
Prema istraživanju koje je objavio J.D. Power, japanska trojka Lexus, Honda i Acura pokazali su se najkvalitetnijim automobilima u prvih 90 dana od kupovine. Iako se prosek problema u odnosu na prošlu godinu povećao, neki su modeli znatno napredovali po pitanju kvaliteta.
Nagrade su se dodeljivale za ukupni poredak, ali i za pojedinačne pobednike po kategorijama. Prvo mesto pripalo je Lexusu, koji je u ovom istraživanju imao najmanji broj problema s prosekom od 73 problema na 100 vozila. Osim toga, Lexus LS zabeležio je i najmanji broj problema ako posmatramo pojedinačne modele.
Na drugom mestu istraživanja našla se Honda s prosekom od 86 problema na uzorku od 100 vozila. Zanimljivo je međutim da je Honda pojedinačno odnela pobede sa sedam svojih modela u pojedinačnim kategorijama. Najbolji u svojim kategorijama su Honda Accord, Accord Crosstour, Civic, Element, Fit, Insight i Ridgeline.
Kao najbolji evropski proizvođač na ovom istraživanju pokazao se Mercedes-Benz koji se smestio na odličnoj četvrtoj poziciji s prosekom od 94 zabeležena problema na uzorku od 100 vozila. Na petoj poziciji našla se Mazda, šesti je Porsche, a na sedmom mestu nalazi se Toyota.
Od proizvođača, koji su ispod industrijskog proseka od 107 zabeleženih problema na 100 vozila, izdvojićemo BMW (108), Chevrolet i Volvo (109), Audi (113), Jaguar (114) i Nissan (117). Od proizvođača koji su zabeležili više od 120 problema i nalaze se na začelju tabele izdvojićemo Land Rover (123), MINI i Volkswagen (131), Mitsubishi (133), Suzuki (136) i poslednji je Dodge sa 137 zabeleženih problema na 100 vozila. Kompletnu studiju sa rezultatima možete pogledati na OVOM LINKU.
Izvor : Automoto-portal.hr
Foto : Lexus
Joj Amerikanci, pa da su toliko dobra japanska kola, svi bi ih vozili, ne bi samo pricali o Mercedesu, Audiju, Bmw-u, itd.. :D Oni plastikaneri sa fejk koznim sedistima, i neko drvo koje nije ni m od mahagonija. :D
Ukoliko se pogledaju prvih deset proizvodjaca automobila u svetu, moze se i primetiti da dominiraju Japanci.
Po ovoj statistici ispade da svaki novi auto izlazi sa po nekom greškom. Audi ima 1,13 grešaka prosječno po novom automobilu
@ mm
Audi je poznat po najboljoj završnoj obradi, po delovima sa filigransko preciznoj završnoj obradi. Od 1.000 delova 1 ima grešku ili ni jedan
Audi i Kia - rame uz rame. Da li je to minus Audiju ili kompliment Kiji?
Mercedes iznad proseka,ostale dve komšije ispod.
Pobrao je i prilično nagrada,E klasa,E kupe/kabrio,C klasa,GL,GLK itd...
Zlatna medalja.
Ali,poenta je ko će da ostane da završi maraton. :)
Boranija otpada na pola trke,trećinu. Heh,još se čude kako su napravljeni W123,124-ka itd. :))) Nemoš im ništa. A za G klasu kažu mogla bi da preživi manji nuklearni udar. :D
@Dejan L
Što se tiče završne obrade...
http://mail.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=1&t=20037
Jeste dobar,tačno,ali najbolji je zna se ko :)))
Da ne pričam o restajling C klasi,nije humano. :)
Jedino da porede sa enterijerom A6 i 5-ce,opet bi bilo veoma neizvesno ( sa A6) :)))
@dusan 18:34
Pa video sam,pogotovo restajling C klasa.
To je tvoj rečnik,kad nemaš argumenata. A svako može da baci pogled na ovaj link i sam donese zaključak.
http://mail.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=1&t=20037
@PITBULL
Plastike ima i u jednom i drugom,ne znam sta pokusavas da dokazes,tj dajes link istog fana Mercedesa kao sto si ti koji je rekao pogledajte krs od Audija,kod Mercedesa nema plastike(a plastika sija,blista).
Uglavnom,vecina vas ne veruje u ova neka istrazivanja,sad vam lepo,samo ne znam sta likujete,pa po ovom istrazivanju je HONDA ispred Mercedesa.hahahah :)
"u prvih 90 dana od kupovine"
to je jako bitno...
a šta žemo posle, kad istekne garancija?
@ Pitbull
Zar te centralni deo komandene table mercedesa C klase ne podseća na enterijer Astre
@Dejan L
@dusan
Jasno se vidi razlika. A to je pre restajlinga. Da li treba da vas podsećam kako sad izgleda enterijer u C klasi? :) Tata je tata ! ;)
@Dejan L
Ona plasticna tabla koja se cela savija i neka razbacana dugmad, uporedjujes sa vrhunskom Mercedesovom tablom?!
Ko je kupio novi broj revije SAT plus, može pročitati sledeće, Golf 2 u slučaju pljuskova i poplave zapali alternator i izazove požar, Astra 1. generacije imala problem sa statičkim elektricitetom koji je izazivao požar, lepak zvučne izolacije izazivao požar kod Ferrarija 458, Porsche 1987. godine imao požare zbog blizine vrelog katalizatora sa instalacijama itd, itd, itd...
@dusan
@Dejan L
Da vas poštedim truda :
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-c-class/800x600/wallpaper_35.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-c-class/800x600/wallpaper_37.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-c-class/800x600/wallpaper_36.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-c-class/800x600/wallpaper_3a.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-c-class/800x600/wallpaper_3e.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-c-class/800x600/wallpaper_3d.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-c-class/800x600/wallpaper_42.htm
Kad mi pokažete bolji enterijer u klasi,skidam kapu ! ;)
@ Pitbull
http://images.newcars.com/images/car-pictures/original/2010-Mercedes-Benz-C-Class-Sedan-Sport-C300-4dr-Rear-wheel-Drive-Sedan-Interior-Driver-Side.png
@ Pitbull
Evo ti i astra
http://files.conceptcarz.com/img/Opel/Astra_GTC_Interior-Image-2009-01-1680.jpg
@Dejan L
Pazi i taj je najbolji u klasi. A kamoli ovaj restajling. Uostalom,jasno se vidi na onom linku poredjenje.
Ne vredi ničija priča,slike sve govore... Probao sam tu restajling,enterijer raspamećuje ! Kao i ceo auto generalno,oduševljen sam autom.
Ej, izgleda da Leksusu popravili onu papučicu za gas! hahaha
ozbiljno, ja nikad nebi rekao da je leksus najkvalitetniji.