home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

PSA Peugeot Citroën je počeo proizvodnju modela Peugeot 208 u svojoj fabrici u Poissy-u. Ukupno ulaganje u Francuskoj u ovo najveće lansiranje iznosi 600 miliona evra. Philippe Varin, predsednik PSA Peugeot Citroëna, dao je signal za početak proizvodnje Peugeota 208.

Lansiranje ovog modela predstavlja vrhunac programa ulaganja u francuske fabrike Grupacije:

- razvoj modela 208 pokrenulo je oko 500 radnika u odelenju za istraživanje i razvoj, predstavlja ulaganje od 350 milona evra, 700 osoba zaposleno je u 2011. godini u fabrici Poissy, 150 miliona evra uloženo je u pripremu industrijskog lansiranja, a 100 milijona evra uloženo je u pogon Mulhouse, gde će se vozilo proizvoditi od leta 2012. godine.

- Peugeot 208 predstavlja pravi iskorak u generaciji modela, odgovarajući na očekivanja više od 15 miliona klijenata u svijetu, vlasnika Peugeota 205, 206 ili 207. U pogledu potrošnje, model 208 pokreće nova generacija 3-cilindričnih benzinskih motora Grupacije PSA, koji se proizvode u Tremery-u (4,3 l/100 km, 99 g/km CO2).

- Lakši (-100 kg), kompaktniji od prethodnika, 208 se sastoji od 25% "zelenih materijala", recikliranog ili bio-porekla (u odnosu na 7% modela 207). Čak 65% delova francuskog je porekla, a Peugeot 208, osim u Francuskoj, proizvodiće se i u Trnavi u Slovačkoj za tržišta Istočne Evrope, kao i u u Porto Realu (Brazil) za latinsko-američka tržišta od 2013. godine.

Izvor: Autonet.hr



čitanja : 1378



Komentari

Kazu li kakva ce razlika u KVALITETU i OPREMI biti izmedju Trnave i Tremery-a

Autor Al 30 Jan 2012, 17:19

Srecno..
Kako vreme prolazi , sve mi bolje izgleda.. Pre svega cenim originalnost..
Jedino onaj brzinomer je tesko svariti..

Autor Panchev9 30 Jan 2012, 17:24

Nema sumnnje uzgleda dobro, verovatno će i kvalitet materijala i završna obrada biti bolja nego do sada (to je uvek praksa kod novih modela), jedino ostaje problem cene jer će verovatno prvo koštati minimalno 11000 eura a to je u odnosu na konkurenciju, bez obzira na svežinu, podosta. E sad ostaje nam da se upoznamo sa njim i strpimo se do kraja 2012.god. pa da krenu akcije.

Autor Vladan 30 Jan 2012, 17:38

Samo ne ova boja. Auto je baš šmekerski

Autor Dejan L 30 Jan 2012, 18:12

Neki elementi izgledaju baš lepo, a neki su jezivi. Rado bih ga prepravio po svom :))

Autor Predrag 30 Jan 2012, 19:54

@Predrag
sa elementima od Tavrie? :)

Autor carobnjak 30 Jan 2012, 20:31

@carobnjak
Tu šklopociju kao da je Fiat pravio :))

Samo bih otresao višak detalja i bio bi k'o bombonica ;)

Odoh :))

Autor Predrag 30 Jan 2012, 20:53

@ Predrag
Malo bih spustio farove, 2-3cm
a single frame bih malčice zaoblio, a led-ove bih smestio na neko prirodnije mesto, mada ovako je originalan, ne stvara efekat ,,već viđeno''

Autor Dejan L 30 Jan 2012, 22:36

Prednja hauba deluje grbavo, baš kao na 508.
Ostalo će vreme pokazati, a posebno kako će se oko na njega prilagoditi.

Autor Energy saver 30 Jan 2012, 22:39