home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Honda Motor Europe učestvovala je na eSafety Challenge konferenciji održanoj u Beču. Honda je predstavila paletu svojih bezbednosnih sistema koji se ugrađuju u Honda automobile i motocikle.

Predstavljanje Honda bezbednosnih sistema upriličeno je pred više od 300 učesnika konferencije, novinara, stručnjaka u oblasti bezbednosnih sistema, ministara evropskih komisija, predstavnika FIA-e...

Honda se uključila u konferenciju nakon što se priključila organizaciji eSafety Aware. Na taj način Honda želi da predstavi svoja dostignuća u oblasti bezbednosnih sistema za automobile i motocikle, ali i svoju predanost stvaranja takvih sistema i njihovu ugradnju u svoje automobile i motocikle s ciljem povećanja bezbednosti na putevima.

eSafety Challenge je godišnja konferencija koja promoviše važnost povećanja bezbednosti na putevima i ugradnje bezbednosnih sistema u vozila današnjice. Tokom konferencije, učesnici imaju priliku da isprobaju i uvere se u način funkcionisanja Hondinih bezbednosnih sistema ugrađenih u automobile i nagrađene od strane NCAP-a Advanced Award. Collision Mitigation Braking System (CMBS), Lane Keeping Assist System (LKAS) i Vehicle Stability Assist (VSA) sistemi su koje su imali priliku da isprobaju učesnici eSafety Challenge konferencije.

Hondi se prilikom prezentacije elektronski kontrolisanog ABS sistema za motocikle priključio i bivši prvak sveta u klasi 250 ccm i aktuelni vozač MotoGP klase Marco Simoncelli. Marko je izjavio: ‘’Vrlo sam srećan što mogu da učestvujem na eSafety Challenge i da pomognem prilikom prezentacije Hondinih bezbednosnih sistema ugrađenih na motocikle. Važno je da neprestano podižemo bezbednost učesnika u saobraćaju, ali i da motociklistima pružimo najviši nivo bezbednosti i kontrole nad motociklom...’’

Osim Marca Simoncelli-a na konferenciji eSafety Challenge učestvovaće i svetski prvak Formule 1 Sebastian Vettel, osmostruki pobednik trke 24sata Le Mana, Tom Kristensen i bivši vozač Formule 1 Alexander Wurtz. Demonstracione vožnje i predstavljanja bezbednosnih sistema od strane zvezda auto i moto sporta sigurno su bile najinteresantniji deo eSafety Challenge konferencije.

Važno je još napomenuti da se eSafety Challenge konferencija održala pod visokim pokroviteljstvom svetske automobilističke federacije (FIA) i u prisustvu Jean Todt-a, predsednika FIA-e.

Izvor : Netauto.rs



čitanja : 979



Komentari

A zar ovo nisu isti oni sistemi sa Mercedesa i Volvo-a samo ih drugačije zovu?
Šta su sad pa revolucionarno izmislili, ESP koji se ne zove ESP?

Autor Dejan L 04 Jun 2011, 09:33

nisu ista, mercedes je imao slican siste ali samo u S klasi dok se kod honde dobija u accorda,volvo je izbacio prosle godine sistem gde automatski auto koci prepoznaje prepreku i on je slican ali je honda taj sistem ugradila 2008god.u accorda....

Autor nesa 04 Jun 2011, 11:36

Neso nemas pojma to imaju i E klasa i C klasa.

W203 je takodje imao Distronic, ali se trebalo doplatiti.

Autor hh 04 Jun 2011, 11:50

A disctronic predstavljen 1999 godine u S klasi. :)

Autor McLaren 04 Jun 2011, 12:39

@Mc upravo tako, + sto su ga testirali na W140

Autor hh 04 Jun 2011, 18:16

odnosno testirali su ga kad je W140 trebao izaci na trziste, ali ga nisu ubacili u W140 vec u W220 ;)

Autor hh 04 Jun 2011, 18:17