
Aston Martin Rapide možda nezvanično važi za najatraktivniji kupe sa četiri vrata, ali ovaj zaključak nije lako izvesti prema prodajnim rezultatima.
Nedavno su Britanci objavili raskid ugovora sa Magna Steyrom
i najavili proizvodnju Rapida u vlastitim pogonima u Gaydonu. Neočekivani
potez nije dodatno objašnjen, ali sada su na površinu isplivale informacije o
razočaravajućoj prodaji najvećeg Astona.
Očekivalo se, naime, da će ih Aston Martin godišnje
prodavati u 2.000 primeraka, ali ispada da je u trenutnoj ekonomskoj klimi realniji broj od
1.250 primeraka.
Preseljenje proizvodnje u Veliku Britaniju takođe znači da ni prodaja ostalih
modela u ponudi, Vantagea, DB9 i DBS-a, ne cveta, a Aston Martin će morati da plati Magni i 10 miliona funti za prevremeni raskid ugovora.
Britanci prst krivice upiru prema recesiji, ali, začudo, iste probleme nema
konkurentski Porsche čija se Panamera prodaje kao vrući kolačići. Možda i zato
jer je gotovo dvostruko jeftinija od Aston Martina u svojoj najsnažnijoj verziji.
Izvor : Tportal.hr
Foto : Aston Martin
"Možda i zato jer je gotovo dvostruko jeftinija od Aston Martina u svojoj najsnažnijoj verziji. "
ja bih rekao da je to skoro siguran razlog :)
mislim... ipak je broj potencijalnih kupaca ove kategorije automobila konacan, i ne bas prevelik
pa naravno da je to problem...prelep auto, ali i preskup...Panamera se prodaje kao luda, a dobra alternativa je i novi CLS...mada Aston je mnogo ocekivao, nijedan njihov model ne moze da se pohvali nekom preterano dobrom prodajom...jesu lepi, luksuzni, ekskluzivni...ali po paprenoj ceni...jedan od razloga je verovatno i slaba ponuda motora...guraju onaj v12 u sve zivo
Najsnaznija Turbo S Panamera u Britaniji je 122.000 funti,a Rapide 136.000.Bas je dvostruko skuplji Rapide :D
Bio bi mi prvi izbor da ne znam da postoji i DB9. Ne volim kad samo razvuku kupe i dodaju vrata. Ovako prvi izbor Quattroporte ili eventualno CLS.
Ciljna grupa za Panameru i Rapida ipak nije ista.To je kao kad bi poredili Renault Latitude i Audi A6.
ALi stvarno se pitam jesu li ljudi glupi po nekad ili šta! Ali stvarno, bez zajebancije. Pokazuju glupoću, ali je pitanje da li se prave da su glupi, ili da je narod glup, neznam...
Pa šta su očekivali?
Automobil im prosečno oko 150 000 košta, pa i da je kriza i da nije, nema prodaja bre. ma može auto i milion da vredi, kad čovek nema ni sto hiljada. Poenta je što manje i manje ima bogatijih. Neznam samo odakle im pravo da krive krizu. Za svako sranje danas kriza im kriva. Pitam se kako Nemcima ne smeta kriza, stvarno. (sa izuzetkom Opel). Sve smeta Britancima i Amerikancima, sve neki izgovori, nikad niko neće da prizna svoju krivicu. Džabe su oni prelepi kad možeš samo da ih gledaš sa izloga. haha kod nas čak ni nema njihov izlog
Barosso, ma prošlost ima da ih spasi! Prošlost sve spasava! Eno ga SAAB genijalni, ponos i dika njihove zemlje! Ni Nog ne može da im pomogne.
Očekujem da će sad ovi matematičari što barataju brojkama,da ostanu dosledni i kažu kako ne valja i kako je ružan. Jer se kunu u rezultate prodaje.
Rapide je nedovoljno brz u odnosu na Panameru,a ulogu pri izboru auta igra i cena...
Astona ljudi ne kupuju da bi išli na trke. Panamera jeste brža,ali je Aston daleko lepši.
lako je sve napraviti..bilo lepo ili ruzno..jako ili slabo..ali problem je prodati..konkurencija..ukus..cena..niko nije rekao da ni majbah nevalja..ali nemoze da se izbori sa prodajom i konkurencijom..tako i aston..
PITBULL, pozdrav brate! Šta ima?
Moje mišljenje je da svaki Aston ekstra izgleda. Svako ko kaže da ne valja, nije u pravu, mada je lepota ipak nešto privatno, jednostavno nekom se ne sviđa. Ali Aston Martin je odličan primer kako ni najlepši automobili ne mogu da opstanu sa ovakvim cenama. A nemaju čime da potkrepe gubitke.
@MasterHaosis
Pozdrav !
Imaš ovde neke kojima su broj prodatih kola svetinja. Prema njima,Rapide ne valja jer se ne prodaje dovoljno.
PITBULL, Ah! Ma pusti to. Sto ljudi, sto ćudi. Ionako primetio si da retko kad nešto pametno i čuješ ovde.
Rapid je po meni mnooooooogoo ekslkuzivniji od Panamere. Ne kazem, ni brzi, ni bolji, ni lepsi, nego luksuzniji. E jbg, to sto bi verovatno svi malo da ustede, jbg... Po meni, trenutno nema lepseg automobila sa cetvoro vrata.
Nije broj prodatih automobila svetinja, ali je ipak pokazatelj mnogo cega. Da bogatih ima pokazuju rekordni rezultati RR-a koji je mnogo skuplji. A da su brojke vezane za prodaju vazne, vazne su. Jer kad ta brojka ode na 157 - KATANAC BATO!
Ja bih ovog Rapida stavio u sobu kao ukras i glancao ga svaki dan,jednostavno je zapanjujuce lep.
Pored cene, cini mi se da je komfor dosta presudio u losim prodajnim rezultatima.
Na slikama auto je stvarno lep, ali kada potencijalni kupac sedne u auto ili odradi test voznju, hmm pitanje kakav utisak dobije.
Potrazite na YouTube-u testove, Rapide-u svi uveliko zameraju neprijatnu skucenost unutra, sto je ipak velika mana. Plus jedan savremeni V8 ili cak V6 biturbo bi bio dosta dobar pomak u Astonovoj ponudi.
Katanac tomo jbg...nema šta drugo. Mada ako se udruže sa Astonom nije isključeno da bude i dupli katanac!!!! :)))
Šalu na stranu, ovaj Aston je prelep ali neka falinka je očigledna u menadžmentu.(Barosso je to fino inalizirao). Trebali bi da konsultuju malo Švabe kako se to radi (izuzev Majbaha naravno)...upss..pa oni se baš na Majbah i zaleteše... ;)))