home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon gotovo 33 godine neprekidne proizvodnje, Mercedes-Benzova G-klasa i dalje je bez premca. To je mišljenje čitalaca magazina „Off Road“ koji su G-klasu proglasili terencem 2012. u dve kategorije – što je ponavljanje prošlogodišnjeg uspeha za off-road legendu.

G-klasa je s lakoćom odnela pobedu u kategoriji luksuznog off-roadera i odbranila prvo mesto u kategoriji klasika. Nova M-klasa osvojila je drugo mesto u kategorijama luksuznog SUV-a i novog modela.

Nova generacija G-klase donosi kombinaciju najsavremenije tehnologije pogona i kvalitetne unutrašnjosti, zadržavajući istovremeno svoje cenjene, karakteristične odlike kao što su ekstremna robusnost i izuzetne terenske mogućnosti. Zato ne čudi da je titulu „off-roadera godine“ osvojila deveti put.

„G“ porodica se trenutno nudi u tri varijante: sa kratkim i dugim međuosovinskim rastojanjem te kabriolet, koji dolazi sa posebno ekološkim V6 dizel motorom, BlueTec tehnologijom i snagom od 155 kW (210KS) i 540 Nm obrtnog momenta ili sa moćnim 5,5 litarskim V8 benzinskim motorom koji razvija 285 kW (388KS) i 530 Nm. Model G 55 AMG pokreće V8 motor snage 373 kW (507KS) i impresivnih 700 Nm obrtnog momenta.

Zvezda među terenskim vozilima koristi vrhunsku pogonsku tehnologiju i dinamički sistem kontrole upravljanja. Standardna oprema uključuje stalni pogon na četiri točka, elektronski sistem trakcije 4ETS, tri blokade diferencijala koje se uključuju pritiskom na dugme te 7-stepeni automatski menjač 7G-TRONIC.

G-klasa namenjena je za ekstremnu profesionalnu primenu, kao što su spasilačke službe, iako privatni kupci takođe mogu odabrati ovaj klasik za teže terenske uslove. Uz mnoga priznanja koja je legendarni Mercedes-Benzov terenac već primio, nove nagrade još jednom dokazuju da je G-klasa jedan od najpopularnijih i vrhunski urađenih modela na off-road sceni.

Iako su prvi primerci kupcima isporučeni tek krajem prošle godine, u anketi magazina „Off Road“ treća generacija Mercedes-Benzove M-klase osvojila je drugo mesto u kategorijama luksuznog SUV-a i novog modela.

M-klasa impresionira potrošnjom: novi modeli troše 25 odsto manje goriva od svojih prethodnika. Istiće se model ML 250 BlueTec 4MATIC koji troši samo 6,0 l/100 km, uz emisiju CO2 od 158 g/km.

Izvor: Autosport.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Mercedes-Benz



čitanja : 2843



Komentari

Prelepa masina. Za svako postovanje. Gledao sam malo na mobile.de cene polovne G klase. Po meni jedan od retkih modela na svetu koji toliko dobro drzi cenu, a da se niko ne buni zbog tako visoke cene. Znaju ljudi da je sa razlogom!

Autor Dragan 13 Feb 2012, 19:04

...M-klasa osvojila je drugo mesto...

a prvi je?

Autor savesni 13 Feb 2012, 19:45

Savesni, pa G klasa. :) Mercedes je kralj terenaca i Suv-a.

Autor McLaren 13 Feb 2012, 19:55

Očekivano.

Autor PITBULL 13 Feb 2012, 21:36

Nista novo za Tatu,zna se ko je prvi poceo da pravi prave terence u Nemackoj,zato nije ni cudo.

Autor MercedesInfo 13 Feb 2012, 21:54

Meni se iskreno nikada nije svidjala g klasa,uska,visoka,neproporcionalna,ali duboko postovanje sa moje strane,auto je legenda,sto dizajnerski,sto po sposobnostima,mada ruku na srce i ovo je model koji je najcesce sluzio kao statusni simbol.
Range rover sport ako mene neko pita:)

Autor UROS 88 13 Feb 2012, 23:20

G klasu postujem i zna se staje ona :) tu netreba ici dalje,ML su novi upropastili :)izgledom,a karakteristike moguce i da je zadrzao za off roud :)

Autor Rolls Royce 13 Feb 2012, 23:26

@Rolls Royce
Slazem se za ML. Ocekivao sam vise.

Ja se samo nadam da G klasa nece doci do ruku novih Mercedesovih dizajnera. G klasa je pravi Nemacki proizvod i ne bih voleo da dobije Korea styling :(

Autor Dragan 13 Feb 2012, 23:33

U Australiji su ga satanizovali. Ovde prolazi samo ozbiljan offroad 4x4 a nemacke imitacije sluze samo za poziranje pred shoping centrima dokonim domacicama i klincima u pubertetu. Ovde je za najbolji offroad proglasen Toyota FJ CRUISER.

Autor ChedomirADELAIDE 14 Feb 2012, 00:07

@Chedomir
Nije uopste vredan ni spomena, zato je vojska tamo narucila prvo oko 1200 komada pa posle jos oko 900, prosto ne kapiram kako neko moze da kupi ovakvu imitaciju.

Autor Bati 14 Feb 2012, 02:10

meni se G nije svidjala kada sam bio mali...sada gotivim taj retro fazon, a jos lepsi mi je Range Rover ..

a novi M. pa sve je super, ali Sang Y zadnji deo moramd a vidim uzivo da bih svario...mozda :)

Autor NemanjaBB 14 Feb 2012, 02:21

Baš večeras videh novi ML i 3, 4 redizajnirana prethodna. Ne znam, nikako da se naviknem na novi, prethodnik je baš baš dobar...

Autor Raziel 14 Feb 2012, 02:40

@Bati

ne kapiram: ko koga i koja imitacija?

Autor ChedomirADELAIDE 14 Feb 2012, 06:58

Toyota LandCruiser v8 je kralj off-rouda.

Autor Rale 14 Feb 2012, 09:19

@Chedomir
Australijska vojska je narucila oko 2000 komada, a ti ga nazivas nemackom imitacijom koja sluzi za poziranje.

Autor Bati 14 Feb 2012, 12:07

@Bati

Australijska vojska vozi modifikovane Land Rovere,nema ih u civilnoj upotrebi.

Ta vozila vidjam po australijskim putevima sa oznakama RAA.

Autor ChedomirADELAIDE 14 Feb 2012, 12:17

@Rale

Toyota LandCruiser v8 je ogroman offroad automobil ali ima problem po shumi i blatu. Dobar je za pustinju i pesak mada ga ovde koriste i za voznju po plazama.

Autor ChedomirADELAIDE 14 Feb 2012, 12:21

@Chedomir
http://www.carsales.com.au/news/2011/commercial/mercedesbenz/ara-confirms-second-order-for-benz-gwagen-26495

Autor Bati 14 Feb 2012, 12:38

@Bati

ne kazem da nisi u pravu, samo ti kazem ono sto sam video i procitao.

magazin 4X4 AUSTRALIA (4X4australia.com.au) je G klasu "ispljuvao" jer ni priblizno ne opravdava cenu i prateci marketing te imidz koji stvaraju.

Ni ja ne volim modele koji su zbog cene prisilno promenili namenu. Nije Mercedes jedini.

Autor ChedomirADELAIDE 14 Feb 2012, 23:50