
Kako piše Tanjug, direktor Fijata Markione, koji je istovremeno i šef Krajslera konačno je rasterao sumnje sindikalnih lidera da bi kompanija mogla da prebaci deo proizvodnje u inostranstvo zbog toga što pet domaćih fabrika posluje sa gubicima.
On je krajem sedmice naglasio da će Italija i dalje imati glavnu ulogu u planovima autokompanije, posebo za globalnu koordinaciju grupacije.
Markione je od sindikata zatražio podršku da se usvoji novi ugovor o radu kojim bi se uvelo fleksibilnije radno vreme, što je uglavnom prihvaćeno, kao bi se stvorili uslovi za nova ulaganja od 20 milijardi evra u Italiji u narednih pet godina.
On je ponovio da će operativni profit Krajslera u 2012. godini dostići tri milijarde dolara, što će, imajući u vidu dužničku krizu u Evropi, predstavljati značajan rezultat za poslovanje čitave grupacije.
Fijat je smanjio procenu prodaje u 2012. godini sa 2,7 miliona, koliko se računalo 2010., na 2,2 miliona vozila zbog očekivanog privremenog usporavanja u Evropi. Američki Krajsler, koji se nalazi pod upravom Fijata za sada nije menjao cilj prodaje u narednoj godini od 2,4 miliona automobila.
Kompanija je objavila da je cilj prodaje od 2,7 miliona kola bio zasnovan na očekivanom rastu italijanskog tržišta i zapadne Evrope. Isporuke putničkih automobila u Evropi, međutim, prema poslednim procenama, pašće između dva i 6,5 procenata naredne godine zbog finansijske nestabilnosti u regionu.
Prodaja na Fijatovom najpopularnijem tržištu, u Italiji, pašće na najniži nivo u poslednjih 15 godina, za oko 10 procenata, na 1,75 miliona kola. To je znatno ispod prvobitnog plana da će u 2011. uspeti da proda dva miliona kola na domaćem tržištu.
Autor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Fiat
Pa naravno, s kojom gamom modela? Prvo novi (ali bash novi, ne "rebagded") pa onda i predvidjanja s tim. Panda i novi Uno/Palio nisu dovoljni. Brze, brze, brze...
P.S. Markione ovde lici na Vudi Alena malo, mada bi po odlaganju roka mogao da se zove i Mrkione po jednom nasem ministru. :D