home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Južnokorejski Hyundai (zajedno sa partnerskom markom Kia) planira da u nekoliko predstojećih godina zauzme još istaknutije mesto na svetskoj automobilskoj sceni, sa posebnim naglaskom na Evropi.

Tokom 2012. godine Hyundai planira povećanje ulaganja u razvoj i istraživanje. Tako će na pomenute dve aktivnosti ove godine biti potrošeno gotovo 4 i po milijarde dolara, od čega će nepunih 4 milijarde dolara biti iskorišćeno za razvoj ekonomičnih i ekoloških prihvatljivijih vozila i tehnologija.

Do 2015. godine Hyundai želi da poveća tržišni udeo u Evropi na 5%. Trenutno južnokorejska marka u Evropi drži 3% tržišta. U prvoj godini novog plana, dakle 2012. zacrtano je povećanje učešća na 3,5%.

Izvor: Autosport.hr

Foto: Hyundai



čitanja : 905



Komentari