
Mitsubishi je objavio je da će do kraja 2012. godine potpuno obustaviti proizvodnju svojih automobila u Holandiji.
"Mitsubishi Motors NedCar", ćerka firma japanske
korporacije, koja trenutno zapošljava 1.500 radnika, proizvodi modele
Colt i Outlander za evropsko tržište.
U saopštenju kompanije rečeno je da je Evropa važno tržište za Mitsubishi, koje
će nastaviti da snabdeva svojim automobilima proizvedenim u Japanu i na
Tajlandu.
Izvor: rs.seebiz.eu
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mitsubishi
U Evropi stvari stoje ovako:
Kupci prvo razmotre evropske modele, pa japanske, pa korejske (uskoro kineske). A otkad vlada Hyundai/Kia, većina je japanske zamenila korejskim, pa čak i oni koji su uvek bili za evropske modele. Mislim da će japanska vozila polako da budu proterana, jer su skupa i skupa za održavanje.
Upstalom Mitsubishi Colt ili Kia C'eed za iste pare?
Venga ili Jazz? itd...
Ja bi 1. kupio japanca zbog kvaliteta, ali ne daj Bože da crkne neki deo. Komšija je za zadnja bočna vrata i farbanje za Auris dao 96.000din. Najbolji drug za ležaj za Prelude treba da da 9.400 din, a 1 koleginica za Yaris, branik i far 84.000 sa farbanjem.
Jel to nekom od vas NORMALNA CENA održavanja? Ležaj 9.400 din, a da se uradi ceo veliki servis za 307sw, španeri, kaiševi... 14.000 + 5.000 din za ruke; primer 2, ležaj poluosovine za Megan 4.000din
@ dejan L
daj mi molim te skeniraj i pokazi taj racun za 307 SW za veliki servis za 20000 din!!!
druga stvar je taj isti prelude koji ima 25 GODINA a tek sada mu je crkao jedan lezaj, pa prijatelju saberi koliko lezaja po 2000 dinara je za to vreme zamenjenu na autu njegovog godista i klase npr scirocco?
Dejan L
Ne lupaj za 307 DW..tu bez 400-500 evra nema velikog servisa....sem naravno u varijanti ''zamenio sam ti , majke mi''
Cena je takva iz jednog prostog razloga , nema mnogo after market delova za japance....ko ne voli neka kupi wv grupu i ne mora da brine,nece delovi da nalezu dobro niti ce kvalitet biti odgovoarajuci ali to su '' sitnice...
@ ipanema
Mi smo uradili veliki servis na 307sw, svi roleri španeri, kaiševi, samo nismo menjali pumpu za vodu.
Sem toga radio nam je majstor iz Djelmaša (radio 10 god u Djelašu), još smo ga i častili.
Ako neko ne veruje, neka mi ostavi br na Forumu i daću mu broj majstora
prvi razlog je to sto proizvodnja colta i outlandera zahteva igradnju japanskih delova, dok je fabrika u holandiji i transport je skup dosta. 2.Tu se proizvodio volvo i carisma koji su bili na istoj platformi! 3. Treci razlog je ukidanje colta i dolazak na svet novog modela u toj klasi i dolazak na svet novog suva! Tako da je u Mitsubishiju u toku reorganizacija poslovanja pre nego zatvaranje zbog neke prevelike krize koja i jeste zahvatila sve proizvodjace!