
U 2010. godini, 9 od 10 klijenata preporučilo je Renaultove
salone zbog njihove poslovnosti, a 8 od 10 je preporučilo usluge u postprodaji.
Ovaj rezultat predstavlja poboljšanje od čak sedam poena otkako je počela
kampanja Renault Global Quality Awards za dilere.
Takav napredak ostvaren je zahvaljujući velikim naporima koje poznata francuska automobilska kompanija ulaže u svoju prodajno-servisnu mrežu.
Ova kampanja lansirana je 2006. godine i u kroz nju Renault nagrađuje svoje dilere širom sveta koji imaju najbolje rezultate u prodaji, ali i u postprodajnim aktivnostima. Takođe, nagrade dobijaju i oni koji su tokom godine zabeležili veliki napredak u pružanja usluga.
Renault Global Quality Awards za 2010. godinu obuhvatila je dilere iz 36 zemalja, simbolizujući na taj način odlučnost francuskog proizvođača da značajno poboljša komunikaciju sa potencijalnim kupcima i korisnicima postprodajnih usliga. Kao ilustracija ovoj tvrdnji, može da posluži činjenica da je tokom 2010. godine Renault sproveo 1.200.000 telefonskih anketa u cilju ispitivanja zadovoljstva njegovih klijenata – 300.000 kupaca novih automobila i 900.000 korisnika postprodajnih usluga. Najbolji rezultat je bio 94% preporuke za kupovinu novog vozila i 87% za postprodajne usluge.
Jérôme Stoll, potpredsednik Marketinške i prodajne službe Renaulta, čestitajući pobednicima naglasio je da su se rezultati drastično popravili od kako je započeto sprovođenje kampanje. Dodao je i da su kvalitet i zadovoljstvo kupca, Renaultu na prvom mestu i istakao značaj Excellence plana, kao i novog programa PER4 obuke zaposlenih.
Srbija je i ove godine imala svog laureata na Renault Global Quality Awards. U ime novosadske kompanije Master Group, koncesionara marki Renault, Nissan i Dacia, laskavu titulu najboljeg na našim prostorima primio je Vladan Cvijić, generalni direktor.
Izvor : Netauto.rs