
Honda Motor Europe učestvovala je na eSafety Challenge konferenciji održanoj u Beču. Honda je predstavila paletu svojih bezbednosnih sistema koji se ugrađuju u Honda automobile i motocikle.
Predstavljanje Honda bezbednosnih sistema upriličeno je pred više
od 300 učesnika konferencije, novinara, stručnjaka u oblasti bezbednosnih
sistema, ministara evropskih komisija, predstavnika FIA-e...
Honda se uključila u konferenciju nakon što se priključila organizaciji eSafety
Aware. Na taj način Honda želi da predstavi svoja dostignuća u oblasti
bezbednosnih sistema za automobile i motocikle, ali i svoju predanost stvaranja
takvih sistema i njihovu ugradnju u svoje automobile i motocikle s ciljem
povećanja bezbednosti na putevima.
eSafety Challenge je godišnja konferencija koja promoviše važnost povećanja bezbednosti na putevima i ugradnje bezbednosnih sistema u vozila današnjice. Tokom konferencije, učesnici imaju priliku da isprobaju i uvere se u način funkcionisanja Hondinih bezbednosnih sistema ugrađenih u automobile i nagrađene od strane NCAP-a Advanced Award. Collision Mitigation Braking System (CMBS), Lane Keeping Assist System (LKAS) i Vehicle Stability Assist (VSA) sistemi su koje su imali priliku da isprobaju učesnici eSafety Challenge konferencije.
Hondi se prilikom prezentacije elektronski kontrolisanog ABS
sistema za motocikle priključio i bivši prvak sveta u klasi 250 ccm i aktuelni
vozač MotoGP klase Marco Simoncelli. Marko je izjavio: ‘’Vrlo sam srećan što
mogu da učestvujem na eSafety Challenge i da pomognem prilikom prezentacije
Hondinih bezbednosnih sistema ugrađenih na motocikle. Važno je da neprestano
podižemo bezbednost učesnika u saobraćaju, ali i da motociklistima pružimo
najviši nivo bezbednosti i kontrole nad motociklom...’’
Osim Marca Simoncelli-a na konferenciji eSafety Challenge učestvovaće i svetski
prvak Formule 1 Sebastian Vettel, osmostruki pobednik trke 24sata Le Mana, Tom
Kristensen i bivši vozač Formule 1 Alexander Wurtz. Demonstracione vožnje i
predstavljanja bezbednosnih sistema od strane zvezda auto i moto sporta sigurno
su bile najinteresantniji deo eSafety Challenge konferencije.
Važno je još napomenuti da se eSafety Challenge konferencija održala pod
visokim pokroviteljstvom svetske automobilističke federacije (FIA) i u
prisustvu Jean Todt-a, predsednika FIA-e.
Izvor : Netauto.rs
A zar ovo nisu isti oni sistemi sa Mercedesa i Volvo-a samo ih drugačije zovu?
Šta su sad pa revolucionarno izmislili, ESP koji se ne zove ESP?
nisu ista, mercedes je imao slican siste ali samo u S klasi dok se kod honde dobija u accorda,volvo je izbacio prosle godine sistem gde automatski auto koci prepoznaje prepreku i on je slican ali je honda taj sistem ugradila 2008god.u accorda....