
Mugen Euro (evropska filijala Hondine tjunerske kuće) je upravo pripremio sportskiju verziju modela CR-Z, ali nakon završetka posla na hibridnoj Hondi CR-Z Mugenov britanski ogranak već razmišlja o novom poslu – doterivanju Honde Jazz.
Honda Jazz je u Japanu (tamo kao Honda Fit) inače dostupna s Mugenovim paketom estetskih dodataka i mehaničkih modifikacija ali sve to vrlo malo utiče na verziju tog automobila. Plan evropskog Mugena je da se krene od te polazne tačke i da se završi na ekstremno doteranom Jazzu. Mugenovi stručnjaci još uvek nisu sigurni koji motor će dobiti zadatak da pokreće sportski Jazz. Tako trenutno još uvek razmišljaju između hibridnog sistema koji su doradili za CR-Z i atmosferskog 2,0 litarskog VTEC motora koji pokreće poslednju generaciju Civica Type R.
Ugurati doterani hibridni sklop iz Honde Mugen CR-Z Britancima ne bi trebalo da bude problem, pa bi ovaj 1,5 litarski benzinac potpomognut super-punjačem i elektro motorom Jazzu Mugen trebalo da osigura oko 200 konja, što je i više nego dovoljno za bacanje konkurencije u očaj.
Izvor : Automotoportal.hr
" pa bi ovaj 1,5 litarski benzinac potpomognut super-punjačem i elektro motorom Jazzu Mugen trebalo da osigura oko 200 konja, što je i više nego dovoljno za bacanje konkurencije u očaj."
Hahahaha,e baš su me nasmejali dobro sa ovim "bacanje konkurencije u očaj". :)
Kao da je neko sa ovog bloga pisao text. :)