
Kako piše Tanjug, Železnice Srbije će već krajem februara početi da prevoze autodelove za novi Fijatov model, a od juna i gotove automobile.
Železnice će do kraja ove godine iz Kragujevca za Bar transportovati 26.400 automobila (Fijat 500 L) sa 132 teretna voza, rekao je za Tanjug generalni direktor srpskih železnica Milovan Marković
Marković je naveo da će prvi voz sa autodelovima za Fijat doći u Kragujevac krajem ovog meseca iz pravca Šida.
„Uskladili smo taj prevoz sa dinamikom proizvodnje koju očekuje Fijat”, kazao je Marković.
Tokom juna i jula železnice će svake sedmice, prema Markoviću, prevoziti do Bara gotove automobile sa po jednim vozom, a u avgustu i septembru sa po tri voza nedeljno.
U oktobru će železnice transportovati nova Fijatova vozila sa sedam vozova nedeljno, a u novembru i decembru će biti po devet vozova sedmično.
Marković je dodao da će svaki voz nositi po 200 automobila.
Generalni direktor Železnica je kazao da je već utvrđena dinamika i za 2013, po kojoj će svake nedelje iz Kragujevca za Bar ići 14 vozova, kao i jedan voz prema Subotici i dalje ka Evropi.
Planirano je da srpske železnice naredne godine iz Kragujevca transportuju oko 3.000 automobila sedmično, ili ukupno skoro 160.000 automobila, precizirao je generalni direktor Železnica Srbije.
Marković je naglasio da je ugovoreni posao prevoza autodelova i automobila za potrebe Fijata izuzetno značajan posao za Železnice Srbije, grad Kragujevac i Srbiju.
Autor: Tanjug.rs
Foto: FiatStopaljke ko da su prekopirali sa Paceman-a:
http://www.miniforum.com/forums/attachment.php?s=95d693861d773226f84c05a1591ce5eb&attachmentid=678&d=1294702913
Iduće godrne 15 vozova nedeljno? Ovo me bas i ne raduje.Bice u Kragujevcu ko nekad, beskrajna čekanja na pružnim prelazima. A vozovi su jos sporiji, ukratko zakrčiće grad vozovima i šleperima. Već sada zeleno za pešake na nekim mestima traje 10 sec.
Pored C3 Picassa koji kosta 12,5K, ovaj Auto se NIKADA nece moci (dovoljno) prodavati za cenu od 16K!
http://www.citroen.rs/citroen/index.html#putnicka?model=c3p
Pri tome oba auta su neverovatno slicna!
Prvo treba da obnove kompletnu zeleznicu, bolje reci da naprave novu jer je sramotna!
Da se kladimo da ce ovo biti voz koji ce najmanje kasniti inace ce zeleznica(drzava) placati penale... ;)
Orlo
Mudro zboris..
Nedjo
I ja primetih C3 Picasso kao odlicnu soluciju zbog cene.. Kad je izasao, cena je bila znatno visa..
Ove godine 26.400 a iduće 160.000 automobila, plan ko da ga je Kardelj pravio. Zatim kredit za modernizaciju pruge. A ni autoput do Batočine nije završen, obilaznica oko KGa nije ni započeta. I odakle nam pravo da kritikujemo FIAT za sporost.
Novi SAT plus:
Pise da ce biti tri motora: -Twinair turbo 85ks
-Multijet 95ks i
-1.4 100ks!
Znaci nece ici onaj tromi od samo 77ks (hvala Bogu!)
Pitanje cene: za nijansu ce biti skupji od modela 500, ali nesto ispod prosecne cene konkurenata ciji raspon se krece od 12-18 000 eura...
Platforma - potpuno nova!
Mnogo mi je drago da cujem da se nesto tako ozbiljno desava, a mislim da bi mnogo vise u Srbiji ostalo para, kada bi sav taj transport brodovima isao preko luke Dunav u Pancevu, koja je isto tako povezana prugom, neuporedivo bliza od Bara, i sasvim upotrebljiva, mogli bi isto kao i Rumuni koji transportuju Dacia-u i Nemci-Turci koji voze mnogo brodovima za Evropu Fiat da kompletno transportujemo iz Srbije!