home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prema izjavi jednog od čelnika nemačke kompanije, Volkswagen planira osnivanje potpuno novog automobilskog brenda koji će proizvoditi jeftine modele čija bi cena na tržištu bila oko 5.000 evra. Automobili koji bi se sklapali pod novom markom bili bi namenjeni brzo rastućim tržištima.

U razgovoru za Auto Motor und Sport, šef Volkswagena za istraživanje i razvoj, Ulrih Hakenberg (Ulrich Hackenberg) rekao je da će za ovog proizvođača sklapanje jeftinih vozila biti veliki izazov.

“Najveći problem biće kako pojeftiniti proizvodnju optimizacijom i uklanjanjem nekih postojećih sadržaja koji se nalaze u savremenom automobilu”, objašnjava Hakenberg.

On dodaje da je moguće da nova kompanija, koja bi proizvodila vozila po pristupačnim cenama, bude osnovana u saradnji sa kineskim partnerom, ali da još uvek nije doneta konačna odluka.

Za sada je jedino sigurno da se jeftini automobili neće prodavati pod VW amblemom.

Prema rečima Hakenberga, predviđeno je da budući niskobudžetni model ne košta više od 5.000 evra.

Preuzeto sa: B92.net



čitanja : 1495



Komentari

Za VW je to prava nemoguća misija, tu ni Kine ne pomaže. Kladim se da neće biti ispod 5.500€

Autor Dejan L 24 Mar 2012, 08:18

A koristice sve VW delove, iz prethodnih generacija. Da se ne baci stara tehnologija, gre'ota je... Pored silnih milijardi koje VW uzima, treba jos malo da se zagrabi od Dacije i jeftine bratije...

Autor boris 24 Mar 2012, 10:20

Znaci ovo je novi trend u autoindustriji - low budget automobili.
“Najveći problem biće kako pojeftiniti proizvodnju optimizacijom i uklanjanjem nekih postojećih sadržaja koji se nalaze u savremenom automobilu” ma ajde proizvodnju prebace u Kinu ili J.Ameriku, mozda u Srbiju ;) , nema "luksuza" tipa klima, ABS, el. podizaca ili se to doplacuje papreno i eto auta od 5.000e...snaci ce se VW u to ne sumnjam...

Autor Orlo 24 Mar 2012, 10:41

Mislim da ce ovo biti odlicno resenje za dostavna vozila ili vozila za velike firme.

Autor Dragan 24 Mar 2012, 10:47

VW će osnovat buđet brend za mase.... i s tim od svog imena "Volks-wagen" napravit ultimativni oksimoron! :)))

Autor drugmirko 24 Mar 2012, 11:21

@Orlo klima, ABS i el. podizaci vise nisu luksuz...

Autor hh 24 Mar 2012, 11:36

verovatno ce i 4 (z)migavca biti dodatna oprema.

Autor boris 24 Mar 2012, 11:46

@hh
Zato sam i stavio pod navodnicima... ;)

Autor Orlo 24 Mar 2012, 11:59

Pa nece biti problem za VW, pogona imaju koliko hoce tu je Skoda, Seat... Jedino bi trebalo smanjiti plate tim radnicima da budu jeftina radna snaga i to je to.

Autor bk 24 Mar 2012, 11:59

Garantovano da bi i tako dobro poslovali jer čak i vw delovi od modela koji su se proizvodili pre 10 godina su bolji od onih u puntu koji se sad prodaje a proizvodio takođe pre 10 god. I tada je polo bio bolji od punta. To je šansa recimo za Srbiju da sklapa ovakve automobile jer jedino sa cenom radne snage kakva je kod nas i još u po nekoj zemlji i sa visokim stepenim automatizacije bi mogli da postignu takvu cenu. Ja bi se prvi zamislio i mozda i kupio tako nešto jer trenutno dajem 5 000 eura za recimo polovan polo od pre 7 ili 8 godina sa 100 000 km ili više a sto onda ne bi kupio takav polo sa nesto siromasnijom opremom ali NOV sa 0 km.

Autor Vladan 24 Mar 2012, 12:30

Orlo 24 Mar 2012, 11:59

Nisam primjetio navodnike :)

Autor hh 24 Mar 2012, 15:05

A Fiat uništio Zastavu, biser koji je mogao i u Ameriku kao Low coast model.
Zato će sa Frankenštajnom 500L po ceni od 15 do 16 soma evra i dva cilindra proći kao bos po trnju.

Autor toni 24 Mar 2012, 15:09

@Dragan
U pravu si. ABS , 2 airbaga i tu se spisak opreme zavrsi,a daleko od toga da su delovi predhodne generacije losi. Za firme,nema bolje.
P.S. Naravno nasa JKP ce da dobiju full 500L :))

Autor Bagzi 24 Mar 2012, 15:53

Idealna prilika da se oživi Zastava (Yugo) dok još uvek postoje bar na papiru. Mogli bi da kupe fabriku u Somboru i da angažuju sve bivše (preostale) Zastavine kooperante.

Autor Predrag 24 Mar 2012, 16:00

@ Predrag
Prvo na listi za doradu je ručica za podizanje stakla.
Drugo ventilacija kabine.
Ko god ima Yuga, taj 1 mesečno kupuje ručicu za podizanje stakala, a ventilacija nikom ne radi!

Autor Dejan L 24 Mar 2012, 17:36

@Dejan L
Imao sam 2 Yuga i nijedan nije imao te probleme ;) Sve je stvar načina korišćenja i održavanja ;)

Autor Predrag 24 Mar 2012, 19:03

Zar ne bi bilo bolje da ozive neki brend poput Yuga ili Trabanta, nego da izmisljaju novi?
A sto se tice cene, nije nemoguce, neka dodju kod nas, u Bosnu, Albaniju, Makedoniju..., placaju radnike 150e, pa bi i cena bila 1000e niza nego kada bi se proizvodio u Nemackoj.
Sto se tice ABS-a, vazdusnih jastuka, a od skoro i ESP-a, mislim da su po nekim EU normama obavezni u svim novim automobilima (ili ce pak biti).

Autor STrider 24 Mar 2012, 20:08

Ljudi ne tripujte se dzabe. Fiat nije mogao da zadrzi Zastavu kao low budget brend jer je to on sada - svi modeli su im jeftini sami bi sebi napravili konkurenciju. Sto se tice ovog novog VW brenda za tih 5 hiljada nece imati nista i prodavace se, kako lepo pise, u zemljama u razvoju znaci Indija, Kina, Afrika, J.Amerika itd gde se nacija motorizuje i gde mogu da prodaju jeftino vozilo. Koristice neku platformu od pre 15 godina i eto. Kakvi bezbednosni standardi, crash testovi i sl...to bi ispostovali da se prodaje u EU a nece tako da da...

Autor Orlo 24 Mar 2012, 21:39

@STrider

Slazem se, trabant vec nesto pokusava (mada su utihnuli posle onog elektricnog koji je digao dosta prasine), sa yugom se nece oni bakcati, ali mogli bi recimo da "ozive" wartburg, ionako je nekad u njega ugradjivan i vw motor, bila bi to zanimljiva konkurencija dacia-ma, fiatima i kinezima.

Autor Damko 25 Mar 2012, 00:07