
Bugatti Automobiles S.A.S. je saopštio da je prodao poslednji od ukupno 300 planiranih primeraka supersportskog modela Veyron (u coupe verziji), i to neimenovanom kupcu iz Evrope.
Dok Bugatti Veyron 16.4 coupe (i njegova još snažnija Veyron Super Sport verzija) nisu više na raspolaganju, kupcima će i dalje biti dostupna targa varijanta Veyron Gran Sport.
Volkswagen je inače pravo na Bugatti brend kupio 1998.
godine, krajem 1999. godine na Salonu u Tokiju je predstavljena studija EB 18/4
Veyron, dok je 29. aprila 2005. godine Veyron premašio granicu od 400 km/h.
"Standardni" Veyron pokreće 8,0 litarski 16-cilindrični motor sa 736
kW/1001KS i 1250 Nm obrtnog momenta (može do 407,2 km/h, do 100
km/h ubrzava za 2,5 sec), dok Veyron Super Sport raspolaže sa 882 kW/1200KS,
što je dovoljno za maksimalnih 415 km/h.
Ovde treba napomenuti da su test vožnje Veyrona Super Sport obavljene na Volkswagenovoj test stazi u blizini Volfsburga i da je u prvoj vožnji postignuta najveća brzina od 427,933 km/h, a u drugoj 434,211 km/h - prosek je 431,072 km/h. Nažalost, Bugatti (odnosno Volkswagen kao vlasnik) je odlučio da se maksimalna brzina serijskih primeraka elektronski ograniči na "samo" 415 km/h...
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Video sam Veyrona uzivo na Gumballu 3000 nedavno u Beogradu. Nazalost, njegov dizajn ne prati performanse. Uzivo izgleda cak i losije nego na slikama. Nije sirok, ima farove kao Skoda Oktavija itd. VW se tu mogao malo vise potruditi, najbrzi auto na svetu bi ipak trebao da ima malo spektakularniji dizajn.