home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Francuski proizvođač automobila Renault je nedavno najavio da bi mogao da krene sa proizvodnjom low-cost vozila čija cena bi trebalo da se kreće oko 3.000 evra, a prvo će biti namenjen tržištima u razvoju.

Prema Renaultovom predsedniku Carlosu Ghosnu, francuski proizvođač automobila će napraviti novi low-cost model za tržišta u razvoju, koji će se prodavati po početnoj ceni od 3.000 evra. Ova informacija je plasirana prilikom otvaranja nove fabrike u Maroku.

Francuski novinari iz La Tribune-a govore da, iako je Carlos Ghosn govorio za javnost o pokretanju novih low-cost modela, zvaniča informacija nije potvrđena od strane Renaulta. Bar ne za sada. Carlos je naglasio da će se vozilo prodavati na tržištima poput Indije, Južne Amerike i Afrike, ali ne i u Evropi zbog visokih bezbednosnih propisa. Za sada još nije poznato kada bi prvi modeli trebalo da se nađu u prodaji, ali je sigurno da će naići na veliki interes vozača širom sveta.

Izvor: Presretac.com



čitanja : 1215



Komentari

Nova Tata? Ili Mama? :)

Autor carobnjak 11 Feb 2012, 01:13

Samo napred!

Autor Predrag 11 Feb 2012, 01:33

@Predrag

"ali ne i u Evropi zbog visokih bezbednosnih propisa."

To sam ti komentarisao neki dan, zasto nisam za microcar...

Autor carobnjak 11 Feb 2012, 01:41

Za nas kažu da još nismo u Evropi. E pa onda hoćemo i mi tog renoa za 3.ooo.

Autor Cvele 11 Feb 2012, 01:41

Ako može Smart, onda može i Renault microcar ;)

Autor Predrag 11 Feb 2012, 02:15

kupi polovnog klija bolji je 100 puta od tog microcara jer u njemu mozes samo da pogines (isto kao sto se tata nano sam zapaljuje)

Autor aca 11 Feb 2012, 11:24

Ovo će biti jednostavan auto, ne mora biti, mali, ali bez svih gluposti, elektronike i nepotrebnih stvari.
Bez ABS ESP, jasuci na pumpanje, bez lom testova, euro normi za gasove i drugih čudesa.
Auto iz zlatnog vremena autoindustrije 90-95. Tipa ulepšanog Clia 1, 19 i sličnih.
Svi ga željno očekujemo u snovima, i želimo da i Zastava počne nešto ovako proizvoditi.
Ako bi dozvolili kupovinu novog kod nas, ja bi bio prvi kupac, a ne da vozim krša punta za 3000evra polovnog, i da platim popravak volana i struje pola ovoga novog.

Autor 2012 11 Feb 2012, 11:25

tebi se ocigledno gine cim zelis da vozis automobil bez abs , lom testova i jastuka . a bez evro normi ne moze da se kupi kod nas

Autor aca 11 Feb 2012, 17:11

@aca
Celo vreme, izuzev par krševa uvezenih iz Italije, kupovao sam nova auta i to bez bilo kakve svemirske tehnike.
Vidim da sad većina koja pogine u Srbiji u automobilima ili bude teško povređena, vozio baš te aute na duvanje.
Tako, pustimo gluposti, vozimo oprezno i čuvajmo se. To sigurno neće napraviti naduvajući jastuci. posebno vidim kupe kola sa duvajućim jastucima, pa neće da vežu ni pojas, pa još goe posle bude.
A ja sam to figurativno rekao, jer će sigurno ovaj jeftini reno imati napred duvajuće jastuke, kao da to košta nešto.
Ali neće ABS sa kojima se po ledu gore kližeš i izlećeš.

Autor 2012 11 Feb 2012, 19:44

ja sam uvek za nov automobil u nekim razumnim granicama. Normalno da bih kupio pre fiestu ili ria nego nekog luksuznijeg polovnjaka , ali nikad ne bih rizikovao sa nekom skljopocijom

Autor aca 11 Feb 2012, 20:40

Kome je Reno merilo kvaliteta, njemu je Dacia vrh vrhova. Mome kumu je Logan potrulio sve, na svakih 20.000 km mora da menja silen blokove, a potrosnja je za Ginisa, motor 1.6mpi, 2007.god Laureat pakovanje. Brat od strica ima Zastavu 10, koristi ju kao taxi i nema ni 1 problem sem sa lampicom za airbag koja stalno svetli

Autor Viktor 11 Feb 2012, 20:41

@Predrag
pa ne moze ni Smart, u tome je poenta! :)

Autor carobnjak 12 Feb 2012, 12:02