
Francuski proizvođač automobila Renault je nedavno najavio da bi mogao da krene sa proizvodnjom low-cost vozila čija cena bi trebalo da se kreće oko 3.000 evra, a prvo će biti namenjen tržištima u razvoju.
Prema Renaultovom predsedniku Carlosu Ghosnu, francuski proizvođač automobila će napraviti novi low-cost model za tržišta u razvoju, koji će se prodavati po početnoj ceni od 3.000 evra. Ova informacija je plasirana prilikom otvaranja nove fabrike u Maroku.
Francuski novinari iz La Tribune-a govore da, iako je Carlos Ghosn govorio za javnost o pokretanju novih low-cost modela, zvaniča informacija nije potvrđena od strane Renaulta. Bar ne za sada. Carlos je naglasio da će se vozilo prodavati na tržištima poput Indije, Južne Amerike i Afrike, ali ne i u Evropi zbog visokih bezbednosnih propisa. Za sada još nije poznato kada bi prvi modeli trebalo da se nađu u prodaji, ali je sigurno da će naići na veliki interes vozača širom sveta.
Izvor: Presretac.com
@Predrag
"ali ne i u Evropi zbog visokih bezbednosnih propisa."
To sam ti komentarisao neki dan, zasto nisam za microcar...
Za nas kažu da još nismo u Evropi. E pa onda hoćemo i mi tog renoa za 3.ooo.
kupi polovnog klija bolji je 100 puta od tog microcara jer u njemu mozes samo da pogines (isto kao sto se tata nano sam zapaljuje)
Ovo će biti jednostavan auto, ne mora biti, mali, ali bez svih gluposti, elektronike i nepotrebnih stvari.
Bez ABS ESP, jasuci na pumpanje, bez lom testova, euro normi za gasove i drugih čudesa.
Auto iz zlatnog vremena autoindustrije 90-95. Tipa ulepšanog Clia 1, 19 i sličnih.
Svi ga željno očekujemo u snovima, i želimo da i Zastava počne nešto ovako proizvoditi.
Ako bi dozvolili kupovinu novog kod nas, ja bi bio prvi kupac, a ne da vozim krša punta za 3000evra polovnog, i da platim popravak volana i struje pola ovoga novog.
tebi se ocigledno gine cim zelis da vozis automobil bez abs , lom testova i jastuka . a bez evro normi ne moze da se kupi kod nas
@aca
Celo vreme, izuzev par krševa uvezenih iz Italije, kupovao sam nova auta i to bez bilo kakve svemirske tehnike.
Vidim da sad većina koja pogine u Srbiji u automobilima ili bude teško povređena, vozio baš te aute na duvanje.
Tako, pustimo gluposti, vozimo oprezno i čuvajmo se. To sigurno neće napraviti naduvajući jastuci. posebno vidim kupe kola sa duvajućim jastucima, pa neće da vežu ni pojas, pa još goe posle bude.
A ja sam to figurativno rekao, jer će sigurno ovaj jeftini reno imati napred duvajuće jastuke, kao da to košta nešto.
Ali neće ABS sa kojima se po ledu gore kližeš i izlećeš.
ja sam uvek za nov automobil u nekim razumnim granicama. Normalno da bih kupio pre fiestu ili ria nego nekog luksuznijeg polovnjaka , ali nikad ne bih rizikovao sa nekom skljopocijom
Kome je Reno merilo kvaliteta, njemu je Dacia vrh vrhova. Mome kumu je Logan potrulio sve, na svakih 20.000 km mora da menja silen blokove, a potrosnja je za Ginisa, motor 1.6mpi, 2007.god Laureat pakovanje. Brat od strica ima Zastavu 10, koristi ju kao taxi i nema ni 1 problem sem sa lampicom za airbag koja stalno svetli