
Projekat Narodni auto” pokrenut kao platforma na internetu
Volkswagen je
ponudio potpuno nov pristup u komunikaciji sa klijentima u najmnogoljudnijoj
zemlji sveta: od 20. maja, korisnici interneta u Kini mogu da pošalju svoje
ideje o automobilu budućnosti i to na platformi „Projekat Narodni auto“
(People’s Car Project – PCP) na adresi www.zaoche.cn.
„Volkswagen je ušao u ovaj projekat sa idejom da stvori najinovativniju platformu za dijalog sa „Projektom Narodni auto“. Platforma ima svoj debi u Kini, jer je to najveće i najvažnije tržište za Volkswagen. Ipak, vidimo potencijal za pokretanje sličnih projekata na drugim tržištima, takođe.“ Objašnjava Luka de Meo, Direktor Marketinga Volkswagen grupe i Volkswagen putničkih vozila. PCP je inicijalno predviđen da traje godinu dana.
Preko 450 miliona ljudi ima pristup internetu u Kini. Ovi korisnici su posebno zainteresovani za interaktivne sadržaje. Projekat u potpunosti prati potražnju. „Nadamo se da ćemo uključiti ljude putem interneta i inspirisati ih Volkswagen-om,“ prokomentarisao je de Meo. Internet korisnici koji pristupe PCP strani mogu da kliktanjem učestvuju u razvoju Volkswagen modela budućnosti, a takođe mogu da dostave ideje o kojima se potom može diskutovati i razvijaju dalje sa ostalim korisnicima. Postoji i mogućnost da se na sajt postave slike ili filmovi.
„Sa PCP-om slušamo pažljivo šta naši klijenti kažu i pravimo automobile ne samo za, već i sa ljudima“ objašnjava Luka de Meo, dodajući da ovo daje Volkswagen-u značajan uvid u želje, potrebe i zahteve klijenata u Kini.
Izvor : Volkswagen.rs