW-5 i 7 serije", "leksus" ES-serije i "mercedse-benc" E i S-klase. 

Autor : Tanjug.rs

Foto : BMW 



čitanja : 1173



Komentari

bem ti zivot :-(
idemo u Kinu da zivimo...ovde sa nasim standardom ne mozes da napunis pun rezervoar goriva a ne da razmisljas o ovakvim kolima :-(((

Autor DaMir 17 Maj 2011, 08:40

@ DaMir
Slobin ugovor sa Kinezima o izvozu viška naroda u Srbiju...
Sada Srbi treba da traže azil u Kini, a, jel to?

Autor Dejan L 17 Maj 2011, 09:55

@Dejan L
hehehe pa mogli bi da igramo na tu kartu ;-)))

Autor DaMir 17 Maj 2011, 10:09

gledajuci procentualno koliko ljudi kod nas moze da priusti neki model nemacke premium trojke, a koliko u Kini, vece su sanse da ovde u Srbiji dodjete do Mecke ili Bendze:)

Autor toma 17 Maj 2011, 10:53

hehe Tomo batali procente...mi smo smesni sa 7mil stanovnika...to je jedan osrednji grad u Kini :-)
salu na stranu, svaka im cast...mnogo su napredovali u zadnjih nekoliko godina..zemlja koja svake godine dobija najveci broj novih milionera

Autor DaMir 17 Maj 2011, 11:13

"tako da kineski bogati kupac smatra da je "Kadilak", na primer, jedan "korak ispod"

Uh,otkrio je toplu vodu. :)
Naravno da će da kupuju kola iz velike trojke ako imaju mogućnosti.

Autor PITBULL™ 17 Maj 2011, 11:36

U Kini košta oko 215.000 dolara, a u SAD 89.180 dolara.

Svi pricaju Ameri glup narod zive onako kako procitaju u novinama da treba i sl. a kad usporedimo njihove i nase cijene dodjem do zakljucka da smo mi ipak vece budale od njih i da se oni nama trebaju smijat.

Autor Dakara 17 Maj 2011, 12:08

Dakara, stvarno ludilo. :) Klepaju ih koliko mogu. :D pazite onu cifru od 115 000 komada A6L. :)

Autor McLaren 17 Maj 2011, 12:54