
Novi Bugattijev šef Wolfgang Düerheimer nije bio zadovoljan viđenim kada je preuzimao kormilo ovog brenda pa je Galibier stavljen na čekanje sve dok ne bude dostojan titule najboljeg automobila na svetu. Dva meseca kasnije njegov razvoj je ponovo pokrenut i to tek nakon što se Düerheimer uverio da Galibier zadovoljava sve njegove zahteve.
Dizajn Bugattijeve luksuzne limuzine morao je da bude značajno izmenjen i to posebno zadnji deo automobila. Uz drugačiji izgled spoljašnjosti i nešto veće dimenzije, Galibier će dobiti i doteranu unutrašnjost koja će sada nuditi više komfora putnicima pozadi. Više prostora za noge i bolja ergonomija samo su neki od uslova koje je pred svoje stručnjake postavio novi Bugattijev šef.
Sve izmene na Galibieru nisu došle kao hir novog rukovodstva, već kao posledica ispitivanja tržišta. Za upravljačem ovog automobila našla se gotovo polovina vlasnika Veyrona, a upravo oni su potencijalni kupci nove Bugattijeve limuzine. Ono što su vlasnici Veyrona istakli kao važno jeste snaga motora koja mora biti slična onoj u njihovom omiljenom sportskom automobilu. Budući da je konceptni Galibier već planiran kao automobil sa 1000KS, taj zahtev Bugattiju ne bi trebalo da bude problem.
Izvor : Automotoportal.hr
Bilo im je dovoljno da pogledaju komentare na auto portalima, da ovaj koncept i nije naisao na neko odusevljenje.
Mislim da su iste komentare dobili i od potencijalnih kupaca.
Po meni, ovaj koncept bi trebali ugasiti i poci u nekom drugom smeru.
Ipak, treba reci da je enterijer ovog koncepta odradjen na najvisem mogucem nivou i tu ne treba raditi nikakve izmene:
http://www.marketwallpapers.com/wallpapers/8/wallpaper-48653.jpg