
Italijanski gigant "Fijat" mnogo nade polaže u novo vozilo „500l“ koje će silaziti sa traka u kragujevčkim pogonima. Izvoz i u Indiju početkom naredne godine, počela TV kampanja
"Šumadinac", onako lepo skockan, utegnut, sa 11 boja, i espreso automatom za kafu, od Nove godine pokušaće da zavede i što više devojaka u sariju. Ono što nije uspelo ni Aleksandru Makedonskom, pokušaće kragujevački "fijat 500 l" - da pokori Indiju, odnosno osvoji indijsko tržište!
Jasno je da će "fijat 500 l" biti glavni izvozni adut Srbije u narednoj godini. To nije teško pretpostaviti s obzirom na stanje naše ekonomije. Međutim, i torinski gigant "Fijat" se uzda da bi "šumadinac" mogao da mu znatno ojača poljuljane pozicije. Naime, prodaja "Fijata" u Italiji konstatno pada, baš kao i u Evropi, i nalazi se na nivou od pre skoro tri decenije. Zato generalni direktor "Fijata" Serđo Markione i ne krije strategiju:
- Slabu prođu u Italiji i Evropi moramo da nadomestimo izvozom u SAD. To nam je jedina šansa!
Po planu, "šumadinac" već u septembru "napada" italijanske i francuske auto-salone, a do kraja godine kreće u pohod na ostatak Starog kontinenta. Prvih dana 2013. u planu je izvoz u SAD, ali i Indiju.
Već je počela kampanja na svim većim indijskim TV stanicama, za koje i ne treba reći da imaju višemilionski auditorijum. "Fijat 500 l" se, tako, hvali iz sve snage, pokazuju se vrline ovog automobila, počevši od najkraćeg zaustavnog puta u svojoj klasi do umeća da "pristavi kafu", odnosno espreso.
Ako mislite da je "šumadinac" , čija je osnovna cena za model sa benzinskim motorom 1,4 sa 95KS i paketom opreme "pop" 15.590 evra, odnosno 20.950 evra za model sa dizel motorom 1,3 multidžet i paketom opreme "londž", koliko iznosi cena u Italiji, preskup za Induse, varate se. Da nema Indije (i Kine, naravno) "Rols-rojs", "Ferari", BMW, "Mercedes" i ostali prodavci skupocenih igračaka na četiri točka ne bi zadovoljno trljali ruke u vreme kada je, bar za običan svet, ekonomska kriza u punom naletu.
Ako zatreba i 200.000
Prema rečima generalnog direktora FAS Antonija Ćezare Ferare, do kraja godine biće dostignuta proizvodnja od oko 550 vozila "500 l" dnevno u pogonima kragujevačke fabrike.
- To znači da će proizvodnja u 2013. biti 150.000 automobila - kaže Ferara, uz napomenu da, ako zatreba, taj broj može i da se poveća do 200.000 uvođenjem dodatnih smena.
Preuzeto sa: Novosti.rs
Ne sumnjam da i Italijani polazu nade u ovaj model, jer svaki novi model kosta, a nema se para za bacanje. Kocka je bacena, ostaje da vidimo, ali ako je za ceo svet, nebi trebalo biti problem prodaja 150.000.
chrysler ce da bankrotira i po drugi put zbog odluka drugih da njegove pare bacaju na tudje modele koji nemaju sanse da uspeju
Koliko ovaj 500L ima NAJ epiteta?
Najkomforniji u klasi
Najkraći zaustavni trag u klasi
Najviše kombinacija boja u klasi
Najveći panoramski krov u klasi
Najveći prtljažnik u klasi
Najbolja preglednost u klasi
Najbolja aerodinamika u klasi
Najekološkiji motori u klasi
Najvišše ostava za sitnice u klasi
Najtiši u klasi (naj zvučna izolacija)
Najbolji audio sistem u klasi
Najlepši u klasi
I još naj, naj, naj, naj....
Ima sve što drugi nemaju, konkurencija je pokorena.
A kad neko daje pare, on bi da dobije najviše, a sa 500L se sigurno dobija SVE + APARAT ZA ESPRESSO
Haha, mile on bi već bankrtirao da ga Fiat nije uzeo. U takvoj je situaciji bio kad je SAD zahvatila kriza. Mislim da su Ameri i platili nesto samo da ne propadne.
Najveći prtljažnik u klasi: veći imaju ix20/venga (440 prema 400)
Najekološkiji motori u klasi: nijedan od motora nije ispod 100g/co2 tako da ne ispunjavaju ni našu državnu subvenciju.
I tako to..
pa dobro na papiru je naj ali da ipak damo sansu sumadincu ipak je to indija a i po neki evric za nas
Kakvi su ovo članci? Sad će odjedanput indisjko tržište progutati ogromne količine 500L? Ma nemoj!
500L ima sve predispozicije za uspeh, za razliku od ranijih modela, zelim mu (NAM) samo uspeh! :)
@B. M.,
istina, bankrotirao bi odavno - zato sto ga je daimler opelesio
@ McLaren,
jok, nego je daimler sam uspeo da se izvuce iz financiskih problema u koje je zapao kada ogromna investiranja u maybach i smart se nisu isplatila
Fiatu bi se vise isplatilo da 500L pravi u Indiji. U EU je kríza, regiji pogotovo, a ni Kragujevac nije blizu mora, kad već auto ide za ceo svet. Jedina prednost je jeftina i navodno obrazovana radna snaga. Navodno, jer je plaćena obuka miliona časova. Mislim da je Fiat pogresio, da je znao za krizu nebí sigurno izabrao Srbiju, već negde van Europe.