home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Hyundai u Evropi doživljava veliku ekspanziju. Prodajni izveštaji i izveštaji o zadovoljstvu kupaca su uvek najbolja potvrda. Prema prodajnim izveštajima na Starom kontinentu prodaja Hyundaijevih vozila je u aprilu porasla za 28,4% u poređenju sa istim mesecom 2010.

Uspeh je još i veći ako se zna da je celokupna prodaja u Evropi u aprilu pala za 4,1%. U prva četiri meseca Hyundai beleži rast od 5,6%, dok ukupno evropsko tržište beleži pad od 2,7%, prema podacima ACEA-e (evropska asocijacija proizvođača automobila).  

Ako se sagleda struktura Hyundaijeve prodaje po modelima, vidljivo je da su najprodavaniji prvi predstavnici “i generacije” - modeli i30, i20 i i10, ali ne zaostaje mnogo ni popularni SUV ix35. Hyundai je u Evropi za prva četiri meseca 2011. ukupno prodao 132.464 vozila, a samo u aprilu 34.125 vozila.

Uz odličnu prodaju na evropskom tržištu Hyundai beleži i globalni rast (9,2%).

Hyundaiju u Evropi danas pripada 2,8% tržišnog učešća sa tendencijom konstantnog povećanja (2010.: 2,6% tržišno učešće).

Izvor : Proauto.ba

Foto : Hyundai

PR saopštenje uvoznika Hyundaija za Srbiju

Hyundai u toku aprila u Evropi povećao prodaju za čak 28,4%

U aprilu 2011. godine prodaja Hyundai automobila na Evropskom tržištu porasla je za 28,4 % u poređenju sa istim mesecom 2010. god. u momentu kada je celokupna prodaja automobila u Evropi u istom mesecu pala za 4,1% pokazuju prodajni izveštaji na Starom kontinentu. Sudeći po ovim pokazateljima brend Hyundai u Evropi doživljava veliku ekspanziju.

Ulaganje Hyundaija u Evropsko tržište, i prilagođavanje potrebama evropskog kupca nesumnjivo su dali svoje rezultate pokazuju najnoviji prodajni izveštaji.
U prva četiri meseca ove godine Hyundai beleži rast prodaje od 5,6% dok ukupno Evropsko tržište beleži pad od 2,7% pokazuju rezultati ACEA-e /Evropska asocijacija proizvođača automobila/.

Što se tiče strukture prodaje Hyundaija po modelima najprodavaniji su svakako modeli koji nose prefiks i, tačnije predstvanici sada već čuvene i generacije: pre svega modeli i10, i20 i i30 ali odmah iza njih je i najnoviji Hyundaijev predstvanik u SUV segmentu ix35 koji je za kratko vreme postao pravi miljenik kupaca u Evropi.

132.464 prodata automobila u prva četiri meseca 2011. godine i 34.125 prodata automobila u aprilu je bilans Hyundaija u ovoj godini kada je u pitanju Evropsko tržište.

Hyundai Auto d.o.o Beograd
 



čitanja : 893



Komentari

Ako, ako, samo napred, ako ništa drugo konkurencija će morati još da spusti cene

Autor Dejan L 23 Maj 2011, 12:32

@ Dejan L

Upravo tako! Konkurencija je majka kvaliteta!

Autor Burgija 23 Maj 2011, 16:15