
Član škodinog upravnog odbora zadužen za pitanja tehničkog razvoja, Eckhard Sholz, u svom poslednjem intervjuu je izjavio da je SUV za Škodu "sledeći logičan korak". Naime, u Škodi SUV-ove smatraju vrlo zanimljivim putem za širenje ponude, a prostora iznad Yetija svakako ima.
Takođe Škoda, odnosno VW Grupa, već raspolaže sa potrebnom tehnologijom i
komponentama za razvoj i proizvodnju ovog automobila tako da troškovi ovog
projekta ne bi trebalo da budu veliki. Nažalost, Sholz nije želeo ga kaže ništa
o vremenskom okviru dolaska ovog potencijalnog noviteta na tržište.
Za sada znamo samo da će do kraja ove godine Škoda predstaviti serijsku verziju
koncepta Mission L, koja će se smestiti između Fabije i Octavije, što znači da
će sledeća generacija Octavije, koja se očekuje sledeće godine, biti veća u
odnosu na sadašnju.
Izvor: Autonet.hr
Render: arhiva Autoblog.rs / Autobild.deSledeća generacija Oktavije će izgleda otići u D klasu. A Superb će zajahati A8? Dokle više.
dzigi
Sadasnja octavia je sa Wb od 2578 mm spala skoro na nivo sadasnjeg B segmenta ( pogledaj raliku u Wb izmedju octavie i novog RIA ), tako da sve da novoj octaviji Wb naraste na 265 ili 270 ( a teško da će preko 265, ako i toliko bude ), to će samo da bude u granicama proseka sadasnje C klase ( koji se "rastegao" i do 270 cm ). Nikada octavia nece u D segment. Tamo je superb, gde ce i ostati
@Moron
Nije samo WB pokazatelj i garancija za prostranost. Pričali smo o tome 100 puta.
Moron
Pa ne znam sta te to cudi? Octavia, odnosno, ta Golf-ova platforma je oduvek bila najkraca u klasi, mislim na wb.