
Japanski proizvođač automobila “Tojota” je u SAD-u objavio opoziv za 681.500 vozila i to je, prema oceni analitičara, udarac naporima te kompanije da popravi svoj imidž zbog velikog broja kvarova na vozilima sa kojima je suočena u proteklih nekoliko godina.
U saopštenju “Tojote” navodi se opoziv za 70.500 primeraka modela “Kamri” i 116.000 “Venza” radi popravke curenja silikonske masti koja može izazvati probleme pri pokretanju motora automobila.
U saopštenju se dodaje da je potrebno opozvati 495.000 primeraka modela “Takoma” radi popravke upravljačkog sistema koji može deaktivirati vazdušni jastuk kod vozača.
Izvor: Capital.ba
Foto: Toyota
Ne liči na Hondu, farovi liči na Fordove, a sveukupno na Chevrolet. Ova Toyota mi se svidja, zamisli
DejalL
Na bocnu liniju sam mislio tj od krila pa nadalje
Ali da auto odlicno izgleda
Dejane L, haha i meni!
Ovoga puta neću da pitam za papučicu za gas, nema potrebe!
Znači jadni su, jadni, da ne mogu da dočaram. Tolko su mi se zgadili da ne mogu da vam opišem.
Ja mislim da je najbolje za njihovo dobro da prekinu proizvodnju jedno vreme, i da sve modele provere dok ne izađu iz fabrika.
Kako koj model treba da se proda, tako generalna proba!
O gde si auto! I ti da se pridružiš nekad u razogovoru, to je jedinstven slučaj.
mile antena, pozdrav brate! gde si ti ovo vreme nema te da pišeš nigde?
Jel čitaš one komedije, prepucavanja bmw, audi i mercedesovih fanova?
Jel ima kod vas tako prepucavanja gm protiv forda protiv krajslera?
mile antena, ja nikada nisam verovao u priču da su Američke kompanije namestile Tojoti sve ovo.
Mislim, jete, naravno da su to pogurali kako mediji, tako i ostali i malo preuveličavali.
Ali Tojota je sama kriva, to je i priznala u više slučaja i čini m ise, platila odštetu Americi.
Čak je i predsednik Tojote dolazio u Ameriku da svedoči.
Ja sam uvek govorio da su sami krivi za nekvalitet.
I pazi fora, posle krize i onog cunamija, Japanske marke su oslabile to se vidi.
Moje sledeće pitanje glasi:
Da li će zbog ovih opoziva Toyote, skočiti prodaja Mazde, Suzukija, Nisana, Mitsubišija ILI Hyundai/KIA brendova u SAD?
Ili možda Krajs(z)ler grupe, ne znam, ali znam da će GM da trlja ruke i jezikom vlaži prste dok broji zelembaće
@MasterHaosis,
u americi ima dosta diskusija gm vs ford vs chrysler, ali mi se cini da se mnogo vise postuju nego kad ljubitelji svapskih auta diskutuju.
ono, u sustini svako gleda svoja posla. nekada se malo zakuva situacija, kao recimo nedavno poredjenje camaro zl1 vs mustang boss 302, ali u sustini je uglavnom mirno, nema nekih direktnih poredjenja. u stilu "ako nemas nista lepo reci onda nemoj nista uopste da kazes" tako da je uglavnom mirno.
ustvari zavisi na koga naletis, uglavnom oni koji bi se svidjali su 16-godisnji klinci koji su tek dobili vozacku i misle da je svet njihov.
MasterHaosis
Ne mogu da verujem da jos nisi cuo da Toyota od onog opoziva uopste ne proizvode automobile sa papucicom za gas?!
@MasterHaosis,
neverujem da ce sa toyotom jos uvek da bude nesto veliko, oni su dugo godina gradili svoju reputaciju i ne mogu je sada preko noci unistiti. pali su definitivno, ali su jos uvek dosta jaki i jos uvek ih svi uzimaju za ozbiljno.
i amerika je nacija gde kad se nesto procuje tesko je ljude ubediti u suprotno bez obzira da li to bila istina ili ne. za toyotu vazi pravilo da je kvalitetna, za ford da je los iako danas ford pravi verovatno bolje i kvalitetnije aute od toyote. ali je ford imao crni period kroz 1980te i dobar deo 1990tih i dan danas ispasta zbog toga.
tako da toyota polako pada, ali je jos uvek jako mocna.
lexus je bolje prodavan od cadillaca. cadillacov problem je sto je nedavno ugasio dva modela (sts i dts), a njihova zamena (xts) jos uvek nije stigla, tako da trenutno imaju liniju sa samo 3 vozila (cts, stx i escalade). kada stignu xts i ats siguran sam da ce im prodaja opet skociti.
ovde ima svako svoje omiljene aute i ljudi se uglavnom ne mesaju u tudja misljenja, svaki auto ima svog kupca, neki vise neki manje. ja licno najvise volim americke aute zato sto imaju slobodu, nemaju (ili barem nisu imali u proslosti) limit sta smeju da urade. nije kao u evropi gde nesme biti previse velik jer su ulice uske, pa nesme moto mocan jer mnogo trosi, pa motor nesme biti preko 2.0L jer registracija ubija ... jednostavno amerikanci imaju odresene ruke tj. imali su dok kriza nije stigla.