
Po drugi put uzastopno 2.5 TFSI pogonski agregat dobija nagradu kao najbolji motor u klasi od 2 do 2,5 litara radne zapremine.
Stučni žiri sastavljen od 76 automobilskih novinara iz redakcija širom sveta je proglasio 2,5 litarski TFSI agregat „Internacionalnim Motorom Godine 2011“ u kategoriji od 2 do 2,5 litara radne zapremine, što je druga godina uzastopno kako je ovaj motor nagrađen tim prestižnim priznanjem.
Ovaj pogonski agregat je zadužen za vanredne performanse modela Audi RS3 Sportback, TT RS Coupé i TT RS Roadster. Redni petocilindrični agregat radne zapremine 2480 ccm koristi napedne Audi tehnologiju direktnog ubrizgavanja goriva i moderni turbo punjač kako bi proizveo 340KS u opsegu od 5400 do 6500 obrtaja i 450Nm u opsegu od 1600 pa sve do 5300 obrtaja.
Stručni žiri je izjavio: “Ovo je najbolji turbo motor konstruisan u proteklim godinama. Snaga, obrtni momenat i fantastičan zvuk – ovaj motor poseduje sve navedene karakteristike! Ovo je snažan i vrlo glasan podsetnik na originalni Audi quattro reli automobil.”
Ovo je, ujedno, sedma pobeda za Audi u nekoj od kategorija kada je u pitanju nagrada “Internacionalni Motor Godine” – od 2005. do 2009. godine ovu nagradu osvaja 2.0 TFSI u kategoriji od 1,8 do 2 litra zapremine.
Izvor : Audi.rs
Samo da mu malo prošire upotrebu u nekoj varijanti sa manje snage, da i mi obični smrtnici dobijemo priliku da ga priuštimo!
Samo napred, tako to radi radionica, čekam samo da neko napiše kako je Audi to dobio od VW-a, pa da se pocepam živ.
@Dejan L
Ne primaj se na seljačke fore.
Svi proizvodjači čine autoindustriju. Samo im kažeš "Vorsprung Durch Technik" . ;)
Vec je ovo bilo pre neki dan. Ovo i kategorija ispod 1400 kubika su jedine gde BMW nije dobio nagradu, i to iz razloga sto nema motor u tom segmentu. Kad bi BMW imao motor od 2.5L jedina sansa da VW...pardon Audi osvoji ovakvu nagradu bila bi da napravi motor od 2.4L i da se dodeljuje nagrada za najbolji motor u segmentu od 2350 do 2450 kubika.
da, zaboravih na link:
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2011/05/18/fiatov-twinair-motor-je-international-engine-of-the-year-2011
Tomo, lave, tebi je vidno polje opasno suženo. Ja jesam, izmedju ostalog, i BMW fan, ali takav stav nisam imao ni u nižim razredima osnovne škole, a ti koji se krste sa "U ime Oca i Sina i Svetoga Duha BMW" su mi uvek bili smešni. Isto važi i za pojedince koji su zaraženi virusom nekog drugog brenda, ali mislim da tvoj stadijum obolelosti prednjači.
Da si nam živ i zdrav samo, odrašćeš i ti već...
@Djordje
zasto je nekom vidno polje suzeno, ako prenosi vesti koje je vec neko napisao i usput se pomalo nasali.
A da imam stav: BMW i sve ostalo, imam. Imao bi i ti da se kod tebe u porodici vec 20 godina voze samo BMW-i, od cega jedan deo tog vremena vozim i sam. Tako da, dok sam ja ziv i zdrav, to se promeniti nece... A to sto me mnoge teme ne interesuju i sto kad su auto forumi i blogovi u pitanju veci deo vremena provedem na nekim stranim pa se ovde povremeno pojavim i dam komentar samo u odredjenim temama, a ne ko neki, na svakoj Bozjoj temi ostave komentar, tek da ga ostave, to je vec neciji tudji problem. A za tvoju informaciju dovoljno sam odrastao da sam sam sebi do sada kupio vec 2 BMW-a, a da ni jedan u trenutku kupovine nije bio stariji od 2,5 godine...
@ Djorđe
Vala nek si mu rekao
@ toma
i dalje šištiš?
Lepo ti nas desetoro kaže da si kao probušen balon (da ne kažem...)
Dok ti šištiš, šišti i tvoja industrija od ovakvih vesti, a koliko znam ima bmw motor u ovoj kategoriji, ako nema u onoj nižoj. Pa što onda nije pobedio?