
Škoda je juče u fabrici Kvasiny u Češkoj proslavila proizvodnju svog 14-milionitog automobila.
14-milionita proizvedena Škoda je model Superb Laurin & Klement sa 2.0 TDI motorom i u "Magnetic Brown" metalik boji, koji će biti isporučen kupcu u Nemačkoj.
Ovde i napomena da je skoro 2/3 od ovih 14 miliona automobila proizvedeno i prodato u poslednjih 20 godina, a samo za poslednjih pet godina proizvedeno je 4 miliona automobila.
Prošle godine je proizvedeno ukupno 879.200 Škoda, dok je plan da se do 2018. godine proizvodnja poveća na 1,5 miliona automobila godišnje.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Mislim da bi Predrag trebalo da dobije jubilarnu Skodu s obzirom na silan trud i propagandu. Ili makar onu gradsku igrackicu kao utesnu nagradu... :)
@carobnjak
Trenutno bih se više obradovao Citigo-u, ali ni ovaj Superb nije za bacanje (on će mi biti potreban jednog dana) ;) Opet me je uhvatila manija malih automobila ;)
Dok ne kupim nekog Yuga (Cabria), Nana, Twinga 1, Smarta... neću se smiriti... ;)
@Predrag
pa Citigo sam i predlozio, to je "gradska igrackica", umalo rekoh konzervica... :)
P.S. i ja sam uvek cenio manje i ekonomicnije modele.
P.S. ovo je jako lep jubilej, posebno ako se uzme u obzir sta su i koliko proizvodili pre VW-ove okupacije...
Svaki milion je milion.. Ovde jos 14 pride..
Ko je ovaj gospodin brka od 210cm?
Vec je bio na nekom ovakvom jubilarcu..
Neki bivsi kosarkas koji moze da sedne u Superb pozadi?
Kako su lepo namestili da bude L&K jubilarac? Verovatno je cekala u cosku mesec dana..
I koliko od ovih 14 miliona otpada na "brak u jednom smeru" sa VW?
@Panchev9
to sam i ja hteo da pitam, 14 miliona se odnosi samo na VW-kopije ili se racunaju i "sramotni" modeli?
carobnjak
Moguce da drugacije gledamo na uticaj "VW"..
Meni su gotivni nekadasnji modeli Skode.. Pa cak i kad se hauba otvarala kao skener aparat(komp, ne ct).. :)
Ali onda je dolsa era kopija..
@carobnjak
Lepo ti piše 14.000.000 automobila od 1905-2012. godine.
Svi modeli su bili dobri za svoje vreme. Da je Favorit bio toliko loš kao što pričaš, sigurno ne bi bio iskorišćen kao osnova za Feliciju.
@Predrag
izvini, nisam obratio potrebnu paznju na fotku...
To sto je Favorit debelo preradjen u Feliciju ne znaci da je bio dobar, jednostavno se od necega moralo poceti (kao i sa Solenzom)...
Mada, kad se pogledaju ostali modeli, Favorit je bio odlican!
Bar ga je italijan nacrtao... :)
P.S. 14 miloiona za vise od 100 godina i nije neka brojka...
@Panchev9
cini mi se da tebe pecka nostalgija a ne Skoda kad je taj period u pitanju... :)
@carobnjak
Kako nije? U proseku preko 130.000 vozila godišnje!
Favorit je bio dobar auto ;) Najveća dorada je bila dizajnerska, a motor, menjač i sve ostalo je i dalje bilo 80% isto.
carobnjak
Ma jok..
Pa nisam bio ni rodjen kada su se pravile te Skode.. Ako na to mislis.. Model 1000 pre svega.. Model 105/120(skener) je bio samo zanimljiv i nista vise..
Favorit: imao ga drugarov cale iz osnovne.. Tezak pokusaj da bude automobil.. I to u nekoj krimi boji koja je bila izmedju vojno zelene i braon svetle.. Samo je Favorit imala tu ekskluizivu..