
Iako su sanalitičari najavili blagi pad prodaje automobila u ovoj godini, Volkswagen je pokazao da su njihove analize, bar za prvi mesec ove godine, neutemeljene.
Volksvagen je sa prodatih 419.200 automobila povećao prodaju u odnosu na
januar iz 2011. godine kada je prodao 418.600 automobila.
To je povećanje od samo 0,1 odsto ali je sasvim dovoljno da pokaže da nemačka
kompanija sa pravom očekuje rast i ove godine.
Početak ove godine doneo je ogromne izazove za Volkswagenovu prodajnu mrežu. Pre svega, zabeležen je pad prodaje u azijskom regionu, kao i u Kini. Volkswagen navodi i to da je razlog za smanjenje prodaje u Kini novogodišnji festival koji je počeo nešto ranije nego inače. Sa druge strane zabeležen je rast prodaje u Sjedinjenim Američkim Državama (i to rast od čak 47,9 odsto). Takođe, prodaja Volkswagena je porasla u Južnoj Americi, Indiji i u Evropi.
Izvor: Proauto.ba
Foto: Volkswagen