
„Folksvagen” ima prilično agresivnu cenovnu strategiju i zloupotrebljava krizu, jer se trudi, da agresivnim sniženjima, osvoji veće udele na tržištu, tvrdi direktor italijanske automobilske kompanije Serđo Markione tražeći da Evropska komisija pomogne automobilskoj industriji.
„Folksvagen” je, odbijajući kritiku „Fijata” da vodi rat cenama, saopštio da deluje u konkurentskoj sredini i da će pritisak na cene postojati i u narednom periodu.
Markione je, prema agenciji Rojters, za Internešnal herald tribjun, rekao da je „prilikom formiranja cena i marži - pravi masakr”.
Šef „Fijata” zbog toga traži od Evropske komisije da interveniše i pomogne automobilskom sektoru koji ima problem s prekomernim kapacitetima.
„Folksvagen” je odbio kritiku „Fijata” da vodi rat cenama.
„Delujemo u konkurentskoj sredini”, rekao je šef prodaje nemačkog koncerna Kristijan Klinger koji predviđa da će pritisak na cene postojati i u narednom periodu.
Italijanskoj grupi „Fijat” u junu je prodaja automobila opala za 17 odsto na godišnjem nivou, dok je nemačkoj firmi porasla četiri odsto.
Autor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs
gadi mi se VW i cijela njihova grupacija ,Zasnovanu na fašističkoj ideologiji..i vjerujem da koriste svaku moguću podlu strategiju u obmanjivanju i lažima,kao što su Ocrniti druge a dići sebe,kao što je motor godine VW 1,4 TSI ,sa kojim vlasnici imaju problema..
Znači motor koji je dobio titulu godine ,ima lanac umesto remena..taj lanac treba da izdrži bukvalno dok motor traje,bar mu je to namjena jer menja remen...ali ne kod VW on se poslije 30.000km -50.000 km počinje širiti,te se mora menjati..
https://www.youtube.com/watch?v=AY1CmT6B_E4&feature=related
u praksi to izgleda ovako:
https://www.youtube.com/watch?v=NkuXXYuSrUs&feature=endscreen&NR=1
Ko Fiatu brani da proizvedi kvalitetne automobile i da ih prodaje po konkurentnoj ceni? Prave šklopocije, ne zna se koja je gora od gore i očekuju dobre prodajne rezultate. Uboli su model 500 i misle da će sa 10 varijacija na temu da postignu neki rezultat. Pa tek će sada da puknu.
Previše su uložili u ovu nakaradu. Tako je bilo i sa Stilom i novim Bravom pa su pukli u oba slučaja. Sa Stilom su bili na korak do bankrota.
Treba da prave pice, paste i konfekciju. Automobili nisu za njih, bar ne oni izvan B segmenta.
Lutaju i Peugeot, Renault Citroen i Ford. Pojma nemam kako će sve da se završi, a najviše luta Peugeot. Ako promaše i naslednika modela 308 završiće karijeru...
ko gubi ima pravo da se ljuti , uvek bilo.
Niko proizvodjace nije terao da se preinvestiraju , bolje bi im bilo da promene savetnike nego sto kukaju
Pa majku mu kako ona "ružna" i "nekvalitetna" Toyota puna opoziva odoleva na raznim tržištima? Mora da je narod "zaveden i blesav" kada je kupuje, umesto da se opredeli za "prave vrednosti".
AutoBild je ogroman neprijatelj svega NENEMAČKOG na 4 točka.
Peh sa 1.4 TSI AutoBild nije objavio.
Ali AutoMotorundsport je pomenuo kao statističku grešku
@Dr Deki
Greška realno postoji. Moj 1.2 TSI sutra ide zbog toga na servis. Ne znam zbog čega su se glupirali sa lancem pored isprobanog i pouzdanog zupčastog kaiša...
@Dejan L
Na sajtu AutoBild-a je bila ta vest, u vreme kada je bila aktuelna, ali to sto ovi nasi nisu smatrali bitnom da je otkupe i objave, to je druga stvar...
@ Đenka
Tojoti fali veći broj servisa, laka i brza dostupnost delovima i malo niže cene servisa/održavanja.
Iako neće da se pokvari, ako te neko čukne, šteta te izađe pola auta. Ako stane, šlepaj 100km , a to DANAS neće niko.
Eto, nije ni dizajn toliki problem, kao što je postprodaja. Da je sreće sa postprodajom, odmah bi kupio Mazdu 6. Odmah posle Audija A4 2006.god. Pošto ćale ima neke ideje sa nekretninama, koje su pametnije od kupovine 3. auta
Italijani i Francuzi su nadrljali uskoro.
@Predrag
Koliko je ta popravka? Ono bi lanac trebao da bude bolji od zupcastog... c c c :)
Felicije 1.3 sa lancem su prelazile i po 500.000km, ali nije bilo žestokih trzaja izazvanih turbo kompresorima.
Sem toga, kad smo već kod AutoBilda, isti je takođe objavio da je polovna Astra H bolji izbor od polovnog Golfa 5.
Čak su i Bravo II pohvalili na nekom testu do 100.000km, samo što me šlog nije strefio.
@ carobnjak
Kupio neki lik u mom kraju Bravo 2.0 MJT, svaki dan prolazi ovuda. Kad prođe zviždi turbina kao na mlaznom avionu.
Dr Deki
Uvaženi Dejane iz Lazarevca, tvoje mišljenje ovde izrečeno, je kao pročitano iz neke opšte brošure koja prepoznaje samo teoretski stereotip o skupoći i nedostupnosti delova za Toyotina vozila kod nas. Iz ličnog (smatram) bogatog iskustva sa raznoraznim Toyota vozilima (trnutno jednu i posedujem), shvatam da se u to razumeš kao većina nas u teoriju metarmofoze kod maslačka u Andaluziji?
Bez ljutnje i zle namere, ali nakon skoro svakog tvog komentara na skoro svaku vest ovde,logično mi se nameće pitanje: Ujka Duško jesi bio na mesecu?
Poseduješ breme i iskustvo Džedaja...
@McLaren
U garanciji je još 2 i po godine tako da ne plaćam ništa. Pojma nemam koliko bi koštala zamena... Pitaću ih.
@ĐenkE
:)))
nije toyota nista znacajno skuplja od konkurencije.sa servisima kubure svi sem skode i fiata .
jedino sto snam da se alternativni delovi za japance teze nalaze pa su cesca peljesenja klijenata zbog originalnih delova,ali tako je kod svih
@McLaren
Fabrički lanac je počeo da zvrči pri startovanju motora na oko 10.000 km. Mislim da nije problem u lancu već u zatezaču. a nadam se da će da mi zamene ceo set u paketu sa uljem i filterom za ulje...
Sada na satu piše 16200 km i "zvrčanje" se javlja sve češće i češće. Žalio sam se na prvom servisu na 12.000 km, i nisu me konstatovali uopšte. Sada ću da im se naelektrišem pa će morati da zamene ceo set u paketu sa uljem i filterom za ulje.
Ako zamenski delovi budu bili nekvalitetni isti problem će ponovo brzo da se ispolji. U tom slučaju ću pred istek garancije morati ponovo da ga zamene, a nakon toga sledi prodaja.
@McLaren
U gornjem komentaru sam zaboravio da izbrišem rečenici koju sam kopirao pa se pojavila na dva mesta :))
Stvarno nije realno da se Fiat buni zbog nskih cena VW. Trebalo bi biti kontra, jer fiat pravi "šklopocije" u odnosu na VW. Izzetak su mali auti.
Dejane iz Lazarevca, felicija je imala motor sa lancem koji nije mogao da pređe više od 80-100 kkm plafon. U 1.4 MPI, koji je isti motor kao predhodni ugrađeni su hidropodizači i uljnni španer lanca. Inače ti motori uz Zaporošca i moskviča, su ostali u pamćenju kao najgori.
Inače, vraćeanje lanca u modu je glupost a razlog su zaboga kao manji otpori.
ja vozim auto koji je presao preko 600..hiljada.km..na lanac i jos se ne cuje niti cu ga menjati..ako je motor uradjen kako treba i ako su kvalitetni delovi..nema se problema sa lancem..i dosta je bolji nego kais...ali inzenjeri poput w..audija..i tako nekih urade da menjas kais i vodenu pumpu obavezno svake zamene kaisa..lako je napraviti auto..ali tesko dobar..u tome je poenta..
@ Mange
A što nama nije ccrko lanac?
Prodali smo je u AR još 2000. god, vozio ju je do pre 3-4 meseca, sa 300.000km, lanac nije otkazao.
Kako ljudi voze, kako drkaju kola, ne znam. To mi objasni
Dr Deki
Da te ne slažem, ali ja sam na skodama promenio 50 setak setova lanaca i lančanika. Već na 50-60 hiljada počinje da radi kao vršalica, a na kraju progrize deklo i počne da curi ulje.
škoda felicija da pređe 300kkm bezn generalne??? Hahah!
@Mange
Jesi li čuo da DMB u žutim taxi Floridima prelazi i preko 300.000 km. Video sam jednu sa 380.000 km.
Predrag
To verujem za floridu ali za "određene" generacije. Imali su i oni edicija koje su bile katastrofa. U taksiju vozila pređu mnogo. Znam više Dacija koje su zgazile preko 600 hiljada. Jedna gazi blizu 800 kkm.
E, cuj, vw vodi rat cenama, cccc.
Ovde neko godinama tvrde kako je vw preskup, a sad se fiart (koji je realno klasa ispod sto se kvaliteta tice) buni zbog niskih cena.
Е ово је стварно да Бог сачува. У данашње време се неко буни јер конкуренција спушта цену? Па плачем од смеха. Па спусти и ти цену. Ја баш нисам нешто фан ВАГ, и да нема Аудија у коме сам провео детињство и младост, вероватно би их арогантно подцењивао, али морам признати да уопште не капирам Маркионеову изјаву. Нелојална конкуренција? Поштено, Фиат није конкуренција ФВу.
Који то Фиатов ауто конкурише Пасату на пример? Само ме немојте засмејавати са неким Ланча Темама и слично...
Ја јесам Алфа фан, ал ово је небулозно.
@Predrag
Ima da ti kazu "Pogledao je majstor, nije to nista znacajno".
Kod nas na kraju ispadne svejedno da li je ovlasceni servis ili "majstor Zika" - ne gine ni peljesenje, ni lose odradjen posao. Na kraju necemo da budemo ni banana zemlja.
@Cika Sima
Neću hteti da preuzmem automobil ukoliko ne budu rešili problem (zamenili set lanca). Obeležio sam spojeve delova koje treba da skinu tako da ne mogu da me zeznu ;)
Dobro...većina vas tvrdi da Fiat nema veze i da se džaba ljuti..verovatno nismo dovoljno upućeni i nemamo sve informacije,ali mislim da se radi o cenama koje nisu direktno vezane za malopordaju..Na pr nova platforma VW, je po mnogim misljenjima čista podvala..imat cete istu platformu za sve automobile VW grupacije,od malog UP-a do Audi 8..Znaci polozaj volana,komande gasa kocnice, itd su iste kod svih modela, samo se menja duzina ...zar to nije jedan od trikova prodaje Muda pod bubrege...
Gospodin Marcioone,nije sef samo Fiat-a nego grupacije fiat (ferrari,Maserati,alfa romeo, fiat, lancia,Iveco, Fiat profesional, + Jeep,Crysler, dogde,itd) znači nije beznačajna ličnost..prema broju zaposlenih koje gospodin Marcione vodi, ubraja se u najuticanije ljude u autoindustriji, vodi više fabrika od VW i toyote..Naravno sada kada je u Grupaciji američki craysler...Znači nije on taj koji ne zna i treba da ćuti ...A ako malo analizirate i izstražite ,vidjet ćete kako grupacija VW smanjuje troškove proizvodnje tako što unificira dijelove i ugrađuje ih od reda u sve 8 ista istrument tabla, isti entereijer, svejtal ,motori ,i platforma ,kao i milon drugih dijwlova, a i motora) tako dizel motore guraju u porsche , audi , sve isto,i naravno tu zarađuju,,,e zato mogu da snize cijenu,ali dobijete Audi koji platite kao skupi Vw,jer je isto što i VW samo malo doteraniji..nema originalnosti...s tim što svi audi izgledaju isto od A1-do A8 imaju istu svetlosnu grupu..To kažu i mnogi časopisi
Marcione nije uveo Fiat prije 30 godina u probleme, nije im smanjio kvalitet..Naprotiv od kako je on na čelu ,podignut aje kvaliteta,nastao je model 500 ,u retro stilu,pojavio se grande punto, bravo II, Croma,sedici..itd..ne znam žašto mu sada spočitavate kako on ubacuje u lanciu modele cryslera,kada je to VW radio u startu sa Škodom ( škoda superb = pasat) ,i sa seatom,..On saad želi da vidi kako će reagovati kupci na lanciu u takvom stilu i ako se pokaze da žele limuzinu i takvo što onda će razviti originalni model...s druge strane lancia Thema je dobar auto sa dobrom opremom i završnom obradom...što je to bolji pasat...Marcione od Fiata pravi svetsku grupaciju i brednira put, tako da u toj grupaciji mogu opstati bez obzira na trenutni pad prodaje...grupacija je velika i ima svetsko trziste ..potpuno će se ravnopravno nositi sa ostalima...zanimljivo da marcione uošte ne govori o Mercedesu i BMW koji su obraz Nemačke nacije a nije VW,,naravno BMW i mercedes nikada nece raditi ono što radi VW
Pa zapravo VW treba da tuzi sve ostale za nelojalnu konkurenciju. Sa kojim pravom novi mercedes A klase ( ili BMW 1 ) ima WB od oko 270 cm, cime se titula golfa kao kralja klase dovodi u pitanje ... Niko ne sme od golfa veci u tom delu biti, a zapravo niko manji nije ...
I nije mi jasno vi koji ne volite Fiat, u kojoj zemlji zivite..Vama ne valja sto je neko ulozio milijardu eura u trenutku kada u evropi hara kriza, vama ne valja da mozda vase dete ima posao u toj fabrici,,Vi bahato kritukujete Auto 500 L ,kao Šklopociju,a automobil ima svoju namenu, svoj smisao...vi samo pljujete po sebi,iz dana u dan,a u kojoj zemlji živite ,šta vi želite,,,::)) to nije normalno..Uvek ĆU PODRŽAVATI NEŠTO ŠTO U MOJOJ ZEMLJI MOJIM SUGRAĐANIMA DONOSI DOBRO...
O platformi ,šema:
http://www.automotosvijet.com/index.php/auto-tehnika/4954-problem-mqb-volkswagen-platforma
ilija
najviše što možeš da uradiš u svojoj podršci je da kupiš Fiat 500 L.
Tada nam možeš držati lekcije o patriotizmu.
Znači, dokaži se, izvoli pa kupi!
i pošto je sada predsednik pravi Srbin i on će celoj vladi i skupštini da kupi 500 L :))što da Švabama dajemo novac poreznih obveznika
pošto je fiat 500 najlepši mali auto na svetu, podrzavam da na toj osnovi naprave i 500x, kao što je i 500 L, pa i još neki,tako se brendira proizvod koji će imati u startu bolje predispozicije za uspeh...a inače Bravo II je extra auto,i ništa golf nije bolji,čak je neudobniji tvrđi, a motori su tu negdje, i naravno nmaju ovaj TSI sa lancem koji zveči:)))Bravo je 2 puta lepši
ilija
I onako smo smešna država, pa bi možda i odgovaralo da se ministrii voze u autu tipa "Miki Maus"
Predsednik će da čeka onaj sa 7 sedišta, pa će pozadi stati i Dačić i Vuučić i cela država će zavisiti od jednog Fiata. Ako se zapali bude dinar skočio ;)
pa šta bi trebalo da radimo, zavisi i nemačka od VW ,ali ga voli i svoje mane pretvara u prednosti,eto mi treba da zapalimo fabriku i da uvažimo tvoje stručno mišljenje kako je Fiat 500 L, krš od automobila...Ako imaš zvanje dipl.ing Mašinstva ili si dipolmirao dizajn onda ću da uvažim tvoje mišljenje...
Po meni vera u sebe i patriotizam je preduslov da e napravi nešto što će imati nacionalni predznak ,i da se napravi posao,ekonomija..ne može se ziveti u srbiji a glava negde u bavarskoj na bauštelu,i mašta se o polovnom audi 6::)Zamisli da je Novak Đoković govorio sebi kako on iz Srbije ne može da parira jedmom Švajcarcu::)))
ilija
Naravno da sam stručno lice, osim za dizajn.
Ništa ja nemam protiv da ga prave u Kragujevcu (njega 500L). I ne njega, nego na drugoj liniji ručna kolica sa jednim točkom, i metle i praška, ali me strah šta će biti kad sa "njim" zatrpaju sve dostupne parkinge, napune vozove i kamione i zaglave sav srpski saobraćaj.
Gde da nađu 200 000 patriota kao ti godišnje? (da ne kažem 300 000). Ručna kolica bi im kupio i metlu i praška, ali da dam 15 000 evropske valute, e toliko nisam baš patriotski nastroen.
Oću reći, da prave Pandu recimo, kupaca bi bilo, možda bi i mene prevarili.
Ovako 500L sa 900ccm kubnih, ili starim i crnjim 1.2 fire, za 15 000€, jok, nisam lud :)
Mange
To je već stvar formiranja cene, auto je dobar ,po kojoj ceni treba da razmišljaju ekonomisti,ja pričam o autu i dizajnu,,( u toj sam oblasti) a problem je sto danas ekonomisti smisalju kako da auto izgleda i hvale ga,ne neka ga kude mašinsci i dizajneri a ekonomisti neka kude cenu..ispravno zar ne...kako to da se fiat 500 u USA prodaje ove godine 24.000 do sada) po ceni od 15.000-24.000 $..Naravno u Srbiji nikome to ne treba,nama je i lAda niva za 7 000 eura ok...plafon...ali ja nisam ekonomista,već sam iz drugh oblasti i ne volim kada neko iz druge struke priča o nekoj struci,ok skup je nije za nas,ali sa mašinske strane motor 900 ccm je odličan sa turbom jos bolji, to a 1,2 fire je izdzljiv,1,4 je solidan ,a dizeli ce biti super koji prebacuju 100 ks...pa ako ugradis motor od 170 KS to ce da kosta preko 25.000 eura:::nebitno auto ima potencijala,kao šasija, kao MVP,itd
ilija
Pa nije čudo da Fijat tuži VW zbog cena. Pa ko će da kupi jedan smešno zdepast i sa licem Miki Mausa Fiat, koji se sa cenom barabar sa Golfom ???
Uz to skuplji i od Skode, Renaulta, Peugeota, Koreje ???
Fiat može da prođe sa kolima do 10 000€, bolje reći do 8 000€. Od toga žive zadnjih 50 godina.
Ovaj novi motor od 2 cilindra je moderna "peglica". Peglica je bila dno auto industrije. Sad vidi... A onaj 1.2 fire motor ne može ni punta clasic ili pandu da "tera". A zamisli u ovom ugojenom???
"Vama ne valja sto je neko ulozio milijardu eura u trenutku kada u evropi hara kriza, vama ne valja da mozda vase dete ima posao u toj fabrici,,Vi bahato kritukujete Auto 500 L ,kao Šklopociju,a automobil ima svoju namenu, svoj smisao..."
Znas onaj vic, covek ostao bez posla, dodje kuci vidi zena u krevetu s njegovim najboljim prijateljem - i on skrhan od bola ode na most da se baci... Taman da skoci cuje glas ispod mosta "nemoj da skaces, cekaj.."
- Ko je to?
- Ja sam patuljak, cekaj resicu ti problem.
Ovaj sidje dole, vidi coveculjka obucenog u crveno, i isprica mu celu pricu...
- Resicu ti sve probleme, kaze patuljak - ali moras prvo... znas... da mi po*****...
I sta ce covek, ionako je mislio da je to kraj, spusti se on na kolena i krene... Patuljak ga gleda onako uzivajuci, i pita ga:
- Je li koliko godina imas ti?
- 43.
I coveculjak ga pomiluje po glavi i kaze
- 43 godine, a jos verujes u patuljke?!
Deda Sima
Ti si jedan jako zao čovek. To se lako primeti... Svako normalan veruje u patuljke.
Mada, realno, pitam se da li će patuljci da pomognu da se 500L dobro prodaje. Jer, kada se setim onih najavljenih cena u Italiji ( da bi onaj sa dve "hilzne" mogao da bude blizu 19.000 ), ne mogu nikako da osmislim psiho profil tog kupca i bojim se da to ( bez patuljaka ) ići dobro neće ...
Znači sad je na redu briga čitaoca o prodaji 500L. Kad sam prvi put dosao ovde, bilo je sumnje da će Fiat uopste doći, zatim da će napraviti fabriku, zatim za model, cenu itd.itd. Tako da komentatore i ne treba shvatati ozbiljno, jer su uglavnom promasili. A onaj vic o patuljku, znam sličan o matoroj veštici.