home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Švedski auto magazin Auto motor i Sport tvrdi da je došao u posed dokumenta koji govori o tome da će doterana verzija Lamborghinija Aventador, modelske godine 2013, biti opremljena sistemom deaktivacije cilindara. Glavna uloga sistema je naravno u smanjenju potrošnje goriva i štetnih emisija.

Konkretnije, zahvaljujući ovom unapređenju Aventador bi trebalo da u proseku troši 16, a ne 17,2 l/100 km, dok bi emisija CO2 trebalo da bude smanjena sa 398 na 370 g/km.

Šveđani tvrde da će pri uslovima manjeg opterećenja Aventadorov V12 motor moći da isključi 6 cilindara. Sistem će biti deo dodatne opreme, baš kao i stop-start sistem. Vozač će moći ponovo da aktivira svih 12 cilindara jednostavnim pritiskom papučice gasa kada će prilikom prepoznavanja potrebe za isporukom veće snage kompjuter aktivirati preostalih 6 cilindara za svega 180 milisekundi.

Modifikacije će između ostalog podrazumevati i osveženi enterijer sa redizajniranom instrument tablom, novim prekidačima i drugim detaljima. Više bi trebalo da saznamo na Salonu automobila u Parizu gde će biti predstavljen obnovljeni model.

Izvor: Index.hr



čitanja : 1170



Komentari

i kasnije ce biti audi je to njima uradio..lambo je svemirski brod za celu w grupu..

Autor ivan 30 Jul 2012, 16:43

@ivan
Pa nego ko je :D haha
Audi je tu glavni

Autor dusan 30 Jul 2012, 17:05

vidim da neznas nista.. audi da je glavni bio bi samostalna fabrika..vw..je glavni pa porse pa tek onda mozda audi..a da je audi to uradio stavio bi najpre sebi pa tek onda drugima..a drugo treba da znas pod kojim uslovima su kupljeni porse i lambo..kad to budes znao..neces tako pricati..

Autor ivan 30 Jul 2012, 17:21

Ово је Мерцедес одавно представио на слону, на W140 чини ми се, 220 знам 100% да има.
А Ламбо је наравно Ламбо, како може да им помогне неко ко прави слабија и нема таква кола уопште...

Autor ПИТБУЛ 30 Jul 2012, 17:31

@ivan
Da ti kazem prvo nesto,Lamborgini je u vlasnistvu Audi AG.Ko zna sta bi bilo danas da je Lambo izbacio nesto sto je planirao,ali je Audi snazno uticao na dizajn Murcielaga tako da je Luc Donckerwolke stavio potpis na Murcia i Galjarda!Zasto Krajsler nije uspeo sa Lamboom pa prodali nekoj indonezijskoj investicionoj grupi,pa i oni nista nisu mogli pa je Audi trenutno jedan jedini vlasnik Lamborghini S.p.A.Dakle,sve odlucuje AUDI.Audi ovo nije mogao da uradi posto nema ovoliko jak auto,motor.Sve odlucuje Audi,njihovi dizajneri rade Lamborghini,sve je njihovo ispod lima...Audi jeste pod Vw,ali sam radi...Samo kad im zatreba oni dele sa Vw,kao sto su modeli A3 i A1...A4 i modeli na gore su sve Audi,od platforme pa do ostalog.Caos :))

Autor dusan 30 Jul 2012, 17:46

@PITBULL
Ne prave,ali njihovi ljudi su medju najboljima na svetu i oni su placeni da rade na Lamborghini-u.To je barem lako shvatiti i sam si pricao koliku je ulogu imao Audi pri izbacivanju Murcielaga,za Galjarda da i ne pricam koji je sem 4x4 pogona i izgleda ceo Audi.

Autor dusan 30 Jul 2012, 17:49

I Vw ne pravi automobile kao sto je Vejron,pa su Vejron napravili upravo ljudi iz Vw koji su naravno za tako nesto debelo placeni!Tako da price Audi nesto ovako ne pravi i ljudi iz Audija nema sta da pomognu,ne pije vodu :))
Kao prvo,ajde...Potrebno je mnogooo para za pravljenje i neka druga dostignuca,Lambo ih sigurno nema,tu je Audi koji daje i naravno,jedan jedini vlasnik koji odlucuje o svemu.

Autor dusan 30 Jul 2012, 17:52

Sa 17 na 16 litara :o. Kupujem:)

Autor Aleks 30 Jul 2012, 20:03

Audi je dosao sa parama i to je to.

Autor hh 30 Jul 2012, 20:10

eto vidim da ne znas..cim si to sve tako napisao..to je isto kao sad sa dukatijem uzmu firmu i izbace njen motor i kao napravili oni..to je isto sa lambom i sa r8..

Autor ivan 30 Jul 2012, 22:18