home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagen je predstavio svoje najbolje prodavce iz različitih zemalja u ponedeljak.

Kristijan Klingler, član Upravnog odbora Volkswagen putničkih vozila, zadužen za prodaju, marketing i postprodaju, nagradio je 133 diplomca iz deset evropskih zemalja, koji su uspešno završili kvalifikacioni program za 2011. godinu, sa Volkswagen Diplomom na zvaničnoj ceremoniji.

Govoreći na ceremoniji dodele diploma, Klingler je podvukao:”Volkswagen-ova misija je da nadmaši očekivanja svojih klijenata. Mislim da smo na pravom putu sa atraktivnim i efikasnim modelima i sa visoko kvalifikovanom i motivisanim timovima za prodaju”. Preko 30 000 prodavaca su aktivni širom sveta. Volkswagen je uspostavio sveobuhvatan program neophodnih znanja koje prodavac mora da poseduje, da bi se konstantno unapređivao kvalitet usluge klijenata. Ovaj program je do sada uspešno primenjen u 60 zemalja.

Dr Stefan Volenstein, direktor strategije prodaje i razvoja tržišta u Volkswagen putničkim vozilima, je objasnio: “Živimo u vremenu kada prodavac mora biti mnogo više nego ekspert u informacijama i ciframa koje se tiču proizvoda. Mora posedovati i izuzetne veštine u ophođenju sa ljudima. Treninzi u Volkswagenu se fokusiraju u velikoj meri na ovaj aspekt prodaje.” Put do Volkswagen diplome ima nekoliko etapa u toku treninga. Na početku, kandidati moraju uspešno da prođu kroz centar procene i pokažu svoj talent za prodaju. Iza toga, sledi osnovni trening program dizajniran da dalje razvija prodajne veštine i da proširi opseg znanja o proizvodima. Sledeći segment treninga obuhvata teme kao što su lojalnost mušterija i nabavka. Dodatni preduslov za sticanje Volkswagen diplome su nadprosečni rezultati u prodaji u periodu od dve godine.

Zvanična ceremonija dodele nagrada je bio deo višednevne posete Volsburgu organizovanoj za diplomce. Ove godine, diplome su dodeljene u Kunstmusem u Volsburgu. Mnogi od diplomaca su opisali ceremoniju dodele kao vrhunac njihove karijere do sada. Program je obuhvatao i turu po fabrici i posetu Autostadt-u. Obuka vozača organizovana od strane Volkswagen - doživljaj vožnje, je zaokružila program. Ovogodišnji prodavci koji su dobili diplome su stigli sa Kanarskih ostrva, Italije, Slovačke, Portugalije, Poljske, Španije, Češke, Francuske, Belgije i Turske.

PR Volkswagen


čitanja : 785



Komentari