home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nemački proizvođač vozila Volkswagen je u 2011. godini ostvario najveći profit u svojoj istoriji.

Sudeći po najnovijim informacijama, Volkswagen je 2011. ostvario profit od čak 20.5 milijardi dolara što je više nego duplo u odnosu na 9.1 milijardu dolara profita ostvarenog u 2010. godini. 

Profit je ostvaren najviše zahvaljujući odličnom poslovanju u Aziji i Severnoj Americi, kao i ukupnom rastu prodaje od 15%.

Autor: Zoran T. – Autoblog.rs

Foto: Volkswagen



čitanja : 1302



Komentari

Ne čudi, zaista nemaju konkurenciju.

Lično nisam očekivao da će tako dobro odoleti krizi i treba im odati priznanje.

Bravo!

Autor Nebojša 28 Feb 2012, 02:33

A zašto se računa i dolarima?
Dokle će više dokone američke firme za ,,rejting" da ocenjuju i da daju podatke o tuđim profitima, rejtinzima, i tako dalje?
Neka gledaju svoje firme Ford, GM i italijanski Dodž, Džip i Krajsler. Da im nije Fijat ni tu trojicu nebi ocenjivali.

Autor MasterHaosis 28 Feb 2012, 05:53

mislim, da je puno toga došlo iz kriznih poticajnih kupovnih subvencija ali ipak, svaka čast...

Autor drugmirko 28 Feb 2012, 10:28

Kako god da okrenes, ovima je profit skoro duplo veci od budzeta Republike Srbije.
Jeste da sto neko rece, prodaju maglu, prepakuju iste stvari po 100 puta ali ovo je pokazatelj kolko im dobro ide.
Respect!

Autor cls 28 Feb 2012, 10:31

Sta je sa njihovim nezadovoljnim korisnicima, mogli bi i neki opoziv da naprave pored toliko gresaka na 1.2 tsi motoru. Velike kompanije prave opozive i brinu o svom krajnjem potrosacu!!!!!

Autor zoro osvetnik 28 Feb 2012, 13:13

Gomila zanimljivih komentara na racun Volkswagena i njegove politike:

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=582788

Autor carobnjak 28 Feb 2012, 14:00

"Da im nije Fijat ni tu trojicu nebi ocenjivali."

bez uvrede, ali ovo je zesca provala. nikad gm, ford i chrysler nece propasti. NIKAD. zato sto to drzava nikad nebi dopustila.

Autor mile antena 28 Feb 2012, 14:57

Hahahaha, bez uvrede, ali ovo je još jače:
,,zato sto to drzava nikad nebi dopustila."
Da država nebi dozvolila nebi ih onda Fijat kupio, nego bi bili u 100% vlasništvu države.
Država digla ruke od njih.
Sada gosim Serđo upravlja svom tom zbrkom tamo.

Autor MasterHaosis 28 Feb 2012, 17:47

da je drzava digla ruke od njih onda nebi sve vreme dobivali financisku pomoc drzave.
da je drzava digla ruke od njih chrysler bi odavno pukao jer su par puta u poslednjih 40 godina bili na ivici bankrota i gle cuda - svaki put su se vracali uz financisku pomoc drzave.
informisi se prvo malo pre nego sto tako nesto napises

Autor mile antena 28 Feb 2012, 18:04

A ti prvo čitaj detaljno šta ko piše, pre nego što savetuješ drugog.
Ja mislim da sam lepo napisao
,,Država digla ruke od njih.
Sada gosim Serđo upravlja svom tom zbrkom tamo."
Znači nisam govorio o prošlom vremenu nego o sadašnjosti.
Očigledno da država ne može više da ih finansira u tolkoj meri kao ranije, pa su morali da ih prepuste Italijanima.

Autor MasterHaosis 28 Feb 2012, 19:01

i da fiat nije uskocio drzava bi spasila chrysler. drzava nikad nebi dopustila da propadnu, isto kao sto nisu dopustili ni da gm propadne.

Autor mile antena 28 Feb 2012, 19:15

mile antena
Eh da je "srece" pa da government digne ruke.. :)))

Autor Panchev9 28 Feb 2012, 20:07

E sada ima da se vrtimo oko onoga ,,šta bi bilo kada bi bilo". To može da se sad prevede kako kome odgovara. Da Fijat nije uskočio, država bi ih spasila. Ali opet, ČIM JE FIJAT USKOČIO, znači da država nema više dovoljno nova da ih spašava, jer nisu oni jedina rupa koja curi u državi.
I da nebismo se više vrteli u krug, da auto ne interveniše na kraju, i ja nemam nameru da ponavljam jedno te isto,
nego, bolje da se vratimo na temu, povećanje profita.
Fijat profitira, kupuje Američke marke, VW profitira takođe zahvaljujući mnoštvu modela koji su izbacili, ali i njegovim brendovima Škodi, Audiju, Seatu.
Ford je na dobrom putu u ovoj godini, jer nema više glavnih modela podeljenih za Američko i Evropsko tržište, nego globalni. A i novi Mustang se bliži.
mile antena, to znaš verovatno bolje od mene pošto si tamo, ja sam čuo da planiraju Mustang da izbace za ceo svet, kao i Ševrolet Kamaro. Jel to tačno?
Takođe, eto, Kadilak dolazi u Evropi, što je po meni ekstra, da parira nemačkoj trojci. Ja sam lično za što više marki. Što više noviteta, što veća konkurencija, što niže cene.

Autor MasterHaosis 28 Feb 2012, 20:43

rekli su da ce sledeci mustang biti globalni i da na njemu rade inzenjeri iz celog sveta, ali ce i dalje imati prepoznatljiv americki dizajn. nece biti retro u tolikoj meri kao sto je sada, ali opet dovoljno da se zna da je mustang

Autor mile antena 28 Feb 2012, 21:11

GM imao profit od nekih 7 milijardi,Vw 20...
Covece...

Autor dusan 28 Feb 2012, 21:18

@MasterHaosis
Cekaj polako nisi u pravu. Fiat je i sam u krizi tako da nije imao kesa da pomogne Chrysleru da stane na noge. Chrysler se spojio iz razloga sto su hteli da pokazu javnosti kako su se sada opametili, posto su izvuceni iz bankrotstva novcem porekih obveznika, i da se menjaju na bolje na taj nacin sto se udruzuju sa nekim kako bi se on brinuo o njima. Cista prica za javnost odnosno da se smiri strast o velikom novcu koji su dali hronicnom gubitasu. Osim toga Fiat je imao koristi takve sto zna da iza Chryslera stoji najbogatija drzava koja lako moze da odvoji novac a to pre Fiat nije imao-poledjinu as novcem. Ovo preuzimanje akcija je cisto formalno kako bi se oznacilo spajanje. Pre neki dan si spomenuo zaradu Fiata - to je u celosti zahvaljujuci Chrysleru, jer onaj pad od valjda 17% u Evropi za Fiat sigurno im to nije doneo. Da je za ovo preuzimanje akcija Chryslera Fiat dao novac bilo bi drugacije, nego je izvrsena kompenzacija - Chrysler dobija razvoj manjih modela a ovi za uzvrat akcije tako. Osim toga ameri su pametni ako dodje do novog bankrotstva znaju da ce Italijani biti formalno krivi a ne oni i time su oprali ruke od bilo kakve odgovornosti...

Autor Orlo 28 Feb 2012, 21:22

Orlo, pa u svakom slučaju znači ima da bude prebacivanje krivice, kao što si sam rekao ,,ameri su pametni ako dodje do novog bankrotstva znaju da ce Italijani biti formalno krivi a ne oni i time su oprali ruke od bilo kakve odgovornosti..."

To ja znam tu priču nego nemam vremena da opširno pišem sve, a i sumnjam da će neko da čita sve to osim auta, pošto on mora kako bi objavio komentare.

orlo, ja sam ukratko rekao ,nisam ja mislio da je Fijat uzeo Krajsler iz ljubavi prema njemu da nebi propao, to se podrazumeva da Fijat preko njih ima nameru da prodre na američko tržište gde je bio slab dugo vremena, ili ga uopšte nije bilo, neznam tačno.
kako bilo, Fijat pomera krajsler sa Evrope, Krajslerovi modeli će biti sa Lančinim znakom, a obrnuto, Lančini modeli u Americi će biti sa krajslerovim znakom, i tako će obe marke da se poprave, s tim što neće biti prisutne na oba tržišta istovremeno, osim Krajslera u Britaniji valjda.
Poenta jeste u tome da kada je krajsler, po ko zna koj put oslabio, i trebala mu je pomoć, Italijani su videli priliku i uskočili po logici bolje oni nego VW ili Japanci, ili još gore po njih, Kinezi.
Samo ja lično sumnjam da bi ih država beskonačno pomagala da im donira ogroman novac kad god njima pritreba. Zato su i dozvolili da neko drugi preuzme. Ili u krajnjem slučaju, dali bi im novac, ali bi ih zato uslovili sa zatvaranjem nekih pogona van Amerike. kako god, gore bi prošli da se država umešala ovaj put nego Fijat. Amerikanci nisu glupi, ali ni Serđo nije glup hehe.
Fijat jeste bio u krizi, ali je u sred krize kupio delimično krajsler, i nastavio sa radom, tak oda je vrlo brzo izašao iz krize. Jeste problem i dalje Italija, njihova matična zemlja zbog skupe radne snage i krize u Italiji koja je uslovila i smanjenu potražnju. Da se nebi zamerali sa svojom vladom i gubili novac zbog silnih štrajkova sindikata, Fijat nastavlja da proizvodi neke modele u Italiji, čak i sa gubicima, dok sa strane pokriva te troškove.
ma znam to od prilike, nego ne isplati se da pišem.
kao što sam rekao, nema ko da čita ,samo par vas. I auto, naravno. Ja mislim od ovih dugih tekstova njemu se diže kosa na glavi.

Autor MasterHaosis 28 Feb 2012, 21:43

mile antena, pardon, nisam video tvoju poruku od Orlove velike.
Pa da, znači nisam pogrešio, dobro sam čuo. Ja sam se obradovao kad sam čuo da će Mustang i Kamaro da dođu u Evropi.
Mustang obožava, to je kultni auto tamo.
Isto sam se obradovao za Kadilak, pošto će da bude još jedna premijum marka da parira nemačkoj trojci, Alfi i Leksusu.
mile antena, jesi li vozio Kadilak neki, kako su se pokazali tamo kod vas?

Autor MasterHaosis 28 Feb 2012, 21:55

@MasterHaosis
haha, ne isplatise da pisem a raspisa se samo tako...
Eto i ja sam procitao!
Nemam sta da dodam... :)

Autor carobnjak 28 Feb 2012, 22:01

@MasterHaosis,
da ti kazem zasto drzava nikada nebi dozvolila chrysleru da propadne - jer ako propadne chrysler propadose i gm i ford.
zato sto ako propadne chrysler propadaju i sve one firme koje su dobavljale delove za chryslerove. a gm i ford koriste identicne firme i za svoje delove. a gm i ford ne mogu da opstanu bez takvih firmi. i ne samo gm i ford vec svaka auto kompanija koja proizvodi svoje modele u americi (toyota, honda, vw ...). tako da ako propadne jedan odose svi u tri lepe, sve se to vrti u krug.
ne kazem da bi drzava nastavila samo da daje pare, a da ih chrysler gubi, ali drzava ih sigurno nebi pustila da propadnu; u najgorem slucaju, neko drugi bi postao vlasnik

Autor mile antena 28 Feb 2012, 22:03

@MasterHaosis,
vozio sam nekoliko cadillaca iz 1990ih, deville uglavnom, ti mogli su jako udobni.
od novijih sam vozio cts i escalade, oba su jako tvrda, kao da su nemacka skola.

Autor mile antena 28 Feb 2012, 22:21

mile antena, pa da, u pravu si, ja kada sam rekao da je država digla ruke od Krajslera, nisam mislio da je bukvalno digla ruke da ih pusti da propadnu sami od sebe, nego sam mislio da je država digla ruke u smislu da neće više stalno da im plaća a da oni gube pare, nego eto, da se traži alternativno rešenje.
Ali sve ovo ima jednu vrlo možnu i svetlu stranu. Nema više tipično američki, evropski i slično, automobili, nego u sred krize svi su prinuđeni da sarađuju. Eto, na primeru Krajsler-Fijat. U okviru Fijata su Alfa Romeo i Lanča, a u okvoru Krajslera u Dodž i Džip. I sada kao zajednička firma ima mnogo benificija, razmena tehnologija, platformi, uklanjanje slabosti, povećavanje prednosti, na primer kroz Fijat Amerikanci će dobiti tehnologiju malih i šredljivih automobila, a kroz Krajsler, to jest Džip, Italijani će dobiti tehnologiju ekstra terenaca, pošto Nemaci u Evropi prednjače nad Italijanima što se toga tiče, i to ubedljivo.

čarobnjak, haha! večeras me nešto pokrenulo.
Ali nije to sve, imao sam jedan veliki komentar koji auto nije objavio, plus jedan veliki koji sam napisao, i treći kada sam javio autu da ga zapravo ne objavljuje!
Ali dobro, bar se raspričasmo, i komuniciramo ako ništa drugo, i razmenjujemo mišljenja.
čarobnjak, znao sam da ću da te ostavim bez teksta! haha

Autor MasterHaosis 28 Feb 2012, 22:26

mile antena, Hmmmm....
Nisam baš nešto primetio da su Nemački automobili tvrdi (mislim na premijum). Dobro, nisam se vozio u novijima, ali sećam se pre par godina u Audiju A3, solidno udobad auto.
znači, i Kadilak je sličan.
Pa dobro, ovaj novi kadilak mora da prati evropske standarde hehehe.
Za Mustang neću da te pitam, sigurno si besneo u njemu.

Autor MasterHaosis 28 Feb 2012, 23:13

@MasterHaosis
Eto,i ja sam procitao!
Ali imam jedno pitanje,od kad je to Alfa premijum?
Leksus jeste u Europi ali nekako ne ugrozava 'premijum nemce' u prodaji.

Autor dusan 28 Feb 2012, 23:22

@dusan
Alfa je bila premijum pre Audi-a!

Autor carobnjak 28 Feb 2012, 23:55

Alfa nije premijum. Zna se ko pripada premijum brendu.

Autor McLaren 29 Feb 2012, 00:27

@McLaren
sta definise pojam premijum marki?

Autor carobnjak 29 Feb 2012, 00:33

dušane, neznam od kad, ali mislim da je Alfa premijum. Zapravo tako sam čuo. čarobnjak će da ti da najbolje odgovor na to pitanje pošto je on ekspert za italijanske marke.
čarobnjak, ako je Alfa Romeo premijum, šta je onda Lanča?

Autor MasterHaosis 29 Feb 2012, 00:34

carobnjak
Poznato je sta je nekad bila Alfa..
Ali da bi ubuduce bila premium, morala bi da doda jos 2 modela u svojoj gami:
-naslednik 159, koji ce doci , ali da ne bude ispod 30.000 evra i;
-novi model koji bi bio konkurent ili medju-klasa za npr. A6-A8, BMW 5-7 i sl.. A to se nikada nece desiti..
Tako da premium i Alfa ne idu vise zajedno.. Ona je na neki nacin poseban segment u auto industriji..
I ono sto fali Alfi su brojke.. Premium Nemci prodaju mnogo vise vozila i nisu za poredjenje sa Alfom..

Autor Panchev9 29 Feb 2012, 00:42

@MasterHaosis
Lancia je takodje premijum.
Dogovor unutar kuce (pre 25 godina) je bio da Alfa parvi vise sportska a Lancia luksuzna vozila...

@Panchev9
"premijum vozilo" na prvom mestu karakterise visoka cena, zatim bogata standardna oprema, vrhunski materijali u enterijeru, kvalitetnija zavrsna obrada i vrhunske performanse.
Broj modela u ponudi ili br.prodatih vozila ga ne definise, to je cista ekonomska stvar ili pitanje srece u odredjenom periodu, tj. zavisi od trzisnih pravila!
Slazem se da nije sto je bila nekad i da ima premalo modela u ponudi ali to ce se promeniti uskoro...

Autor carobnjak 29 Feb 2012, 00:54

carobnjak
Visoka cena- tacno: ali Mito i Giulietta (bazni)) nemaju visoku cenu.. U odnosu na "nepostojece takmace"..
Vrhunski materijali- tesko da se kaze za danasnju Alfu..
Kvalitetna zavrsna obrada - mnogo bolje od "vrhunskih materijala"..
Vrhunske performanse - sa 1.4 motorom NIKAKO..
Broj modela mora da igra ulogu za automobile tih cena.. Zato joj se i ne zna sudbina..
Da je samo 8C Competizione u pitanju, onda broj ne bi igrao ulogu..

Giulia bi mogla da bude "dobrana", ali kao takva ne moze da vadi citav brend..

Autor Panchev9 29 Feb 2012, 01:12

čarobnjak, pa da!
Alfa Romeo je sportska marka a Lanča je premijum.
Brate Delta, Ipsilon... Sad pa još Krajslerovi modeli sa Lančinim znakom da upotpune premijum segment.
S izuzetkom što su i Fijat 500, Alfa Mito i Lanča Ipsilon mali premijum modeli. Od prilike imaju istu ciljnu grupu, slične veličine, skupi i luksuzni. Pa taj segment automobila raste neprestalno a konkurencija jača.
čarobnjak, a šta će biti novo prikazano na Ženevi od Lanče i Alfe?

Autor MasterHaosis 29 Feb 2012, 01:16

@MasterHaosis
odgovorio sam ti na to pitanje kod vesti o Zenevi...

Autor carobnjak 29 Feb 2012, 01:24

@Panchev9
cene su na nivou premijum konkurenata A1, A3, BMW 1 itd.
Sto se motora tice ima da biras...

Autor carobnjak 29 Feb 2012, 01:28

@Panchev9
ima u novom Autobildu tekst o polovnoj Alfi 159!
Nadjite pa cete da vidite sta je auto...

Autor carobnjak 29 Feb 2012, 01:36

carobnjak
Nisu cene..
Velika je razlika za pocetnu Giulietta-u i pocetnu seriju 1..

159 i AB: predstavljena sa mnogo kilometara..
I naravno mogu da zezaju dizne, EGR.. I paradoks da je najbolji 1.9JTD 8V sa 120ks.. :) Najslabiji motor najvise preporucuju.. Bruka.. Ali opet bi usla u potencijalan izbor..
I vozacev retrovizor bruji kao Pola Redklif.. :)

Autor Panchev9 29 Feb 2012, 01:44

čarobnjak, a da, zaboravio sam da sam te to pitao tamo. To je na 4. strani. Imaš novo pitanje hehe...
Inače Panchev, jeste za Mito je u pravu čarobnjak, cene su na nivou konkurenata kao što je Mini, A1 i tako ti automobili.
Čekaj, čarobnjak, jel Mito deli platformu sa 500 ili sa Grande Puntom?
I Ispilon, sa kim deli platformu?

Autor MasterHaosis 29 Feb 2012, 01:50

@Panchev9
kolika je razlika u ceni?

@MasterHaosis
Mito = Punto
Ypsilon = Panda/500

Autor carobnjak 29 Feb 2012, 02:10

@Panchev9
taj motor preporucuju zbog naseg goriva (isti je uzrok potencijalnih falinki), nisi pazljivo citao! :)

"predstavljena sa mnogo kilometara"
Zar treba jaci dokaz?

Autor carobnjak 29 Feb 2012, 02:12

@carobnjak
Alfa ne moze da bude premijum,Panchev je pokusao da objasni,a mene u ove sate mrzi da to radim...Lancia premijum!?Jel se zafrkavas?
Da li Alfa poseduje konkurenta Audiju S8?Da li ima konkurenta Audiju S6?Audiju RS4?
Ako uporedimo MiTo i A1,MiTo 1.4 105ks krece od 16.700,A1 sa 1.4 122ks 18.900...
P.S
Fiat ima konkurenta pravog npr Audiju S8,a to je Quattroporte ;)
Eno imas sto im je preostalo sa lagera 159-tke,imas onu 3.2 260ks za 29.000...U svoje vreme je bila kako vidim 36.000...Od A4 za te pare mozes da vozis najvise A4 2.0 tfsi sa 211ks...Nesto blizzu toga kod Audija za SAD posto je cenovnik za restajling A4,pa nema S4,imas u vidu 3.0tdi 245ks ali kosta 48.000...Mislim,Alfa se u tim konkurentskim modelima,drzi sa cenama samo u pocetku,posle je npr Audi sve skuplji i skuplji...Evo bas sam pogledao,Julijeta 1.8Tbi 235ks kosta 26.500,njej konkurent bi se pao S3 260ks,njegova cena je 39.500e...Eto Alfine iste cene sa 'premijumom'.

Autor dusan 29 Feb 2012, 02:24

@dusan
ti ne razumes sustinu!
Pogledaj jos jednom definiciju premijuma pa mi kazi sta to Alfa ne ispunjava?
Zasto mislis da cene Audi-a treba da su neki faktor? One su jednostavno preterane!
I zasto mislis da kod jedne marke sve klase moraju biti zastupljene?
I sta je Audi bio pre 20 i vise godina? Koliko je modela imao? Sportista? SUV-ova? Malih modela? Nijedan, pa sta?
Jako je napredovao u odnosu na ostale, to stoji. Ali to ne znaci da je on predvodnik u bilo cemu, naprotiv...

Autor carobnjak 29 Feb 2012, 02:35

@carobnjak
Pre 20 i vise godina ni Bmw nije imao SUV,Mercedes imao samo G klasu...Sve se menja,ono sto se trazi to se pravi...Audi je imao sportiste pre 20 godina,kako nije?Imao si S2,RS2,ranije Sport-a,tj Quattro-a...
Imao si i limuzinu tipa V8L..Pre njih si imao ovog lepotana
http://www.motorbase.com/vehicle/by-id/268/
Koji je za to vreme bio dobre snage i u testovima tada kako sam citao stavljan sa Mercedesom,samo ne mogu da se setim kojim...

Autor dusan 29 Feb 2012, 03:20

čarobnjak, auto, dobro jutro.
čarobnjak, pa cene svakog premijuma su preterane. Svi su precenjeni kako bi narod stekao utisak da to toliko zapravo i treba da košta.
A taj Audi pre 20 godina nije imao ništa posebno toliko i senzacionalno, a sada ima iz svake klase automobila po jedan, i nekolko terenaca. Napredovao je dosta. Ali je uvek imao neosporan kvalitet kako tada, tako i sada.

Autor MasterHaosis 29 Feb 2012, 08:27

Imao Audi mnogo dobrih automobila nekada. Nego se Carobnjak nakacio na Audi u zadnje vreme. Stariji si decko, valjda znas sta su pravili. Meni se svidja S1, Audi 90 quattro i Audi 200.

Autor McLaren 29 Feb 2012, 10:45

@McLaren
nisam se nakacio! Citaj pazljivije pa ces videti zasto se pominje Audi...
Posto ti ne znas sta je premijum, ne cudi me tvoj komentar...

Autor carobnjak 29 Feb 2012, 10:58

@dusan
taj stari 100 Coupe nije bio pravi sportas, samo ime i kaze "coupe na bazi stotke",(cak 115ks ???) mislio sam na TT, R8 i sl.
S2, S3, Quattro su samo popjacane verzije standardnih modela, nisu bili samostalni modeli(nadam se da razumes o cemu pricam)...

Autor carobnjak 29 Feb 2012, 11:02

Razlika u "bazicnoj" ceni je velika..
Ovo je za Nemacku, posto "serbski" BMW uvoznik drzi cene za proslu seriju 1..

Serija 1 - 23.850 evra
Giulietta - 19.900 evra

Po meni bi bila potaman kombinacija: Giulietta eksterijer& serija 1 enterijer.. ;)

Autor Panchev9 29 Feb 2012, 12:09

@Panchev9
mozda je BMW malo preterao...:)
Uostalom Alfine cene su pandan prethodnoj seriji 1!

Meni je i logicno da BMW bude skuplji, kapa dole!

Autor carobnjak 29 Feb 2012, 12:24

@panchev9
Nova serija 1 kod nas pocinje nesto ispod 21000evra. Ali to je zato sto su ovi iz Delte poceli da za osnovne modele daju nize cene nego u Nemackoj. Npr. nova serija 3 je u proseku 3500 evra jeftinija nego u Nemackoj.
Medjutim, u ovakvoj raspravi treba gledati globalne cene, ili cene u Nemackoj. Tamo je trziste mnogo sredjenije. Ovde je druga prica, svaki uvoznik je u nekom svom tripu:)

Autor toma M50d...brm, brm 29 Feb 2012, 12:26

McLaren, e da! S1 je ekstra. Meni se sviđa A1 Sportback sa četvoro vrata.
Nego, ima ona unikatna verzija od Audija A1, sa 550 konja, bele boje.
Šteta što to nisu ubacili u serijsku proizvonju, taj bi bio ubica!

Autor MasterHaosis 29 Feb 2012, 13:15

toma M50d...brm, brm
Da li si siguran?
Onda bi kod modela sa 5V morali da stave i oznaku F20.. ;)
Posto postoji u cenovniku i 3V, Coupe i Cabrio..

Autor Panchev9 29 Feb 2012, 13:32

@panchev9
f20 code: 1a11, 116i, 136ks, 20737evra.
Ali da zakljucimo, Alfa mozda jeste premium u odnosu na fiat, ali u tom svetu je onda BMW premimu^2.

Autor toma M50d...brm, brm 29 Feb 2012, 13:49

toma M50d...brm, brm
Da li ima klimu?
Zimus bazni nije imao.. Ili je to za prosli?

Autor Panchev9 29 Feb 2012, 13:53

Carobnjak

O cemu ti to?

Autor McLaren 29 Feb 2012, 15:12

@panchev9
valjda ima, ali mislim da je jednozonska, serijski...

Autor toma M50d...brm, brm 29 Feb 2012, 15:48