Američki Super Bowl je vreme kada se brojni proizvođači automobila takmiče u reklamnom ludilu. Jedna od reklama (ona Chevroletova) nimalo se nije dopala Fordovom rukovodstvu koje sada traži zabranu njenog prikazivanja.
U reklami za novi Silverado Chevrolet se otvoreno našalio s Fordovim modelom F-150. To se nikako nije svidelo glavešinama prozvanog brenda koje su išle toliko daleko da su tražile od NBC-a da makne reklamu s popisa. U isto vreme na Chevroletovu adresu došlo je pismo u kome Ford otvoreno traži da se reklama izbaci iz programa, što Chevroletu ne pada na pamet.
I dok Ford najavljuje da će njegov advokatski tim videti šta će preduzeti povodom ove reklame, Chevrolet se ne uzbuđuje previše. Očigledno je da je Chevroletovo marketinško odelenje odradilo konstruktivne sastanke sa advokatskim delom firme pre nego što se krenulo u stvaranje reklame, te se su još tada uverili da nema zbog čega da se brinu.
Izvor: Automotoportal.hr
chevrolet (kao i dodge) su smesni sa reklamama, njihove nove reklame vise kritikuju ford nego sto reklamiraju svoje proizvode.
'ebiga, izgleda da im dosadilo gledati ford u ledja ...
sad bi ford trebao da uradi reklamu da pravi sale na racun toga sto je drzava morala vaditi gm i chrysler iz govana
Jao majko, možda se Ameri podele ko hrišćanska crkva, 1 za F-150, drugi za Silverado, hehe, možda izbije i građanski rat.
Jeres reklama, ali mi je jako slatko odrađena. Najprodavaniji se us*ao konkurencije. Ne bi oni digli toliku dreku, ali znaju kako reklame utiču na njih same. Što u reklami-to na drumu, bukvalno! Kao kad stigne novi i-phone, jadni svi bi da ga imaju...
A tek mi jadnici, reklama 100, a niko se ne tuče na ulazu da 1. kupi