home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Projekat Narodni auto” pokrenut kao platforma na internetu 

Volkswagen je ponudio potpuno nov pristup u komunikaciji sa klijentima u najmnogoljudnijoj zemlji sveta: od 20. maja, korisnici interneta u Kini mogu da pošalju svoje ideje o automobilu budućnosti   i to na platformi „Projekat Narodni auto“ (People’s Car Project – PCP) na adresi www.zaoche.cn.

„Volkswagen je ušao u ovaj projekat sa idejom da stvori najinovativniju platformu za dijalog sa „Projektom Narodni auto“. Platforma ima svoj debi u Kini, jer je to najveće i najvažnije tržište za Volkswagen. Ipak, vidimo potencijal za pokretanje sličnih projekata na drugim tržištima, takođe.“ Objašnjava Luka de Meo, Direktor Marketinga Volkswagen grupe i Volkswagen putničkih vozila. PCP je inicijalno predviđen da traje godinu dana.

Preko 450 miliona ljudi ima pristup internetu u Kini. Ovi korisnici su posebno zainteresovani za interaktivne sadržaje. Projekat u potpunosti prati potražnju. „Nadamo se da ćemo uključiti ljude putem interneta i inspirisati ih Volkswagen-om,“ prokomentarisao je de Meo. Internet korisnici koji pristupe PCP strani mogu da kliktanjem učestvuju u razvoju Volkswagen modela budućnosti, a takođe mogu da dostave ideje o kojima se potom može diskutovati i razvijaju dalje sa ostalim korisnicima. Postoji i mogućnost da se na sajt postave slike ili filmovi.  

„Sa PCP-om slušamo pažljivo šta naši klijenti kažu i pravimo automobile ne samo za, već i sa ljudima“ objašnjava Luka de Meo, dodajući da ovo daje Volkswagen-u značajan uvid u želje, potrebe i zahteve klijenata u Kini.

Izvor : Volkswagen.rs



čitanja : 841



Komentari

Mi ne razvijamo ni model sadašnjosti, a kamoli budućnosti

Autor Dejan L 21 Maj 2011, 18:19