
Bavarski crossover, serija 5 GT, na Starom kontinentu je bio zamišljen kao luksuznija verzija standardne "petice", ali s one strane "velike bare" ovim modelom su zamenili seriju 5 karavan.
Nemci su naime verovali da će
prostranija serija 5 GT privući ljubitelje karavana, ali rezultati pokazuju da
ih je BMW samo oterao Mercedesu. Bavarci su u prvom kvartalu 2011. prodali
svega 720 primeraka, što je premalo s obzirom na očekivanu prodaju od 4.000 do
8.000 primeraka godišnje. Prošle godine je BMW prodao svega 2.848 automobila.
Jedino u čemu se serija 5 GT pokazala uspešnom, piše Automotive News,
je u takozvanom kanibalizovanju prodaje sestrinskog modela. Naime, zbog serije
5 GT za 10-ak odsto se smanjila prodaja skuplje serije 7, budući da su kupci
zaključili da za manje novca dobijaju podjednaki luksuz.
Mada američki predstavnici BMW-a redom žale za serijom 5 karavan, Nemci za sada
ne razmišljaju o toj opciji.
Izvor : Tportal.hr
Vidjam jedan ove boje skoro svaki dan, majku ti koliko je to ruzno cudo.
Auto je jednostavno previse ruzan i neskladan, gledan spreda, kao neko besno prase.
Ruzan, s tim sto ima prelep prednji deo. Bice klasik jednog dana dodushe...
hahahaha razocarao prodajom, razocarao dizajnom...sve u svemu jedno veliko razocarenje :-P
@ toma
I šta sam ja pričao?
Opet se potvrdilo da ja imam ukusa i to baš, baš!
Steta, dobar je ovo auto, bolji od serije 5 (obicne), meni se svidja, bash izgleda markantno, pre bih se odlucio za njega nego za limuzinu 5. Isto mislim i sto se R klase tice, pre nego E klasu.
mene nije razocarao prodajom ... ovaj dizajn je jedna od najdestruktivnijih ideja u istoriji automobilizma, tako da niko normalan nije mogo verovati da ce se kupci za ovo otimati
(da ne bude zabune medju navijacima, vozim E60 dizel, i mislim da auto bolje uravnotezenih parametara generalno, nikad nije napravljen)
Dizajn zadjeg dela je na nivou sedamdesetih godina : Reno 20/30, Simca 1308 itd. a to je zaista neshvatljivo za jednu premijum marku...
Unapred se izvinjavam nekima ovde kojima cu uskratiti dalje likovanje, i redakciji @Auto zbog kritike. Cesto se desi da neke tekstove prenose nepotpuno. U svakom slucaju veliki broj naivnih na ovom blogu je odmah pomislio da su ovi rezultati za ceo svet, a ne samo za americko trziste. Dakle u pravoj izjavi jednog zvanicnika BMW North AMerica (odakle i dolazi ova vest) je receno da je jedini problem sto nisu ostavili da se uporedo prodaju 5GT i 5 karavan. Inace u celom svetu je prosle godine prodato preko 26 hiljada GT modela (nije lose za jedan raritet kako neko rece):
Sale figures by model for the year 2010:
BMW: 1 224 280 (+14,6%)
1-series: 196 004 (-9,7%)
3-d: 31 980 (-27,4%)
5-d: 113 030 (-6,1%)
Coupe: 26 191 (+8,8%)
Cabrio: 24 803 (-13,0%)
3-series: 399 009 (+0,5%)
Sedan: 242 831 (+10,5%)
Touring: 74 008 (-12,5%)
Coupe: 46 358 (-15,5%)
Cabrio: 35 812 (-5,3%)
5-series: 238 454 (+35,5%)
Sedan: 179 680 (+32,2%)
Touring: 32 288 (-12,7%)
GT: 26 486 (+867,8%)
6-series: 5 848 (-32,4%)
Coupe: 3 050 (-32,2%)
Cabrio: 2 798 (-32,5%)
7-series: 65 814 (+24,9%)
X1: 99 990 (+1176,5%)
X3: 46 004 (-17,3%)
X5: 102 178 (+15,0%)
X6: 46 404 (+11,4%)
Z4: 24 575 (+8,0%)
I jos ako se uzme u obzir da je najslabiji motor koji se ugradjuje o ovaj model za 40ks jaci od najslabijeg motora koji se ugradjuje u, npr. Mercedes S klasu, mnoge stvari postaju jasnije.
A u prvom kvartalu ove godine prodaja ovog modela je 39,9% veca nego u prvom kvartalu 2010. godine. A posto ja sve to volim sa dokazima, evo ga i ovde:
http://a.yfrog.com/img37/4280/68296148.jpg
Sto se tice likovanja ovoj gore vesti, toliko:)
Ovo sam citao na americkom autoblogu juce. Ovakva vest se i ocekivala. :) Napred i nije los, ali pozadi da Bog sacuva, i deluje neskladno. Video sam crne boje u mojem gradu.
@toma
jel ti koristis net u text only modu?
Ajd uljuci slike pa pogledaj koji je to auto.
@Dejan L
nadji gde sam napisao da je lep. S tobom nesto nije u redu. Nauci da citas, tj. posto to ocigledno znas, nauci da protumacis ono sto je napisano!!!!!
Ništa čudno. To je bilo za pretpostaviti. Što se ovaj primio ko da je njegova firma,uvredi se čovek,našao se pogodjenim,str.
@Dejan L
Nije nesto lep,i ja sam pricao da nije mozda trebalo ovo,ali nije ni ruzan,cak sta vise je i interesantan,video sam ga par puta,pozadi ogroman...Ujedno,toma ti je rekao da nije ista klasa sa A7 i CLS,moze se porediti sa R klasom,a R klasa takodje nesto ne sija prodajom...
R klasa nije nastala za istu namenu kao GT. R klasa je mešavina džipa i limuzine,ima pogon na sva 4 točka. Veća je od GT-a,duža,prostranija.
A iako neki porede GT sa CLS-om,on nije ta klasa,ne može da se poredi. Porede ga samo iz razloga što BMW nema ništa još u ponudi što bi moglo da parira pa aj da uzmu to.
@...
Pa to ga stavljaju sa CLS bas fanovi Mercedesa!Ne oni koji vole Bmw!
GT nije pravi konkurent R klasi,ali je bolje porediti ga sa R nego sa CLS,ujedno ni R klasa se nije nesto proslavila.
Pa samo ljudi koji bas mrze BMW ili porede GT sa nekim kupeom, ili sto je najbitnije nisu se vozili u GT-u, mogu toliko da pljuju. Mozda bi trebali da razmisle o cinjenici da mnogi kupci serije 7 u Americi prelaze na GT...
Ovde nije sporno niti kolika je prodaja, niti kakav je unutra, a kamoli kakve su mu vozne osobine, sporno je to kako su mogli da izbace nesto ovako ruzno. Ruzniji je cak i od naguzene trojke zvane compact.
@Bati 14:27
Haha. :)
@toma
Pa kako je onda baš GT podbacio u Americi? :)
R klasa je nešto posebno,ne liči ninašta drugo.
5GT je ni tamo ni vamo,nit je ko 5-ca nit je ko X6. Znači pre bih uzeo X6,7-cu naravno a čak i 5-cu iako mi se ne svidja. R klasa ima 7 sedišta ili 6 fotelja. 5GT ima 5 sedišta koliko znam. R klasa ima 4-matic ,5GT opciono. R je povišen,duži,veći itd. Ni oni nisu ista klasa,al manja je greška porediti njih nego GT sa CLS-om ,što je zaista smešno.
Meni ovaj 5GT izgleda kao ružniji X6 sa izbušenim gumama. R klasi jedino ko bi mogao da parira možda je allroad,mada ni on nije potpuno ista klasa. R klasa je klasa za sebe,kao i CLS što je formirao klasu.
zanimljiv podatak o prodaji R clase u USA:
2005 4,959
2006 18,168
2007 13,031
2008 7,733
2009 2,825
2010 2,937
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_R-Class
Ma i R klasa i 5GT su ruzni kao da su ih kinezi dizajnirali, po meni oni rame uz rame sa Ssangyongom Actyononom
@ Autor
Meni je R klasa tako famozna, ogromna, markantna, ludilo
@ Bati
Grozan, to je prava reč
@ Viktor
Bojicama ili temperama?
Možda treba da ga vodimo u školu da 1. nauči šta je lepo, a šta ružno, očigledno je propustio čas estetike.
UKUSI SU RAZLIČITI; ali se običo zna po difoltu (default-u) šta je ružno, kič, itd...
Kao što je Grand produkcija kič, kao što je indijsko šarenilo sve mi boje lepo stoje, tako i ovaj GT, bole oči
@PIT
uzivo R klasa, cak i ova restailing model(nisam video takvu jo) mi ne plene paznjom kao 4GT ...Od opreme unutra je kao MAYBACH ako cemo vec o luksuzu, a pozadi je kao dve fotelje, totalno ludilo i izd*kavanje od auta. Za te pare niko ne daje vise.
60 000 je placen iz Nemacke par meseci star 530d , sampanj boja, alo ljudi nemojmo se zavaravati ;)
@NemanjaBB
Ne bode oči toliko to jeste. ;)
Ovo kad vidiš,moraš ko Jeremy da zaklanjaš oči. :)
Ružan je,to mu najviše smeta.
Ja bi pre uzeo X6,7-cu,pa čak i 5-cu novu koja mi se ne svijda (lepša mi je E60).
Meni se R klasa više svidja pre restajlinga.
Video sam jednu još ranije,onako opružena,moćnije izgleda i od S-a.
Vozio sam se u r320 cdi, ali nije L verzija, mislim nema sta dalje, mrtvi ful sa samo 18 felnama :) sedeo sam napred i gledam pozadi a ono nema kraja! :D
Pravi auto za putovanja...
Da bi bio namunjen po meni, samo neke crne ili sive 20 inca felne, hrom paket i zatamnjena stakla...nema dalje...tako mi je i za svaki auto ;) decko jedan ima GL u tom fazonu, samo mu je obuca ljubazne 22 inca...cesto je i na forumu ovde ali ne pise...
@PIT
Jos nesto samo, sve stoji da je GT malo cudnijeg izgleda, da je kao sastavljana od vise modela, ali jednostavno je lep auto...uzmi svaki detalj od farova, do grila, do boka, stopaljki, jednostavno je sve lepo....a o unutra da i ne pricam ;)
Па наравно да је подбацио са продајом када је дизајнерско ђубре,за овог бмв-а мултипла је измислила лепоту
@NemanjaBB
L je zakon ;)
Zamisli tek nju,oboriš sedišta i imaš dužinu od 2,2 metra ;)
Da si Shejkil O'Nil ima bi mesta da ne moraš u hotel. ;)
Ako si npr negde usput sa devojkom-ženom. Staneš negde sa strane i ;)
4-matic,nema gde ne može da stigne.
Ili za porodicu,pravi auto.
Jedan poznanik je ima. Inače ima zastrašujuću garažu. ;)
Prvi Kajen Turbo kad se pojavio on ga je vozio,dok još nismo mogli na slici da ga vidimo. A8 4.2,Maserati,Modena,sad je prešaltao na Mečke ;)
kad je sve isprobao,bazira se na Mečki sad. Ima i 750LI novu,S550,SL63 novi,ML63,R350,CL550,imao je i starijeg Lorinsera CL-a ;)
A ima i Maseratija GT sad. ;)
@STrider
Vozio sam jedan dan tog Ssaangsongpong akciju, ne da me je bio blam da me neko vidi nego strasno, sva sreca pa su bila full zatamnjena stakla.
P.S. Ne ulazim u to kakav je auto tehnicki, nego sto me i devojka pitala sta vozis tu bubasvagu.
o..lepoti netreba raspravljati..nekome se svidja nekome ne..licno meni se svidja..a r klasa mi je rugoba..
@PIT
NIsam ni jedan L video do sada...funkcionalan auto, ali on i GT nisu u istom rodu, nisu za poredjenje...:D
Ima jedan lik gamu brabusa, drzao je Caricin Grad, a sin mu vozi jednog od pomenutih onih Bent GT ;) uzas, ne zna sta ce sa njima!
R klasa je dugacka 4,92 dok u L verziji je 5,16. Video sam L, to je autobus. :D U njega ima vise mesta na trecem redu sedista nego u mnogim limuzinama na drugom redu. :)
P.S. Ja jesam,izgleda moćnije nego slon. :)
Imao je 19-ce AMG crn i parkiran preko puta,da ga gledaš iz profila. Mrcina :)
Meni se R klasa izuzetno svidja(la) ,bio sam baš zagrejan za nju. Medjutim,sad mi više paše W212. :)
@McLaren 00:10
Haha. :)
A što se tiče W140 i danas mu se divim kad ga vidim.
Baš se jedan pojavio tu blizu mene i često stoji parkiran. Svaki put kad prolazim ga zagledam. Kakav auto !
Ono je tenk. ;)
Više imaš osećaj da voziš brod nego auto. Neuništiv.
Pored W140 ,7-ca i A8 u to vreme su izgledali ko bicikla. ;)
A i dan danas retko koja kola su tako moćna kao W140. Jedino Maybach.
Ono kad vidiš,bež s puta :D