
Kada se pojavi u prodaji na jesen, 2013 Ford Fusion će imati početnu cenu od 22,495 dolara, čime kupac dobija 2.5L motor sa 170KS i šestostepeni manuelni menjač.
Ukoliko se kupac odluči za moderniji 1.6L EcoBoost motor (180KS), moraće da izdvoji minimalno $25,290, koliko iznosi početna cena za SE 1.6L model. Za $26.745 kupac može da dobije i 2.0L EcoBoost motor sa 240KS.

Zanimljivo je da Titanium model sa AWD i 2.0L EcoBoost motorom može da dostigne cenu od $39,000, sa punom opremom, što čini ovaj automobil jednim od najskupljih u klasi i za $3,000 skupljim nego Fordov luksuzni Lincoln MKZ, koji spada u istu klasu.
Novi 2013 Fusion je debitovao na ovogodišnjem Salonu automobila u Detroitu, a deli bazu i mehaniku sa evropskim Fordom Mondeo, koji treba da debituje na Salonu automobila u Parizu u septembru.
S 2.5L - $22,495
SE 2.5L - $24,515
SE 1.6L EcoBoost - $25,290
SE 2.0L EcoBoost - $26,745
Hybrid 2.0L - $27,995
Titanium 2.0L EcoBoost - $30,995
Titanium 2.0L EcoBoost AWD - $32,995
Autor: Zoran T. – Autoblog.rs
Slike: Ford
pa ako bude poznate ,,stednje,, koje standardno ide u fordu eto jos jednog neslavnog pokusaja Forda
jos jedna prica o fordu i jos jedna obavezna kritika nikokaoja ...
Da ne liči malo na Fiat Vaggio?
Malo na Aston Martina?
Malo na Jaguara?
mile@
nije kritika vec cinjenica.dizajnerski je ovo sve bez mana ali kupovinom novog forda meni barem je ostao osecaj ,, promise but not deliver,,
neka slobodno kazu svoje misljenje i drugi vlasnici pa se sam uveri.ja ovo tvrdim iz licnog iskustva
@nikokaoja
Evo ja sam kupio Fiestu pre tacno godinu dana, autom sam odusevljen kao i prvog dana. Nije se desio bukvalno nijedan problem, nijedan cvrcak se nije pojavio. Lazem, zveckala je ona plastika od tablice sa natpisom Grand Motors, kad se zatvara gepek, ali su to na prvom servisu sredili, iako im nisam rekao :) Ortak je uzeo Fokusa prosle godine, mogao bi da saopsti ista iskustva.
@Zele
Moja dva druga voze Ford automobile,Fokus 2003,Mondeo 2000.
Jako zadovoljni,voze ih 3 godine i nemaju nikakvih,ali nikakvih problema.
Kad čovek kupi auto zbog niske cene, bez bilo kakvih pretenzija tipa vozno dinamičkih osobina ili dizajna za kojim bi se neko okretao, pa sa njim bez problema dođe od tačke A do tačke B, bez nekoh ulaganja, a uz to i nije autofan i bolja kola nije u principu ni probao, naravno da će biti zadovoljan.
Svi težimo od lošijeg ka boljem. Meni lično je i jugo nekada bio dobar... A kada bi se sad vratio u isti...
Tako je pojam "dobar" je jako diskutabilan.
Moja iskustva sa Focusom su za sada više nego dobra ali to je još uvek malo vremena za ozbiljne zaključke. Ovaj Mondeo je prelep i jako mi se sviđa što liči na Astona. Inače Ford, bar Focus koji sam ja uzeo, se proizvodi u Nemačkoj, i to mora da ima određenu težinu. Ko uzima auto za 10 ili 15 godina a pri tom bi da na njemu što manje izgubi i td. on neka uzme nešto što ima bezvremenski sveden dizajn, ali ako hoćete da uživate svakog sekunda u autu onda uzmite ono na šta vam srce zaigra pri svakom pogledu na auto bilo spolja, bilo unutra. Ne verujem da će bilo koji nov auto preko 10 000 eura da pravi bilo koje probleme do 100 000 km, a to je recimo 4 ili 5 godina, kad se auto treba da zameni novim.Što se izbora tiče svako ima drugačije prioritete. Ko ne misli tako onda polovnjaci i hvaljenje kako nije u njega ništa uložio a prodao ga za iste pare koje ga je i kupio.
@nikokaoja,
mi smo u familiji imali nekoliko fordova, kako evropskih tako i americkih, i uvek smo bili prezadovoljni sa njima.
veliki sam ljubitelj forda i vidim da na svakoj temi o fordu ti moras da das kritiku. jesi li ti stvarno imao/vozio svaki fordov model pa da ih sve mozes kritikovati?
antena@
familija poseduje focusa (do otplate) mondeo II je prodat pre tri godine , ne znam sta se svi uzbudjuju prosto za novac koji je ulozen u forda isplativije bi bilo da se uzelo nesto drugo.
Ja licno vozim pravog nemca
@nikokaoja,
pitanje za tebe ... ako su bili nezadovoljni mondeom - zasto su kupili focusa? pa ja nikad nebi kupio ponovo proizvod odredjene kompanije ako imam lose iskustvo sa njima
Kao što rekoh ukusi su različiti, a i nije svim ljudima ista lista prioriteta, nekome je bitniji izgled, drugom komfor i praktičnost kabine, nekom trećem potrošnja i vozne osobine i td. Ali ne mogu da razumem da neko misli da bi se neka velika fabrika i tako veliko ime kao što je Ford, a isto važi i za druge marke sličnog renomea, igrao i napravio auto koji je toliko loš. Pa to prosto nema smisla, sve su to nijanse, a na kraju presuđuju gore pomenuti afiniteti kupca, uz ogradu da se sada novi automobili ne prave da traju kao mercedesi 123 ili sl. nego da se na recimo 5 godina menjaju novim.Ko nema para za to ili ne može da prežali takav gubiak vrednosti, nemoj da se upušta u kupovinu novog auta.
antena@
novo je novo takav sam odgovor dobio.mondeo je kupljen polovan pa smo sve boljke pripisali nasem pogresnom izboru.
Kao neutralan posmatrač ovog auta, a to znači da nisam fordovac, opelovac, audiovac itd mogu reći da fino izgleda.
Mada su mi ovi ekobust motori mnogo nafilovani konjima, da sumnjam u njihov vek trajanja. Ali vreme će pokazati!
@nikokaoja,
jesi li jedan od onih koji kupe auto 10 godina star sa 200,000 km na satu i onda kukaju kako su losi?
a kad si posle kupovao novi auto, mogao si kupiti bilo koji drugi. a meni je bas sumnjivo da ako si imao problema sa jednim fordovim proizvodom (pa makar bio nov) da si opet kupio drugi. ne kazem da lazes, ali verujem da ima tu vise detalja u prici nego sto zelis da kazes