
Predstavljanje Modela X (o njemu više OVDE) je za Tesla Motors bio pun pogodak. U samo jednom
danu interes za ovaj brend vrtoglavo je porastao što se odrazilo i na prodaju
njihovih automobila.
Prodaja Modela S je tako u tom periodu porasla za čak 30%, poseta Teslinom zvaničnom sajtu za 2.800%, a interes za novi Model X vidljiv je i na Google pretraživaču.
Sve to pokazuje da je Tesla Motors odradio odličan posao. Još jedan dobar pokazatelj su i narudžbine za novi crossover koji je do sada, uprkos konceptnom obliku, prodat u vrednosti većoj od 30 miliona evra.
Izgleda da kupcima ne smeta što će Model X u njihove garaže stići tek 2014. godine.
Izvor: Automotoportal.hr
Super, lepo je to, a to za posetu sajtu, to su definitivno u 50% slučajeva učestvovali novinari!
Ludog li sveta. :)
Pitam se da li znaju odakle je Nikola Tesla, ili ga računaju kao "svog"...
@Raziel
Za cudo, ne racunarju ga za svog, redovno Ameri isticu odakle je i ko je bio Tesla.