
Nedavno su objavljene cene po kojima će se kragujevački Fiat 500L prodavati u Italiji, a poznate su i cene za nemačko tržište.
Dakle, u ponudi su dva benzinska motora (sa 95KS i 105KS) i jedan 1.3 16V Multijet II dizelaš sa 85KS, kao i četiri paketa opreme (Pop, Easy, Pop Star i Lounge).
Cene u Nemačkoj počinju od 15.900 evra za bazni Fiat 500L 1.4 16V Pop, dok su najskuplji (po ceni od 20.700 evra) Fiat 500L 0.9 TwinAir Lounge i Fiat 500L 1.3 16V Multijet Lounge.
Fiat 500 L |
||
Model |
Snaga |
Cena |
1.4 16V Pop |
70 kW/95KS |
15.900 evra |
1.4 16V Easy |
70 kW/95KS |
17.400 evra |
0.9 TwinAir Easy |
77 kW/105PS |
19.100 evra |
1.3 16V Multijet Easy |
63 kW/85KS |
19.100 evra |
1.4 16V Pop Star |
70 kW/95KS |
17.900 evra |
0.9 TwinAir Pop Star |
77 kW/105KS |
19.600 evra |
1.3 16V Multijet Pop Star |
63 kW/85KS |
19.600 evra |
1.4 16V Lounge |
70 kW/95KS |
19.000 evra |
0.9 TwinAir Lounge |
77 kW/105KS |
20.700 evra |
1.3 16V Multijet Lounge |
63 kW/85KS |
20.700 evra |
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Koliko ja kod naših nedavnih "okupatora" videh sajt ford-a, C-max ( 1.6 od 105 ks ) u Nemačkoj može da se uzme za 21.200.
Kako "ovi iz KG" misle da im prodaju ( manji automobil ) 500 L sa 105 ks za 20.700?
Ili, hyundai. "Tamo" je bazni iX20 1.4 CRDI od 90 ks oko 16.500, a 500 L dizel sa 85 ks počinje sa 19.100 EUR-a.
Ko će tamo da kupi 500L za te pare?
Jel ovi naši/njihovi rekoše da je plan proizvodnje 200-300 hiljada komada godišnje?
Cene nisu novina, ali bojim se da će broj planiranih modela dosegnuti ne za godinu dana, nego za života ovog "sanduka".
Neka nam/im je svevišnji u pomoći...