home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Američki “Dženeral motors” želi da izvrši “dublje rezove” u svom evropskom ogranku “Opelu” pošto se očekuje da će rezultati poslovanja u četvrtom godišnjem kvartalu biti, kako je ocenjeno, užasni.

“U `Opelu` vlada sve veće nezadovoljstvo i osećaj da `rezovi` izvršeni pre dve godine nisu išli `dovoljno duboko`. Ukoliko se želi da se stanje u `Opelu` popravi to treba učiniti odmah i rezovi moraju da budu duboki”, piše američki dnevnik “Vol strit žurnal” pozivajući se na neimenovanog zvaničnika “GM-a”.

Nemački radnički sindikati zahtevaju da se kompanija drži plana o restruktuiranju objavljenom 2009. godine u kome se navodi da će od 48.000 radnih mesta u Evropi biti ukinuto oko 8.000 i da će biti zatvoreno postrojenje u Antverpenu u Belgiji.

Međutim, američki dnevnik navodi da se sada razgovara o zatvaranju fabrike u Bohumu u Nemačkoj, gde je zaposleno oko 3.100 radnika, te u Elesmer Portu u Engleskoj gde radi oko 2.100 radnika.

Izvor: Capital.ba

Foto: Opel



čitanja : 837



Komentari

Pa samo neka nastave ,,akciju'' sa trovratnom Korsom za 9.000 €
Konkurencija obara cene, a oni nude manje ili isto za veći novac.

Autor Dejan L 09 Feb 2012, 09:09

Ori Mile al' duboko ;)
Samo neka oni počnu da prave dobre automobile i sve će biti OK. Popravilu se poslednjih par godina, ali nažalost nedovoljno. Imaju loše drugare: GM, Fiat, Suzuki. Neka njih otpuste umesto radnika pa će lakše ići dalje.

Autor Predrag 09 Feb 2012, 11:10

Fiat je već davno napustio ovo fantastično GM društvo a mislim, da su prije par godina prodali i svoj deo u Suzukiju... slabih 20% Suzukija sad drži VW...

Autor drugmirko 09 Feb 2012, 11:26

I Opel i Fijat su bili u rukama GM-a (Opel još uve jeste)
Ko je u goroj/boljoj situaciji DANAS? Ne pitam ko pravi bolje modele, samo pitam za EKONOMSKO STANJE, GODIŠNjI BILANS

Autor Dejan L 09 Feb 2012, 11:31

Sa Fiat-om i Suzukijem razmenjuju modele, platforme, motore... na to sam mislio, a GM im je robobvlasnik.

Autor Predrag 09 Feb 2012, 11:35

Sta je to u zemljama Beneluxa lose pa svi proizvodjaci beze? :)

@Dejan L
Pa pazi sad Opel je u povlascenoj poziciji za GM jer su mu sva sredstva omogucena, delimicno jer razvija dosta globalnih modela i pored loseg bilansa. To dokazuju ekspanzija u modelima poslednjih godina uprkos krizi tako da ima na koga da se osloni za razliku od Fiata koji do skora nije imao partnera sa kesom. Sada ima i ima priliku da stane na noge i izbaci potrebne modele.

Autor Orlo 09 Feb 2012, 11:45

Opel je na sigurnom putu da postane drugi Saab!
Proizvodnja kola u Nemackoj je skupa rabpota i samo ce premium klase ostati jer cena tih kola moze da odrzi cenu proizvodnje!
+
Naravno i "Folcika" za ciji kvalitet kupci nemaju problem da izdvoje vise para nego li za ostale Euro ili Korejske brendove!

Vec sam pisao, alievo da ponovim - onaj novi plastikaner od Yarisa se u nazovi ekvivalentnom paketu opreme prodaje za vise para od napucanog TSI Pola (modela kojiu paketu ima cak i naslon za ruku zimedju prednjihsedista)!

Da ponovim - Opel je prs'o u nardne 2-3 godine, najdalje!

Autor Nedjo 09 Feb 2012, 11:53

@ Orlo
To sam i hteo da čujem!
Opel je taj koji drži GM svojim znanjem i tehnologijom, inače sami bi znali da naprave ništa! A oni misle da će se proslavit bez Opela!
Insignija-Regal, Astra-Verano, Mokka-Encore.
A Omega, koje je ime nosila u SAD? Cruze, od čega je nastao? Nema GM-a bez Riselshajma
A Fiat sada ima ono što je imao Opel, mogućnost finansiranja svojih projekata!
Koliko vidim, uskoro će se znati ko šta gubi, a ko šta dobija bratimljenjem i razordjavanjem!

Autor Dejan L 09 Feb 2012, 12:00

I treba da propadnu...
Kada sam video 'akcijsku' cenu Insignie 2.0 dizel 160ks...
29.000!!
Oni bre nisu tacni,ne bi mozda premijum da budu?!

Autor dusan 09 Feb 2012, 12:34

@Dejan L
Nije tako jednostavno. Koliko Opel ne moze bez GM-a toliko i obratno. O razdvajanju nema ni govora s obzirom da su 80-90 godina zajedno a tako i posluju i razvijaju modele(kao sada kada bi se VW resio Skode-realno glupost). Nema nista od propadanja jer sve dok GM posluje pozitivno nema zime za Opel i pored gubitaka na papiru. Omega je bila Cadillac Catera ili tako nesto i bila je Holden Caprice nisam siguran.

Autor Orlo 09 Feb 2012, 13:34

@ Orlo
Očigledno svako gleda svoj interes, takvo je vreme. Šta će Opel bez GM-ovih para? Šta će GM bez Opelovog istraživačkog centra?
NIŠTA!

Autor Dejan L 09 Feb 2012, 14:21

@Dejan L
Nije bas tako. GM-ovi inzenjeri (americki) su dosta stvari izmislili i dosta dobrih benzinskih motora napravili pa i bezbednosnih sistema a i za USA sami razvijaju modele, ne racunajuci Buick. Kazem ti obostrano je nije za sve u GM zaduzen Opel, jake oni imaju marke Cadillac, Chevrolet USA itd u poslednje vreme forsiraju GM Korea iliti exDaewoo.

Autor Orlo 09 Feb 2012, 14:56

Sve njih ceka ono sto je Fiat vec prosao i preziveo! :)

Autor carobnjak 09 Feb 2012, 15:05

@Dejan L,
buick regal i verano se godisnje prodaju u 30,000 vozila (a gm je u 2011 godini u svetu prodao 9 miliona vozila), a encore/mokka jos nije ni izasao u prodaju. tako da su ti modeli potpuno neprimetni.
druga stvar, to nisu opelovi modeli vec gm-ovi modeli i gm ih moze prodavati pod koliko god oznaka zeli.
cinjenica je da je opel jedina gm divizija koja ne pravi pare. gm se oporavio u americi, cvetaju mu ruze u kini, a jedini koji koci sve to je opel.

Autor mile antena 09 Feb 2012, 15:37

P.S. ne ulazi se u saradnju ili koncern ako obe strane nece imati korist, naravno uz kompromise...

Autor carobnjak 09 Feb 2012, 15:39