
Audi je najcenjenija kompanija u Nemačkoj, prema rezultatima nezavisnog istraživanja Manager magazina. Magazin je nedavno objavio u Hamburgu da je kompanija zauzela najbolju poziciju u istraživanju “Imageprofile” u odnosu na 170 kompanija iz deset poslovnih oblasti.
U istraživanju u kojem je obuhvaćeno oko 4.050 upravnika i članova odbora kompanija, proizvođač automobila iz Ingolštata je sebi obezbedio prvo mesto za efikasan razvoj imidža.
Rupert Stadler, predsednik Upravnog odbora AUDI AG, primio je odlikovanje u Hamburgu. Stadler se obratio 200 pozvanim gostima: "Sveukupna pobeda u ovoj čuvenoj studiji predstavlja nagradu za sve zaposlene u Audi-ju." On je izjavio da su se zaposleni posvetili kompaniji tokom mnogo godina sa neograničenim entuzijazmom.
Njihovi napori su se isplatili: od inovacija, kvaliteta upravljanja i fokusiranja na kupce do finansijske stabilnosti i postojanosti – Audi je dobio odlične ocene u svim kriterijumima ocenjivanja.
U svom govoru hvale, dr Arno Balzer, glavni i odgovorni urednik manager magazina, je rekao: "Pobeda Audi-ja pokazuje da se isplati stremiti ka boljim i kvalitetnijim proizvodima. Istaknuti imidž ove kompanije nije rezultat modernog marketinga, već napornog rada inženjera i dizajnera.
Vorsprung durch Technik (Prednost zahvaljujući tehnici) – ovaj slogan jasno predstavlja pravu mantru za Audi.
Za svoju analizu "Imageprofile", manager magazin je ispitao 4.050 članova odbora kompanija, direktora i generalnih direktora. Ovo istraživanje se obavlja svake druge godine i smatra se da je od ogromne važnosti u poslovnom svetu. Ove godine rezultati istraživanja su predstavljeni po 16. put.
PR Porsche SCG