
Kako piše Tanjug, nemački BMW će opozvati oko 1,3 miliona automobila širom sveta zbog problema sa akumulatorom, što u izuzetnim slučajevima može izazvati požar.
Samo u Nemačkoj opoziv obuhvata oko 290.000 automobila.
"U cilju sprovođenja mera zaštite, BMW opoziva sve modele BMW-a serije 5 i 6 prethodne generacije, napravljene između 2003. i 2010., na popravku kod autorizovanih dilera," navodi se u saopštenju ove kompanije, a prenosi agencija AFP.
Ukazano je na moguće probleme sa kablovima za akumulator, za koje je rečeno da mogu biti neispravno postavljeni.
"Ovo može izazvati kvar električnog sistema, prestanak rada automobila, i u nekim slučajevima može izazvati požar," navodi se u saopštenju.
Kompanija je saopštila da će vlasnici pisanim putem biti obavešteni o ovom problemu i da je za popravku potrebno oko 30 minuta.
Autor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW
Brate, kada se Ferrari-ju samozapaljulju, šta te čudi, svi prave greške, nemoguće je sve 100% testirati u kratkom vremenskom razdoblju predviđenom za to.
Zamislite samo koliko bi opoziva za jugiće bilo da su naši standardi isto toliko strogi? Pa nije kod nas džabe bila praksa da kad kupiš novu zastavu odma je dovedeš kod majstora da pogleda da li su sve privrnuli i povezali kako treba...
E neka sam i ja procitao da BMW pravi opoziv... Nije to zbog akumulatora i eventualnog razloga za pozar, nego hoce da budu u trendu...
"Komshija, je l' moze samo minut, da upalimo na kablove?"
"Neka, neka, sam ce on od sebe to..." :D
I prosle godine jos vise su opozvali. :))) Jos malo i zaj**ace i Toyotu. :))
Miki 26 Mar 2012, 20:10
Ferrari se odavno zapaljuje, nije to doslo sa 458icom...
@ BMW fans
Najveći opoziv, ,,najpremijum brenda''.
Pa to mogu samo ,,najbolji''
Šta je sad, nema vas?
@Miki
Ovi opozivi nisu zbog standarda nego sto se proizvodjaci plase sudskih sporova i mogucih visemilionskih naknada "ostecenim" kao i neizbeznog pada reputacije ako ne obaveste kupce/vlasnike o nedostacima...posebno su sada, poslednjih godina, popularni opozivi nakon one (ne)namontirane afere sa pedalom gasa ...
Za vasu informaciju, Jugici nikad nigde nisu imali opoziv. Fabrici se ne bi isplatilo da su napravili takav propust. Propali bi od isplate stete i dobrovoljnih opoziva zbog zamene dela.
@ Orlo
Pa jbg kad kod njih postoji zakon o zaštiti kupaca, a kod nas uvek ispadneš magarac, pa i onda kad činjenice i dokazi govore u tvoju korist.
Koga tužiti za ovakav oglas vređanja inteligencije: ,,Prodajem Golf 2 kao nov, 1.6D 1989, 1. farba 90.000km, vlasnica!''
Koga tužiti za prepolovljene kilometraže na placevima pol. automobila?
A koga za obmanu o potrošnji od 3.3L/100km?
@Orlo,
Primer iz udzbenika, slucaj Ford Explorera i losih Firestone pneumatika. Puno crne statistike i ogromne milionske odstete...
Better safe than sound, sto kazu ameri.
Joj... Ne dirajte mi BMW i starog Ficu... A kad bih razmisljao kao advokat, glava bi mi bila kao u Boska Buhe... :) BMW je auto, sve ostalo su prevozna sredstva...
@Uros Cuore Sportivo
Bolje spreciti nego leciti ;)
@Dejan L
I kod nas postoji zakon samo sto ga niko ne primenjuje a osim toga oni imaju potrosacka udruzenja toliko jaka da zaboli glava proizvodjace kada nesto kazu negativno, a ne kao kod nas agencija igra kako sviraju tajkuni...
By the way ova potrosnja kod Fieste je moguca naravno, pitanje je samo da li ce neka stipsa da se stisne da je ovako vozi, ali vidim da ti nije realno 3.3 l/100km a kada si mi spomenuo da Pezo 308 trosi 3.13 l/100km tada je bilo moguce... :))))
Bolje da proda 100 hiljada manje, ali da zato ne opoziva celu godišnju proizvodnju. :)
BMW brine os svojim musterijama. I da ne bi dosli u neprijatnu situaciju, za svaki slucaj da se pregleda auto.
Jbg i u tome su naj. Grese i najbolji.
niko nije razmislio i gledao ovo iz ugla da je BMW napravio vise nego korektan potez?
opoziv za modele koji se vise ne proizvode su za mene potez koji treba da sluzi za primer.
@ bmw
Ali to je vaša industrija, nedodirljiva i neprikosnovena, kako njima da se to dogodi?
Nažalost i drugi opozivaju iz sličnih razloga, ali ne ovoliko komada! BRE!
neko može da kaže šta hoće.
Tačno je, i najboljima se dešava da poginu, a najslabiji da žive, ako vam je to uteha svaka vam čast.
Ne postoji besprekorna kompanija dnas, na žalost, svi su vršili propuste u kvalitetu.
Ali Tojota je broj jedan! Vrh!
Nego, ekstra je što sam sad dobio inspiraciju za novo pitanje kad god vidim neki BMW model:
,,A jel mu radi akumulator?"
Hahahaha