
Ako je verovati Alu Oppenheiseru, glavnom Chevroletovom inženjeru koji je radio na 2012 Camaru ZL1, Chevroletov predstavnik će biti brži od najnovijeg Mustanga Shelby GT500 koji se očekuje u prodaji 2013. godine.
Na papiru brojevi su svakako na strani Mustanga. Fordov
predstavnik razvija 650KS i 813 Nm obrtnog momenta iz 5.8L supercharged V8
motora na težinu od 1733 kg, dok Camaro ZL1 razvija 580KS i 753 Nm obrtnog
momenta iz 6.2L supercharged V8 motora na težinu od 1854 kg.
I pored toga Oppenheiser tvrdi da je Chevrolet uradio simulaciju koja potvrđuje da će Camaro ZL1 biti brži ne samo pri ubrzanju do 100 km/h već i na čuvenom Nirburgringu.
Na nedavnom Motor Trend testu Camaro ZL1 je zabeležio
ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,8 sekunde.
Oppenheiser je i odranije poznat ljubiteljima oba automobila
kada je izjavio da ljubitelji Mustanga trebaju da budu zzahvalni Chevroletu što je
Ford unparedio Mustang u velikoj meri. Navedena izjava nije prošla dobro kod
ljubitelja Mustanga posebno kada se zna da je Chevrolet predstavio retro Camaro
četiri godine posle retro Mustanga, baš kao odgovor na veliki uspeh Fordovog
predstavnika.
Autor: Zoran T. – Autoblog.rs
Slika: Chevrolet
ovi iz chevroleta postaju smesni. originalni camaro je predstavljen 3 godine posle mustanga i nikad nije uspeo da nakodnadi tu razliku. tako je i sa ovim modernim camarom. mustang ga tuce u svakom pogledu i ovi opet i chevrolet opet pronalazi razloge zasto nije tako
@mile antena
od vasih silnih modela i "bolida" jedino Camaro, Mustang i Corvette zasluzuju paznju! :)
@carobnjak,
ako je tako onda od tvojih italijana jedino skupoceni ferrari, lamborghini i slicni zasluzuju paznju. ono sta je za average joe ne zasluzuje nikakvu paznju
@mile antena
ja govorim u svoje ime, nema potrebe da se revansiras na taj nacin! :)
P.S. imas mozda neke jace igrace?
@mile antena
bas ti hvala na ponudi, ne zanimaju me ni njihovi evropski modeli a kamoli americki! :)))
pa samo zato sto tebe nesto ne zanima ne znaci da je lose i da ne privlaci paznju, zar ne? :)))
manjini, ali veruj mi da mi ne smeta. posebno zato sto vecina onih koji kritikuju americka vozila su uglavnom oni koji sve sto misle da znaju o americi je ono sta su videli u john wayne filmovima :)))
(ovo nije na tvoj racun)
:)))
ameri i kola...oni misle ako stave motorcinu od 8 000 kubika i 650 ks da su zavrsili posao...nema veze unutra sto je unutrasnjost ko kineska igracka i sto je auto ruzan ko lopov.
@mile antena
ma i da jeste, ne brini, ne mozes mi nista!
Salim se, ja koliko toliko barem poznajem americku autoindustriju, pre 20 godina sam bio i bolji... :)
P.S. a americke filmove obozavam!
@bmw,
a sa koliko americkih auta si se sreo kada znas kakvi su unutra?
kad vidim na slikama ne bi usao ni u jedan pa da mi platis.vidi se da je kvalitet uzas.menjaci zastareli,vezanje nikakvo...nije ni cudo sto kostaju koliko kostaju.
@bmw,
svaka tebi cast kad na racun slika mozes znati kakavog je kvaliteta enterijer, kakvi su menjaci i suspenzija.
trazi posao odmah u bmw, kazi im da bmw vise nece morati kupovati aute od konkurencije i rastavljati ih da ih proci, da im ti mozes sve to reci samo na racun slika :)))))))
malo sale, bez uvrede.
ajde mi onda analizirajte ovaj enterijer
http://image.motortrend.com/f/35863470+w786+ar1/2011-chrysler-200-convertible-cockpit.jpg
@mile
Ja sam sedeo u par Dodza i Krajslera...Mogu ti reci da je ono haos...
Najvise se secam onog Dodza Kalibera,ono je haos...Ona plastika,brava i ono...
Doduse pre toga sam se vozio sa zetom u Audi S4,ali opet...
@dusan,
sedeo sam i ja u daciji logan pa bi bilo malo glupo tvrditi samo na osnovu toga da svi evropski auti imaju los enterijer, zar ne?
a sto se tice dodgea i chryslera, sedeo sam u svim njihovim modelima (osim vipera) prosle godine na auto show. svi 2011 i noviji modeli imaju odlicne enterijer.
Američki automobili, posle puno vremena, ponovo vladaju svetom. I to je pravi praznik za automobilske entuzijaste. Ono što je pre nekoliko godina bilo nezamislivo sad je pred nama...muscle cars wars are back !
mile antena..drugi kupuju od bmw..pa ih rastavljaju i kopiraju..tako da ne siris deziformacije..a ko bolje radi auta i sve ostalo..to se vidi..necu da komentarisem..
direktor krajslera..je davno rekao..da se americka vozila ne mogu takmiciti sa bmw..mwckom i audijem..jer su oni klasa za sebe..tako...da je jasno sta je covek hteo reci..da malo vise zaostaju..za svabama
uh sto volim ovo poredjenje, da bi se dokazala moc evropskih automobila obavezno se uzimaju mercedes i bmw i porede sa fordom, chryslerom i chevroletom. naravno, niko nikad nece da usporedi volkswagen i peugeot sa fordom i chevroletom, uvek moraju biti nemacki premium automobili sa duplo vecom cenom nego americki automobili za average joe