
Francuski “Reno” je saopštio da je neto profit u 2011. smanjen za 39 odsto, ali da je prodaja porasla i da su troškovi pod kontrolom.
Ovo ukazuje da Reno bolje posluje u teškim vremenima u odnosu na svog rivala
“Pežo-Sitroen”.
Neto profit za 2011. je iznosio 2,09 milijardi evra zbog pada koji se u
najvećoj meri pripisuje izuzetnom dobitku u 2010, dok je operativni profit
gotovo udvostručen na 1,24 milijarde evra, prenela je francuska novinska
agencija AFP.
Prodaja je porasla za devet odsto na 42,63 milijarde evra budući da su tržišta
van Evrope nastavila da dobro funkcionišu.
Kompanija “Reno” saopštila je da očekuje da od prodaje van Evrope ostvari 43 odsto ukupne prodaje.
“Reno” je istakao da drži troškove pod kontrolom, ali da više cene sirovih materijala ne mogu biti u potpunosti neutralisane povećanom prodajom.
Ova kompanija je takođe saopštila da je nastavila da smanjuje dug i da je bila u stanju da isplati dividendu u 2011. od 1,16 evra po akciji.
Francuski automobilski gigant “Pežo-Sitroen”, koji se bori da smanji troškove, saopštio je da je njegov neto profit u 2011. smanjen za 48 odsto na 588 miliona evra i pored rasta prodaje od sedam odsto, na 59,9 milijardi evra.
PSA je saopštio da će povećati svoj plan smanjenja troškova na milijardu evra, sa 800 miliona evra koliko je najavio u oktobru, koji takođe obuhvata i ukidanje na hiljade radnih mesta širom Evrope.
Autor: Tanjug.rs
Foto: Renault
Ipak je Laguna promašaj, Koleos još bzvz-niji, Klio redizajnom postao glupav...
A Latitude, bolje da ćutim
Teska vremena korejci pretisli, sve su bolji, cesi takodje a ovi jos tapkaju. PSA grupacija je iz perioda kada su prodavali ekstravagantne modele, odlicne izgledom presla u proizvodnju sasvim prosecnih modela izgledom kako bi mozda zadrzala neke kupce. U svakom slucaju jos par bezlicnih modela i ni ovih pola milijardi nece imati...nazalost...