
Po podacima koje je objavio sajt Autonews.com, BMW je za prvih devet meseci 2011. na tržištu SAD-a prodao 177.679 svojih automobila (rast od 13% u poređenju sa istim periodom 2010.), dok je Mercedes plasirao 169.862 automobila (rast 6.3%).
Ovde i napomena da ovi podaci isključuju Daimlerov Sprinter i Smart, kao i BMW-ov Mini.
U vesti se navodi i podatak da je Lexus u ovom periodu prodao Amerikancima 135.647 automobila (minus od 16%).

Što se prodaje u septembru tiče, BMW je plasirao 21.750 automobila, Mercedes 21.649 primeraka, a Lexus 14.995.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
@auto
Pozdrav za ovu vest, lansirana je u pravo vreme i na pravo mesto u sred prepucavanja.....
:))))))
@Auto
Dajte podatke za Audi. :) Prodji me se onog japanskog plastikanera. I zasto nema vesti o SLS Black edition-u. :)
@McLaren 19:51
Potpisujem. :) I boja je odlična. Baš mu lepo "čuči".
odlicni rezultati...treba prodati toliko kola...konacno vide Amerikanci sta su kola ;-)
jos kad bi rekli koliko je zaista prodato (a koliko lease) ... pa nebi imali ni trecinu te prodaje.
@mile antena
bitno je da su oni zavrsili u rukama americkih kupaca i da su odabrali BMW i Mercedes ispred svih drugih...e sad na koji nacin su otisli, to i nije toliko bitno...
Na zapadu je 95 odsto na lease, tako im ostaje para za investicije i tako dalje. Zato nasi ljudi "ne veruju" u kredite, lizinge i ostalo, jer vole "da imaju ono sto je njihovo".... tako su im valjda drazi novi koreanci i nemci stari 15 godina, nego dobri novi automobili