home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako piše Tanjug, direktor Fijata Markione, koji je istovremeno i šef Krajslera konačno je rasterao sumnje sindikalnih lidera da bi kompanija mogla da prebaci deo proizvodnje u inostranstvo zbog toga što pet domaćih fabrika posluje sa gubicima.

On je krajem sedmice naglasio da će Italija i dalje imati glavnu ulogu u planovima autokompanije, posebo za globalnu koordinaciju grupacije.

Markione je od sindikata zatražio podršku da se usvoji novi ugovor o radu kojim bi se uvelo fleksibilnije radno vreme, što je uglavnom prihvaćeno, kao bi se stvorili uslovi za nova ulaganja od 20 milijardi evra u Italiji u narednih pet godina.

On je ponovio da će operativni profit Krajslera u 2012. godini dostići tri milijarde dolara, što će, imajući u vidu dužničku krizu u Evropi, predstavljati značajan rezultat za poslovanje čitave grupacije.

Fijat je smanjio procenu prodaje u 2012. godini sa 2,7 miliona, koliko se računalo 2010., na 2,2 miliona vozila zbog očekivanog privremenog usporavanja u Evropi. Američki Krajsler, koji se nalazi pod upravom Fijata za sada nije menjao cilj prodaje u narednoj godini od 2,4 miliona automobila.

Kompanija je objavila da je cilj prodaje od 2,7 miliona kola bio zasnovan na očekivanom rastu italijanskog tržišta i zapadne Evrope. Isporuke putničkih automobila u Evropi, međutim, prema poslednim procenama, pašće između dva i 6,5 procenata naredne godine zbog finansijske nestabilnosti u regionu.

Prodaja na Fijatovom najpopularnijem tržištu, u Italiji, pašće na najniži nivo u poslednjih 15 godina, za oko 10 procenata, na 1,75 miliona kola. To je znatno ispod prvobitnog plana da će u 2011. uspeti da proda dva miliona kola na domaćem tržištu.

Autor: Tanjug.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Fiat



čitanja : 798



Komentari

Pa naravno, s kojom gamom modela? Prvo novi (ali bash novi, ne "rebagded") pa onda i predvidjanja s tim. Panda i novi Uno/Palio nisu dovoljni. Brze, brze, brze...
P.S. Markione ovde lici na Vudi Alena malo, mada bi po odlaganju roka mogao da se zove i Mrkione po jednom nasem ministru. :D

Autor Uros Cuore Sportivo 19 Dec 2011, 19:32

Sto se kaze - dobro se udao ;)
Zna on da ako negde zaskripi moze da dobije laki kes od Amera koji ce uvek kupovati V6, V8 gutace nafte, ovako da je ostao sam gurali bi oni jos koju godinu ili bi se prikacili uz nekog drugog...

Autor Orlo 19 Dec 2011, 20:33

A ono što izgube fabrike Fiat u Italiji nadokiće one izvan nje. Državno privatni kapitalizam.

Autor B M 20 Dec 2011, 08:15