
Toyota je i ove godine uzela titulu najboljeg globalnog brenda među proizvođačima automobila
Prema podacima organizacije Interbrand koja već 37 godina analizira stanje na tržištu, Toyota ostvaruje najbolje rezultate koji doprinose podizanju vrednosti brenda, a među mnogim kriterijumima za ocenu, neki od najvažnijih su finansijsko poslovanje i važnost imena brenda kod kupovine automobila.
Uspeh japanskog proizvođača dodatno dobija na vrednosti zbog činjenice da su još nedavno bili suočeni sa brojnim opozivima vlastitih automobila, razornim zemljotresima koji su zatvorili fabrike, ali i globalnom ekonomskom krizom. Na drugom mestu nalazi se Mercedes koji je napravio najviše u pogledu performansi, dizajna i bezbednosti. Kako ističe Interbrand, zbog navedenih elemenata, kupci su već godinama verni i zadovoljni s trokrakom zvezdom.
BMW je stigao na treće mesto prvenstveno zahvaljujući 'zelenom' opredeljenju, a njihov EfficientDynamics program pokazuje smer kako bi trebalo da napreduju svi proizvođači. Iza vodeće trojke smestili su se Volkswagen, Ford, Audi, Hyundai, Porsche, Audi i Ferrari.
Izvor : Autoklub.jutarnji.hr