home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Nova Astra OPC, najmoćnija Astra u istoriji, imaće nova udobna sedišta sa najmodernijom tehnologijom, spremna za svetsku premijeru kompaktnog sportskog kupea na Salonu automobila u Ženevi.

Oba prednja sedišta povećavaju sportski i dinamički doživljaj vožnje zahvaljujući najnovijim materijalima koji smanjuju težinu, nižem položaju sedenja i pojačanoj bočnoj potpori.

Inženjeri OPC-a (Opel performans centra) su koristili organsku injekciono livenu ploču za izradu konstrukcije sedišta visokih performansi, što je dovelo do smanjenja težine za 45% u poređenju sa konvencionalnim okvirima. Ploča je napunjena smesom od poliamida i staklene vune. Novi materijal je i okretan i jak i zahvaljujući toj jačini ne treba da bude deblji od dva ili tri milimetra.

“Opel je prvi proizvođač automobila na svetu koji je upotrebio ovaj materijal za izradu konstrukcije automobilskih sedišta”, kaže Armin Rosman, vođa tima za razvoj sedišta u OPC-u. “Najmoćnija Astra u istoriji zaslužuje najbolju tehnologiju na svakom polju, uključujući i sedišta”.

Vozač i suvozač sada mogu da uživaju u još dinamičnijom vožnji, s obzirom da su sedišta postavljena 17 mm niže u odnosu na kupe Astra GTC, a čak 40 mm niže u odnosu na konvencionalnu Astru.

Niži položaj sedišta dodatno pojačava osećaj za auto i kontakt između vozača i puta.

Nova sedišta mogu da se podese na 18 različitih načina:

    Celo sedište napred nazad (2)

    Celo sedište gore dole (2)

    Naslon sedišta napred nazad (2)

    Podešavanje ugla dela za sedenje (2)

    Produžavanje dela za sedenje (2)

    Podešavanje lumbalne potpore u četiri smera (4)

    Podešavanje bočne potpore na naslonu (2)

    Podešavanje bočne potpore na delu za sedenje (2)

Sedišta visokih performansi imaju najviše mogućnosti podešavanja u segmentu kompaktnih sportskih kupea, obezbeđujući tako vozaču i suvozaču visoki stepen fleksibilnosti. Štaviše, jastuci sa pneumatskim podešavanjem su dostupni za donji deo naslona sedišta visokih performansi. Oni odgovaraju svim oblicima tela i obezbeđuju bočnu potporu pritiskom na dugme. Mogu da se naruče u tri različite kombinacije kože, tkanine i boja, a svoju premijeru će imati u sledećoj generaciji Astre OPC.

Opel je prvi proizvođač automobila koji nudi sedišta sa sertifikatom organizacije nezavisnih stručnjaka za zdrava leđa AGR (“Aktion Gesunder Rücken e.V”), još od Signuma iz 2003. godine. AGR izdaje sertifikat o kvalitetu samo za sedišta koja zadovoljavaju visoke ergonomske standarde ove organizacije. Kako bi dobio AGR-ov sertifikat o kvalitetu, sedište mora da zadovolji deset kriterijuma, među kojima su četvorosmerna potpora za lordozu i precizno prilagođavanje kontura naslona sedišta prirodnoj krivini kičme. Nova Astra OPC nastavlja ovu tradiciju i uvodi jedino sedište sa AGR sertifikatom u segment kompaktnih kupea.

Najsnažnija Astra u istoriji

Kao najsnažnija Astra u istoriji, OPC-ov dvolitarski motor sa direktnim ubrizgavanjem ima 206 kW/280 KS, a maksimalni obrtni moment mu je 400 Nm. Može da postigne brzinu od 250 km/h, što ga čini najbržom Astrom do sada. Automobil je opremljen eksluzivnom šasijom visokih performansi sa diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem i Brembo kočnicama.


Sva tehnologija OPC-a (Opel Performans Centra) podleže programu testiranja na 10.000 km, koji se izvodi pri velikim brzinama na severnom krugu Nirburgringa, takozvanoj Nordšlajfe stazi, kako bi se zadovoljili Opelovi visoki standardi performansi i bezbednosti. 10.000 kilometara pri velikim brzinama na stazi Nordšlajfe znači stres faktor puta 18 za automobil: to odgovara vožnji od 180.000 km na redovnim putevima.

PR Opel



čitanja : 1107



Komentari

Opel se bas potrudio oko Astre OPC. Bas je dobra!

Autor boris 26 Jan 2012, 08:17

Jos da su tih 280 KS poslali u zadnje tockove, bio bi "vrh".

Autor djura 26 Jan 2012, 09:30

Definitivno najbolja i najlepša u klasi.

Autor PITBULL 26 Jan 2012, 09:43

uvek bi astru pre uzeo nego golfa.unutrasnjost mi se mnogo vise svidja,a i spoljasnost. ovaj motor od 280ks kida sobzirom na velicinu,tj.tezinu auta.sto djura rece jos da je prenos na zadnje tockove...to bi tek bila milina.

Autor bmw 26 Jan 2012, 10:01

Mislim da ima malo medjuosovinsko rastojanje, tako da zadnja vuca nije dobro rijesenje. Ima LSD, to je dobra stvar...

Autor hh 26 Jan 2012, 10:31

Sjajna je, moram priznati da izgleda uzbudljivije od Golfa R. Jedva čekam uporedni test.

Autor Mix 26 Jan 2012, 10:32

Vrhunska. U onoj sa 5-vrata sam sedeo na tim AGR sedistima i iskreno nisam sedeo na udobnijim sedistima. Ova crvena nije losa mada je samo Arden plava originalna boja OPC modela i po meni najlepsa za Astru.

Autor Orlo 26 Jan 2012, 11:37