home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

„Ford” namerava da proširi prisustvo u zemljama čija se auto-tržišta nalaze u usponu, kao što su Indija i Narodna Republika Kina, u okviru plana povećanja godišnje prodaje vozila i do 50 procenata do sredine ove decenije.

„Ford”, koji je uspeo da preživi krizu bez vladinih kredita, za razliku od glavnih rivala „Krajslera” i „Dženeral motorsa” (GM), zaradio je 9,28 milijardi dolara u poslednje dve godine, posle gubitaka 30,1 milijardi dolara između 2006. i 2008.

„Ford” je takođe najavio da će smanjiti dug do 15,7 procenata na oko 14 milijardi dolara do kraja juna, što je manje od od polovine zaduženja u 2009. od 33,6 milijardi dolara.

Kompanija želi da popravi kreditni rejting kako bi bila povećana ulaganja i obnovila isplata dividendi, najverovatnije od naredne godine.

Finansijski direktor „Forda” Luis Bot izjavio je u utorak na sastanku investitora u Njujorku da kompanija planira smanjivanje ukupnog duga na oko 10 milijardi dolara do sredine ove decenije.

Drugi po veličini domaći proizvođač, kao i njegov glavni rival GM, planira razvoj ne samo u Sjedinjenim Američkim Državama, nego i na drugim tržištima u usponu.

„Ford” je saopštio da će se koncentrisati na manje automobile, popularne u zemljama u razvoju i da je cilj kompanije da ona učestvuju u ukupnoj prodaji kola sa 55 odsto do 2020.

Autor : Tanjug.rs

Foto : Ford India



čitanja : 744



Komentari