
Hyundai Motor Company, kao najveći proizvođač vozila u Južnoj Koreji, objavio je rezultate prodaje ostvarene u 2011. godini. Hyundai Motor Company je tako u odnosu na godinu ranije ostvario rast od 12,4 %. U isto vreme pogoni u Južnoj Koreji proizveli su 1.884.632 vozila, dok su ostali pogoni proizveli 2.174.805 vozila.
U odnosu na prethodnu godinu ukupan prihod je porastao za 16,1 %, što iznosi 77,8 milijardi dolara. To je ostvareno prvenstveno zahvaljujući pojavi novih kvalitetnijih modela. U isto vreme je operativni profit porastao za 36,4 %, što je 8,08 milijardi američkih dolara. Takođe, zahvaljujući produktivnosti stranih pogona i neto profit je porastao za 35,1 %
Uspeh Hyundai Motorsa u 2011. godini je rezultat kontinuiranog podizanja kvaliteta, što je doprinelo porastu prodaje i vrednosti samog brenda.
Prema istraživanjima JD Powera, Hyundai je na globalnom nivou uspeo da ostvari 64-procentnu lojalnost kupaca, što je povećanje od 4 odsto u odnosu na 2010. godinu i time osvojio prvo mesto u ovoj kategoriji.
Iako ekonomski analitičari za ovu godinu ne predviđaju rast prodaje automobila, Hyundai vlastitim metodama planira da odgovori tržištu i kreira nove prilike za vlastiti razvoj.
Izvor: Proauto.ba
Foto: Hyundai