
Izvršni direktor "Lambroginija" Stefan Vinkelman najavio je da bi italijanska kompanija "zadužena" za izradu luksuznih i skupih sportskih automobila, uskoro mogla da krene u proizvodnju "običnih" vozila za svakodnevnu upotrebu.
"Lamborghini" želi da uvede liniju kola koja će se moći koristiti
svakog dana, kazao je Vinkleman, ali nije želeo da otkrije druge detalje, ne
navodeći da li bi novi automobil mogao da podseća na poslednji
"ferarijev" model FF ili možda na "porše panameru."
Zna se, prema izvorima "Autonjuza", da "Lamborgini" ne
planira da na njegovom novom modelu radi sa partnerskim kompanijama, ali će,
moguće je, koristiti znanje i tehnologiju grupacije "Folksvagen."
Novi automobil biće spreman za oko četiri godine, kada bi proizvođač super
sportskih automobila, kako se procenjuje, mogao da dostigne rekordan nivo
prodaje i proizvodnje zabeležen 2007. godine.
"Lamborgini" je prodao 3.500 skupih supervozila 2007. godine, a u
2010 prodao nje svega 2.600 kola. Italijanska kompanija teško je pogođena
svetskom finansijskom krizom 2008. godine, kada je isporučeno 2.430 vozila.
Dosta nade uprava "Lamborginija" polaže u najnoviji super automobil
"aventador LP700-4". Računa se da će tržišta, kao što su Kina i
Rusija, doprineti povećanoj prodaji.
Vinkelman smatra da je najvažnije da se obezbede nove porudžbine i pronađu novi
kupci, navodeći da izuzetno važno da se se postigne veća stopa rasta, ali da za
sada nije važno koji će nivo biti dostignut.
"Bugati vejron 16.4 super sport" više nije najskuplji automobil na
svetu. Tu titulu je preuzeo novi "lamborgini sesto elemento" koji
košta čak 2,9 miliona dolara. Cena novog "lamborginija" je za 280.000
dolara veća od "bugatijevog" vozila, a biće ih proizvedeno svega 20,
objavljeno je početkom maja.
Koncept "lamborginija sesto elemento" prvi put je predstavljen na
poslednjem sajmu automobila u Parizu. I model koji će se proizvoditi, poput
koncepta, biće težak manje od 1.000 kilograma. Pokreće ga 5,2 litarski V10
motor sa 600 konjskih snaga, a do "stotke" ubrzava za 2,5 sekunde.
"Lamborgini" je u martu predstavio novi "aventador
LP700-4", sa motorom zapremine 6,5 litara V12, sa 700 konjskih snaga.
Njegova maksimalna brzina je 350 kilometara na sat, a za dostizanje brzine od
100 kilometara na sat potrebno mu je 2,9 sekundi. Prosečna potrošnja iznosi 11
litara na otvorenom putu i oko 27 litara u gradu.
Cena se kreće od 255.000 evra bez poreza i ostalih dažbina, a isporuka bi mogla
da krene ovog leta.
Autor : Tanjug.rs
Crtež : arhiva Autoblog.rsOvo misle na Estoque-a pretpostavljam. Nažalost,ceo svet je otišao u Q,pa tako su najviše pogodjeni skupi automobili. Sve se više gledaju jeftiniji,mali ekonomični automobili. Ovo sa skica mi liči na Estoka,ali ajde da vidimo šta će to biti,da ne pričamo unapred.
Uglavnom,sa Aventadorom su razbili,rasprodat je 18 meseci unapred. Novi Gallardo verujem da će napraviti sličan bum.
@dusan
"Bugati vejron 16.4 super sport" više nije najskuplji automobil na svetu. Tu titulu je preuzeo novi "lamborgini sesto elemento" koji košta čak 2,9 miliona dolara.
Molim te da navedes razlog otkud sad ovo?
P.s. evo vec si naucio nesto novo, dobro ti ide...
@carobnjak
A šta li će tek da im uradi na stazi??? :D
Biće brisanja patosa konkurencijom. ;)
@PITBULL™
evo sad ce i Porshe da predstavi svog pulena, samo sto nije...
@carobnjak
Samo se ti smej,kad izadje sad "novi" 911 sa spektakularnim dizajnom... ;)
Ferarri i Lambo će oterati svoje dizajnere. :D
@carobnjak
Bugati Vejron je serijski automobil! ;) A,i iz iste su kuce,VW! :D Haha!
Jak je Vw,posteno...
@PITBULL
Ne mora da znaci da ce biti vrh na stazi samo zato sto je lak,valjda znas to?
Ne vidim problem sto ce Lambo praviti i neki obican auto. Ako i dalje bude imao dobre SS automobili i ako takav auto mogu da priustim, sta me boli kakav je ostatak ponude kompanije.
@dusan
Znam,zato je Ariel Atom najbrži na stazi. S obzirom da je Gallardo brži od 911,mogu da mislim šta će tek ovo čudovište da radi,svima ! :)
@toma
Zavisi kakav će to auto biti.
Moja pretpostavka je da se misli na Estoque. Ne verujem da će ići "ispod" Gallarda.
Ako bude napravio nešto manje i jeftinije tipa Cayman,to će negativno uticati na ime. Ali će zato biti mnogo onih koji bi ga kupili jer inače nikad ne bi mogli ove veće. Ostvarenje sna. Ali ja sumnjam u to. Mislim da neće ići ispod Gallarda.
@PITBULL
Pazi,ne sumnjam ja u VW strucnjake,dobro ce oni to odraditi! ;)
Nemoj da si smesan sa Galjardom i da ga stavljas po perfomansama sa 911,necu 100x u toku dana da pricam jedno isto o ikoni automobilizma.
@dusan
Pa ne mogu oni nikako u isti koš. Lambo je po svemu bolji.
A ovaj Sesto će ih masakrirati. :)
I Porše ti je VW ! ;)
Lamborghini ce praviti manji model u ponudi iz jednog prostog razloga - Do 2020 svi proizvodjaci automobila u okviru EU ce morati zadovoljavati ekonomsku normu. Jedini nacin da se to postigne je uvodjenje manjeg modela sa vrlo ekoloskim motorom, kako bi krajnji zbir stetnih gasova koje cela gama ispusta bila na nivou koju ce zahtevati EU od 2020.
@PITBULL
Kada predje 50% reci da je Vw! ;)
Kod Porsea je sada sve Porse,dok kod nekih Vw :)
Kakav bre lambo,kada se bira Perfomance car godine,uvek ima Ferari i Porse,taj Lambo ga nikad nema,tako da ne pricaj gluposti,smejace ti se neko :)
https://www.youtube.com/watch?v=resu77vBKm0
Monster,tada konkurent mu bio Ferrari 512,kako nije bio Lambo!?!Ccc
@dusan
Pa imaju 49% valjda.
Lambo je Audijev,a svi oni zajedno su VW-ovi.
Znači kad isplate ostatak akcija Poršea onda ćeš početi i Porše da omalovažavaš kao Lambo,ok. ;)
VW 911. :)
Mada nije ni sad daleko izgledom (doterana buba) :)
@PITBULL
Ne,necu...Ja Lambo samo spustam gde mu je mesto,iza Porsea i Ferarija.Ako treba da bude ispred,daj neki dokaz o trkackim uspesima,ja cu dati Porseove i videcemo ko je ko...
Da li je na onom linku sto sam ti dao takodje 'doterana buba'?
Mogao bih cesce da ti dajem neke Porse klipove,da vidis sta je sve imao :)))
@dusan
Govorimo ovde o serisjkim modelima. Lambo je tu jači.
Dobija ga na svakom polju.
pratim ovaj blog vec duze vrijeme i vidim da ste svi veliki poznavaoci automobila.
Zanima me ko je po vama bolji range rover sport , bmwx6,audiq7
Pre ili kasnije VW ce uzeti platformu od Passat-a i eto nove Lamborghini limuzine...
@carobnjak
Rekao sam da je Porse do 2008.godine imao 20.000 pobeda,rekao sam da je 959 izasao kao najsavrseniji SS automobil ikada i iako je kasnije izasao,F40 nije poneo pobedu u tom duelu,rekao sam da Lamborghini nema nikakvu trkacku istoriju(sportski brend mora da je ima,ako je ima,vi slobodno recite)! Rekao sam da taj Lotus ima barem neku trkacku istoriju,ISTINA,za to da je Bmw M6 brzi od obicnog Galjarda na pravcu ima i dokaza,Gagiba je stavljao juce ja mislim,skoro sam rekao da je Porse najvredniji sportski brend,ispred Ferarija i Lambo-a,istina,proverite...Takodje,rekao sam da je Porse prvi ubacio turbo motor u sport automobilu,istina,proverite,prvi je Evropski sport brend koji je za Americko trziste uveo airbag-ove,Porse je osvajao 24h of Daytona,ima najvise pobeda na LeMans-u 16,Ferrari ih ima 9,911 je prvi serijski automobil koji je imao samoventilirajuce diskove itd,itd,itd...Mogu da pricam jos mnogo o Porseu i zasto je on broj 1!
P.S
Nemojte da mi kazete kako lupam gluposti,vec recite o Lamborghini-u i Ferrari-u nesto i zasto su bolji od Porsea!Sve sto sam rekao je istina,pisacu jos ako treba!
Molim admine da ne brisu ova dva komenta!
@dusan
a koga to uopste zanima osim tebe?
To nisu nikakvi argumenti!
Odgovori miukoji Porsche moze stati uz Aventador, u bilo kom pogledu?
@PITBULL
Tebi je relevantan dokaz ulični snimak mobilnim telefonom?! U M boardu bar koriste kamere kad snimaju ! :))
Razmišljam dal da postavim neki link sa G power M6 ali neću ovaj put da budem grub! xD
@Gagiba
Ne nego mi je prosto neverovatno da neko može da poveruje u takvu glupost.
Ono što sam ja postavio se uklapa sa fabričkim podacima.
A ono što si ti postavio nema veze s mozgom. Plus se radi o M boardu. Pristrasni,oni bi pokazali da je M brži i od Veyrona ;)
Kažem ti,gledao sam neki lik što je postavio kako je brži od C63AMG sa 335i,plakao sam od smeha. ;)
M3 je sporiji ali je zato 335i brži. To su ti takvi klipovi.
Pogledaj samo fabričke podatke.
AMG je brži i snažniji od M-a (ubrzanje).
Ne bi vas puno zadrzavao, vidim da ste bez mene krenuli od Kulina Bana...:D Samo bi dao svoj komentar da je olako predjeno preko znakova navoda kod izraza "obicnih" voliza. Dakle Lamborgini priprema beskompromisnu limuzinu koja ce biti skupa i brza, i nikako obican auto. E sad, ja bi vishe voleo da bude nesto nalik na Espadu svojevremeno, dakle kao Ferarijev odgovor sa FF-om odgovor na potraznju cetvoroseda. Estoque je prelep ali ne mogu da ga "prebolim", jednostavno ne ide mi taj oblik karoserije uz Lambo. Kao ni Panamera uz Porshe u tom obliku. Uvek bi pre Maseratija ili Rapida uzeo.
@dusan,
Kako mislish da F40 nije uspeo da odgovori na 959? Je l' se vodish onim Top Gear testom ili sta?Kada se spominje ikona ss automobila s kraja 80-ih, pocetka 90-ih samo je jedno ime u pitanju...
A za sve ljubitelje klasika, nashao sam fenomenalnu sliku sa autoblog.com. U pitanju je Talbot Lago iz 1938. Obratite paznju na detalj krova i sta je chak tada imao i kako izgleda elegantno reshenje. Ako neko nadje vecu rezoluciju nek mi posalje. Pozdav svima! :D
http://www.autoblog.com/photos/1938-talbot-lago-t150c-ss-teardrop-coupe-chassis-90112/#4028885
Da mogu da biram izmedju novog reventona i novog sesto elemento uzeo bih reventon, ono je najbolji automobil koji je lambo napravio. A aventador mu je vise nego slican tako da mislim da ogromna razlika u ceni ne kompenzuje sve ostalo (jeste ekskluzivno posedovati 1 od 20, ali aventador ne zaostaje skoro nista).