
Prošle nedelje, 22. i 23. februara je u austrijskom Saalfeldenu održan BMW xDrive Experience za novinare iz regiona, koji su mogli da se uvere u sve prednosti xDrive-a na licu mesta.



Pogledajte samo deo fotografija, a zahvaljujući prisustvu novinara iz redakcije SAT, utiske možete pročitati u sledećem broju SAT revije.
Izvor: Radulovic-group.com
Citao sam ranije jedan casopis,i bila rec o X-drive,i spomenuli su da je jedan od najjacih sistema 4x4,bila raznih teza o toj temi:)
Dari su digli X6 iz dvorišta.
Još jedan u nizu.
Lola,Dara,da vidimo ko je sledeći. :)
@Rolls
Oni su valjda uzeli tehnologiju od Land Rovera,dok je bio pod njima.
X drive je sminka, quattro i 4 matic i onaj Subaru 4x4 su zakon. Koji god test sam gledao X5, X6 najgori. One manje necu da pominjem , ono je cirkus.
Imao sam svoj X5, Audi sa quattro pogonom, Land cruser, PAjero, Range rover itd. Samo vozima auzomobile sa pogonom na svim tockovima najjjjj vecee sranje od svih je x drive.Svaka cast za motore i dizajin nove serij 5 a li x-drive nikad vise. Sa X5 sam dva puta morao da otkopavam sneg lopatom da bih mogao da izadjem sa parkinga, to mi se nikad nije desilo sa Pajerom ili nedar boze Land cruserom.A i na svim testovima je najgori, Japanci i Rover su ispred njih svetlosnu godinu kad je u pitanju 4X4.
@McLaren
Nemoj da si smesan...4Matic nije ni blizu Quattro-u i subaruovom 4x4... ;)
imam casopis o pogonima 4x4..i testovima terenaca..x drive..i nisanov dva najsavremenija i najbolja sistema..a u dzipovima g..klasa..x5..onda rover..audi na sedmom mestu..
Pit :)Uvekje neko od nekog gledao:)Neboj se ti za daru kupice ona novi:)Svaki sistem zastite ima i svoju rupu:)Da se nemoze obiti ni jedan auto,od cega bih lopovi ziveli:)Svaki se moze odraditi:)sigurno:)
U casopisima je sve moguce platiti, sto se vise reklamiras vise te hvale i to je tako u svim oblastima pa i u auto casopisima. Sto se mene tice sa X-drive sam zavrsio. Ne trebaju mi casopisi za ono sto sam probao, prodao sam auto posle prve zime
@BBB
Bravo ti ga ;)
Zato su Audijev Quattro i subaruov 4x4 dokazani sistemi,nema tu mnogo kalkulisanja i glupiranja,izadjes sa automobilom,pokazes i dokazes ;)
Sada dok je bio ovaj najveci sneg,komsija je vozio svoj A4 quattro kako je stigao,sneg mu bukvalno do pola maske bio,samo je bacao i gazio.Kada gledas onako,bas lepo izgleda :) Kaze komsija ' Uz masnu banderu izlazim sa njim ' :)))
Mojne da mesate stvari svi nabrojani sistemi 4x4 su razliciti. 4matic i x-drive imaju primaran/konstantan pogon pozadi a samo jedan deo se moze prebaciti i to samo u slucaju da se prepozna proklizavanje. Quattro i subrauov sistem imaju permanentan pogon na sva 4 tocka, dok ovi novi sminkerski SUV, crossover-i i crossover karavani imaju konstantan prednji pogon(u principu skoro svi koriste Haldexov sistem) imaju pogon napred a samo povremeno pozadi. Zavisi od svrhe 4x4 pogona ako je primarno namenjen vozilu po asfaltu i po terenu, tako ih treba gledati. Mogu u novinama da pisu sta hoce dok ih covek ne proba...oni su se napalili kada su vozili SS aute pa bi sada da se svi auti tako ponasaju u voznji...
@dusan
Pa naravno da nije,bolji je mnogo. Nijedan Audi ne može da izadje tamo gde može novi ML.
G klasu neću ni da pominjem. :)
Quattro je samo najizreklamiraniji 4x4 pogon,zato što nemaju zadnju vuču ko Mečka i BMW,pa zato kad je jači motor mora quattro,jer prednji pogon ne može. :)
P.S. Kod Mečke i BMW-a se 4x4 doplaćuje,Audi ga daje za dž,tj fabrički. :)
@Pitt
Posto cesto govoris da je Audi isto sto i VW, onda kao konkurenta ML-u mozes da uzmes Touareg-a.
@PITBULL
Odakle ti znas gde moze da izadje novi ML?Video si reklamu gde kazu izlazi gde hoces pa ti potvrdjujes?Q7 V12 ima da izvuce 3 Ml tamo gde ne moze jedan Ml da izadje...Idi pa pogledaj taj fensi Q7 3.0 izvlaci zaglavljene kamione po snegu...Ima sve da se vidi...Audiju sigurno ne bi bio problem da rade automobile sa zadnjom vucom,ali opredelili su se za drugu stranu i odlicno im ide prodaja ;) Quattro nije da je izreklamiran,vec kad se pojavio bio je najsavrseniji,to je odjeknulo i naravno,i dan danas je najbolji,a odmah iza njega Subaruov,tu je negde i Nisanov...Daleko od toga da je 4matic uz njih,G klasa je surovi kockasti terenac sa gumama kao kod Nive,sto mu pruza dobar prolaz...
@Bati
VW nije premium. A i to ne bi bilo humano. Tuareg je smešan za ML-a. Novom ML-u nisu više konkurencija X5 i Q7,već Range Rover i ozbiljniji off-roaderi.
Naravno,za težak off-road,tu su G klasa,Jeep,Land Rover.
@dusan
Uzmeš lepo i pogledaš. U Mercedesu su slušali i uvažili želje i potrebe kupaca i novi ML je napravljen kao ozbiljan off-roader ali takodje i za asfalt,jer ima "activ curve sistem",ne naginje se,možeš da ga siliš u krivinama. :) Tako da je pomirio dva sveta.
A evo vajni Tuareg kako se muči:
https://www.youtube.com/watch?v=TIFz2TvvMWw
Imao ga prijatelj i ML-a takodje,jedva je čekao da se trsi Tuarega,nisu za poredjenje.
GL bije Q7 na off-roadu,a G klasu neću da uzimam uopšte,nije humano. Eto,korektan sam,pa neću G klasu da uzimam,samo ML-a. :)
https://www.youtube.com/watch?v=ctlnJv9hZRw
Dovoljno je reći samo da novi Grand Cherokee koristi ML-ovu platformu,toliko.
A ne Porše što koristi VW-ovu,i ostali folcika proizvodi. :)
https://www.youtube.com/watch?v=6yxmjHXpBaI
@PITBULL
Odjednom volis Bmw a ne volis Audi...Covece...
Pazi,do 3.0 se i kod Audija doplacuje...Posle toga se dobija standardno,ali to je Audi i pogledaj cenovnike preko te kubikaze,sa istom snagom i stavi 4matic,,pocetne cene su slicne ;)
Mercedes nudi E250 4matic,dok kod audija nemas 2.0 quattro standard.
Evo ti primer..
A6 3.0 245ks(quattro) 52,300e,Mercedes E350cdi 265ks(4matic) 52,540e.
@dusan
i E350cdi 4matic i bmw 530dx su oko 55000 u Nemackoj.
@PITBULL
Smesno,smesno...Novi Ml stigao skoro i vec ga proglasava za off roud kralja...
On je konkurent Q7 i X5,ne moze da ide na gore...
Tuareg je po mnogim testovima stavljan u premijum,zbog svega sto nudi,nemoj ti samo sa tvojim prijateljem da ga svstavas gde vi hocete ;) Gl i treba da bije Q7 u offroudu,ako malo razmislis shvatices i zasto...
Znaci Porse je vw i opet je skuplji od Mercedesa,kakav bezobrazluk,kako je to moguce !
@dusan
Ja volim Mercedes,a posle njega Audi i BMW. A tebe boli što iznosim činjenice ili šta?
Ili ne treba da iznosim činjenice ako nešto volim?
Audi je najjeftiniji,pa onda ide BMW u sredini i Mercedes je najskuplji. Treba pogledati i paletu modela. Mercedes ima veliki broj modela skupih ili ekstra skupih. Ja ne znam šta je sa tobom,stalno lažeš oko cena???
A6 3.0 tdi kvatro je 51 200eur u Nemačkoj,a E350 cdi 4 matic košta 55 365 eur. To je 4 hiljade razlika u startu,a za 4 hiljade može fina oprema da se stavi.
Zašto stalno lažeš oko cena,koji problem imaš???
@Dusan
E350 i 530 su skuplji od Audija i bez 4x4, a kamoli sa njim. Realan sam. Covek kupio A6 3.0 tdi 70k, totani full, a E350 bi ti izasao i do 100k u fulu.
Po svim testovima ML je vrh, trenutno nema boljeg. Po svim mogucim kriterijumima.
@pitbull
to da mercedes ne moze da se ukrade i da je ML ozbiljan offrouder nazivas cinjenicama. Ko je to rekao - Mercedesov PR ili marketing manager? Ne budu smesan. Sto se tice cene, Mercedes ima skuplju S klasu nego BMW sedmicu, ali sta to vredi kad je u Evropi najprodavanija S klasa S250CDI, a najprodavanija sedmica 740d. Razlika izmedju ta dva modela je 10.000 evra.
Nije ni cudo sto BMW ima profit kao cela Daimler korporacija.
ps.A tu su i one dve "zamaskirane" sedmice sa ihaha cenom...
530xd košta 54 600eur u Nemačkoj. Dakle,kao što sam rekao,Audi najjeftiniji,pa BMW u sredini i Mercedes najskuplji. Nije velika razlika,skoro hiljadu eur,ali BMW uvek mora da bude jeftiniji od Mercedesa. :)
Oduvek bilo i oduvek će biti.
A za "neke",samo ću da pomenem S63 AMG i gospodara S65 AMG. :)))
@dusan
G klasa uglavnom ima gume kao i kvazi terenci. Q7 koliko god ga ja voleo, po terenskim mogucnostima moze da se svrsta jedino u klasu sa A6 allroad i slicnim.
@Pitt
Nisam ni rekao da je premium, mada kad pogledas malo bolje jedino ga znak sputava, a cena mu je premium, uzmi malo bolje uporedi pa ces videti da su tu negde.
I ML nikako ne moze da se stavlja u isti kos sa Range Roverom.
@toma
To jesu činjenice. Možeš i sam da se uveriš,pogledaj klip. A što se tiče kradje,kad si čuo da su nekom ukrali ML-a? :)
Ne brini se,nećeš ni čuti,niti bilo koji Mercedes sa IC ključem.
A X6,X5 kradu svaki dan. :)
Lola,Dara itd itd. Samo se nižu. :)
Devojka došla iz Italije sa novim X5 i kad se probudila ujutru,morala je autobusom da ide (figurativno). :)))
@Bati
VW ne može da se poredi sa Mercedesom,realno. Pa pogledaj Tuarega,ko Golf-Passat izgleda. Svi su jednobrazni. Drugo,da ne pričamo o enterijeru,kvalitetu matrijala,rafinisanosti,robusnosti. Onda krade se ko biciklo,mislim,meni je to jako važno,jer ne želim da sam pod stresom da razmišljam oću li peške kući. :) Stravično je da daš koliko god para i da ti to neko "uzme". Ne znam da li si pogledao one linkove,možeš da vidiš tamo i o Tuaregu i o ML-u. Poredjenje sa Range-om sam rekao zbog off-road sposobnosti novog ML-a,jer je novi ML zbog zahteva kupaca napravljen tako da ima ozbiljne off-road osobine. A trebali bi da mu budu konkurenti kao X5 i Q7. Pa ko još tera X5 van puta,verujem da se niko nije usudio. :)
Prijatelj je imao Tuarega 2,5 tdi i nezadovoljan je bio. Naravno,ne može sa ML-om,a vrv je ok ali činjenica je da je ispod ML-a. Pa svi oni su izbacili "džipove" nakon Mercedesa,ML-a.
Ali razlika je ta što je Mercedes već odavno imao legendu G klasu i nije u tome laik,za razliku od ostalih. A G klasa je,kao što znaš vrv,napravljena za potrebe Nemačke vojske i bukvalno ta ista verzija je puštena u civilnu prodaju. Zato i kažu da joj ne može ništa ni manji nuklerani udar. :)
Nesalomiva.
@PITBULL
Da,imas i onaj od 51k,ali sa manjom snagom ;)
Vidim da nisi dovoljno upucen pa da te uputim,imas 3.0tdi sa 204,245 i 313ks...
E,taj 245 je pandan E350cdi,zato sam njega i uporedjivao i razlika je par stotina evrica...Tu cenu sto si naveo ne moze biti istina,posto sam licno gledao cenovnik za Nemacko trziste i naveo sam ono sto pise!S250 prodaje Merdza,to ni Audi ni Bmw ne nude,svaka im cast,trziste je trziste ;)Vec sam rekao,Merdza nudi i E250 4matic standard,kod Audija to krece tek standard od 3.0 256ks.
@McLaren
Tvoje komentare ne uzimam za ozbiljno vise...Tvoj prijatelj je verovatno uzeo onaj sa 204ks,mogao je da uzme onog sa 313(da je imao para),pa da mu u fullu izadje 100k.
@Bati
www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/mercedes-ml-bmw-x5-und-range-rover-sport-maechtiger-auftritt-fauchende-diesel-4129525.html?show=2
@dusan
Ne lazem bre, covece. Moj otac i zet ga gledali, ja nisam bio tu. Posle sam ga izvdio onako. 245 ks, totalni ful Led farovi, crna boja, ogromne felne, koza ama sve...
@dusan
Opet ti,zašto troluješ i lažeš???
Evo link pa neka se sam svako uveri.
http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a6/a6_limousine.html
Taj je 43 000 slabiji. :)
A 55 900 košta biturbo dizel sa 313 konja,kao single turbo Mečka. ;)
@Pitt
Ajde da se slozimo da se oko Touarega ne slazemo.
G nije napravljena za Nemacku vojsku, koliko se ja secam prvenstveno za njeno postojanje treba da budemo zahvalni iranskom Sahu koji je bio Meckin akcionar i koji je pokazao interesovanje za projekat i narucio oko 20000 za iransku vojsku. Medjutim kada je projekat postao stvarnost tadasnja iranska vlast otkazuje porudzbinu, tako da sledeci kojima dugujemo zahvalnost za pocetak proizvodnje su nemacka granicna policija i argentinska vojska, koje su zatim pratile norveska i indonezijska vojska...
@Mclaren
RR Sport je druga prica.
P.S. Od kako se pojavio RR Sport prosto ne mogu da ga svarim, dok sam sa Evoque prosto odusevljen iako sam mislio da cu biti zgrozen.
Ne mogu da se nacudim oko cega se vi svadjate, znaci ako je skuplji onda je bolji??? A6, E i 5 su toliko slicni da bih kad bih birao auto od ta 3 za 55.000 uzeo onaj koji ima najvise opreme, ma koji od ova tri. Kao da je cilj oshishati kupca sto vise. Ma dajte se uozbiljiti, fanovi nipodastavaju one druge marke, a balili bi da im nekako u ruke padne neki konkurentski model. Neozbiljni ste bre!
@Bati
Moguće da je i za Iransku,ali važno je da je nastao za potrebe vojske,a to odma stavlja do znanja kakav je. :)
https://www.youtube.com/watch?v=nFtQOalGLoA
Evo ovde sam naišao na to što ti kažeš. U opisu teksta dole.
https://www.youtube.com/watch?v=GqV0YtF_ndo
Što se tiče Tuarega,ok je on,ali ne može sa ML-om. Ne moramo mi uvek da se složimo,svako ima svoje mišljenje. :) Mercedes je već imao iskustva sa G klasom,a Tuareg je nastao posle ML-a,kad su videli šta tata radi. :)
Sad svi prave "SUV".
@toma
ML ima "low range" dugme,ovaj novi ima "on&off road" paket.
@Pitt
A sto se tice nemacke vojske, cini mi se da su oni tada imali nekog VW terenca.
Koliko vidim svi ste internet i časopis vozači, izgleda da je jedino BBB imao neka realna iskustva sa 4x4 pogonom. Naravno da su Mitsu i Rover daleko ispred drugih, probajte ljudi, nemojte da se svađate na osnovu plaćenih novinarskih tekstova.
Na vecini testova pogona je pobedio 4matic (avtomobila), kao najbolje izbalansiran (malo penzionerski:)) ili novi quattro (sa criwn gear diferencijalom) u kombinaciji sa sport diferencijalom. xDrive je odlican sistem, to sto je gospodin gore zaglavio je posledica guma, tipa snega (nije svaki sneg isti)...i mozda sto nije iskljucio elektroniku.